Ervaringen BandenExpert

Op zoek naar de gepaste banden voor je wagen maar wil je niet te veel betalen? Kijk dan zeker eens op bandenExpert, je vindt er honderden verschillende soorten banden aan voordelige prijzen! Wat klanten vinden van het aanbod en de service van BandenExpert lees je hier op ErvaringenSite.

Over BandenExpert
    Bij BandenExpert kan je gemakkelijk en voordelig autobanden bestellen. Als je ze voor 12 uur bestelt krijg je ze de volgende dag al geleverd. Bij bandenExpert kan je bekende bandenmerken krijgen zoals Pirelli, Michelin, Dunlop, Bridgestone, en Continental tegen een voordelige prijs. BandenExpert heeft een distributiecentrum met meer dan 3 miljoen banden, dit geeft je de zekerheid dat er meteen uit voorraad geleverd kan worden. Je kan bij het plaatsen van je bestelling kiezen om je banden zelf te monteren of bij een eigen, vertrouwde garage of bij één van de vele montagepartners van BandenExpert. Met BandenExpert kom je goedkoper uit en je hoeft niets op de kwaliteit in te leveren.

Spoor tijdig slijtage op!

Diensten van BandenExpert
    Bij BandenExpert kan je de juiste banden voor je wagen bestellen en die krijg je dan snel bij je thuis of op een vooraf bepaald adres. Bij BandenExpert kan je terecht voor velgen, winterbanden, zomerbanden, all season banden en ook heel wat services zoals banden wisselen, banden balanceren, bandenspanning en bandenmarkeringen. De bestelling van je banden wordt bovendien steeds gratis geleverd

Klachten of vragen over BandenExpert
    Heb je vragen of een klacht over BandenExpert? Neem dan zeker contact op met de klantendienst, ze zullen je vast en zeker verder helpen! Op de website vind je alle informatie die je nodig hebt om ze te bereiken. Je kan ze bereiken via de telefoon (maandag tot vrijdag van 9 uur tot 18 uur), via e-mail of via de live chat op de website. de site van BandenExpert heeft ook een FAQ waar je alle veelgestelde vragen vindt, misschien wordt jouw vraag hier wel beantwoord.

Wil je anderen laten weten hoe jouw ervaring is met BandenExpert? Was je blij met je bestelling en waren de producten van goede kwaliteit? Laat het weten in de reviews! Mogelijke klanten zullen geïnteresseerd zijn in wat ze mogen verwachten van het aanbod en de service van BandenExpert. Zo help je anderen bij het maken van een beslissing!

Ben je van plan om een bestelling te plaatsen bij BandenExpert? Lees dan enkele van de betrouwbare reviews op ErvaringenSite! Je vindt er honderden betrouwbare reviews van echte klanten over hun ervaring met honderden bedrijven. Ben je van plan om in zee te gaan met een bedrijf dat je niet zo goed kent? Ben je niet zeker of je een bepaalde aankoop wel of niet zou doen bij een bepaald bedrijf? Zoek het dan eerst even op, op ErvaringenSite!

BandenExpert
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (1)

3,6
    0% Zou hier weer kopen!

4

2

6

2

Pure verkopers, geen vakhandel

Davy02-11-2018

De prijzen mogen dan wel goedkoop zijn, hun werking met mijn montagepunt laat te wensen over. Ik betaal bvb voor ventielen die ze duur "aanraden" maar mijn montagepunt krijgt er niet voor vergoed. Dus ik heb geen nieuwe ventielen, waarvoor ik wel betaal. 24u levering laat ook te wensen over, heb een week moeten wachten... We betalen rechtstreeks aan de website, maar mijn bandenboer moet 3 maanden op zijn geld wachten... zo doe je toch geen vertrouwde zaken. Volgende keer ga ik gewoon naar mijn vertrouwde bandenman, waar trouwens mijn ventielen zo vernieuwd worden zonder dat ik er voor hoef bij te betalen..

NEE
    3,5

Schrijf zelf een review over BandenExpert