Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De bezorging van Online GfK heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Aan de positieve kant, bieden ze een snelle levering van diensten (66%) en een breed scala aan professionele services (33%). Aan de negatieve kant, klagen sommige klanten over verwarrende en moeilijke bestelprocedures (16%), vertragingen en fouten in de levering van marktonderzoekgegevens (16%), en het niet bieden van vergoedingen voor ingevulde vragenlijsten (8%). Ook worden klachten geuit over ongewenste telefoontjes en onnodige enquête-e-mails (8%), evenals het niet aannemen van inkomende oproepen (8%). Dit suggereert dat Online GfK mogelijk verbeteringen moet aanbrengen om aan de verwachtingen van klanten te voldoen en hun reputatie binnen de sector te behouden.