Online GfK

28 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5 voor Online GfK komt uit 28 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Online GfK gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)
TrustPilot (20)

Ervaringen met Levering Levering

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De bezorging van Online GfK heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Aan de positieve kant, bieden ze een snelle levering van diensten (66%) en een breed scala aan professionele services (33%). Aan de negatieve kant, klagen sommige klanten over verwarrende en moeilijke bestelprocedures (16%), vertragingen en fouten in de levering van marktonderzoekgegevens (16%), en het niet bieden van vergoedingen voor ingevulde vragenlijsten (8%). Ook worden klachten geuit over ongewenste telefoontjes en onnodige enquête-e-mails (8%), evenals het niet aannemen van inkomende oproepen (8%). Dit suggereert dat Online GfK mogelijk verbeteringen moet aanbrengen om aan de verwachtingen van klanten te voldoen en hun reputatie binnen de sector te behouden.

“Algemeen tevreden met diensten van GfK, zal opnieuw gebruik maken van hen”

“Verwarrende en moeilijke bestelprocedure”

“Vertragingen en fouten in levering van marktonderzoekgegevens”

“brede diensten”

“professionele services”

“Snelle levering”

“Voorheen was het veel beter”

“Transformeren indien nodig binnen de sector”

“Snelle levering”

“Geen vergoeding voor ingevulde vragenlijst”

👍 7   👎 9

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

J. Leroy - 17 april 2024

  • Hoge verwachtingen overtroffen
  • Nuttige en gedetailleerde data
  • Hoge kwaliteit van mediaonderzoeksinformatie
  • Krachtige analysetools
  • Begrijpelijke interpretatie van complexe gegevens
  • Algemeen tevreden met diensten van GfK, zal opnieuw gebruik maken van hen

Linde Goethals - 9 februari 2024

  • Verwarrende en moeilijke bestelprocedure
  • Trage reactietijden en onduidelijke antwoorden van de klantenservice
  • Prijs redelijk, maar service kwaliteit onvoldoende
  • Vertragingen en fouten in levering van marktonderzoekgegevens

Noé - 13 januari 2024

  • brede diensten
  • super handig voor mijn bedrijf
  • beter inzicht in consumentenleven en winkelen
  • waardevolle informatie
  • makkelijk in gebruik
  • effectieve manier om consumentengedrag te begrijpen
  • professionele services

Lotte De Ridder - 6 december 2023

  • Gemakkelijk te gebruiken website
  • Betaalbare prijzen
  • Snelle levering

Bianca de Ruijter - 8 maart 2023Trustpilot 🔗

  • Vroeger was het beter
  • Al heel wat jaren mee gedaan
  • Het is nu 3 jaar geleden dat ik een bon kon kopen voor 2000 punten.
  • Dan heb ik weer 2000 punten en ik stop er dan ook mee.
  • Voorheen was het veel beter
  • Zo vaak 10 minuten bezig en dan opeens val je buiten de doelgroep.

Wim - 20 februari 2023Trustpilot 🔗

  • Sterke teams
  • Transformeren indien nodig binnen de sector
  • Prijs-kwaliteit verhouding veel sterker dan de befaamde research agency concullega's die zich als consultancy agency willen profileren

Reginia Leisberg - 1 februari 2023Trustpilot 🔗

  • Groot aanbod producten
  • Snelle levering
  • Vriendelijke klantenservice
  • Gunstige prijzen

LdB - 24 januari 2023Trustpilot 🔗

  • Geen vergoeding voor ingevulde vragenlijst

Hans - 3 december 2022Trustpilot 🔗

  • Overbodige enquête e-mail ontvangen
  • Tijdverlies door niet in aanmerking te komen
  • Onnodig versturen van e-mails

Kenny Van Ceulen - 3 november 2022Trustpilot 🔗

  • Bedrog

Chris H - 16 december 2021Trustpilot 🔗

  • Ongewenste telefoontjes zonder toestemming
  • Negeren van bel-me-niet-register
  • Onnodig veel persoonsgegevens vragen
  • Niet aannemen van inkomende oproepen
  • Voicemail volblaffen met achtergrondgeluiden
  • Efficiënt verwijderen van nummer na klacht