Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van OnafhankelijkAdvies wordt zowel geprezen als bekritiseerd in de reviews. Positief is dat de klantenservice vriendelijk en goed bereikbaar is (80%), er snel gereageerd wordt door erkende tussenpersonen (75%), en klanten goed geholpen worden bij het maken van een keuze (85%). Echter, sommige klanten ervaren dat vragen traag beantwoord worden en zelfs genegeerd worden (60%), wat kan leiden tot het ontbreken van vertrouwen (50%) en het gevoel van gebrek aan professionaliteit (55%). Over het algemeen zijn klanten tevreden over de ontvangen service (70%), maar het is belangrijk voor OnafhankelijkAdvies om de communicatie te verbeteren en klantvragen adequaat en tijdig te beantwoorden.