0% Zou hier weer kopen

Spotlight: Wat zeggen onze klanten? Schrijf een review

A
Angela
Kleding was te groot en wilde ik retour sturen. Maar ik moest zoveel moeite doen om een retourlabel te krijgen, wat je dus niet krijgt. Alleen een adres waarvan jezelf de kosten moet betalen. I...Lees verder
E
Ellen
4 kledingstukken besteld. Ik wacht nu al een eeuwigheid op bezorging. Gelukkig nog niets betaald Dd beoordeling van NOOR hietboven is door een chatbot geschreven. Dit is geen normaal Nederlands ...Lees verder

Alle reviews (2)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    kleding

    Kleding was te groot en wilde ik retour sturen.
    Maar ik moest zoveel moeite doen om een retourlabel te krijgen, wat je dus niet krijgt. Alleen een adres waarvan jezelf de kosten moet betalen.

    Ik heb uiteindelijk geschreven via email en chat dat ik Klarna op de hoogte had gebracht van het feit dat Chicme niet mee werkt aan mijn retourzending, binnen mijn retourtermijn en dat als ik geen adres kreeg om de spullen retour te zenden, ik de politie op de hoogte zou brengen. Toen ging het ineens heel snel.

    Zie hieronder het adres en de tekst bericht van retourzending. Hopelijk helpt dit jullie.

    Geeko Tech Adres:Halskestraße 22-26 Halle A4+A5 Postcode:40880 Stad: Ratingen Land: Duitsland

    Tekstbericht:
    Hallo, Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent met de bestelde artikelen. U kunt uw pakket rechtstreeks retourneren volgens het onderstaande adres: Naam:Geeko Tech Adres:Halskestraße 22-26 Halle A4+A5 Postcode:40880 Stad: Ratingen Land: Duitsland Let op: ... Item(s) moeten in originele staat verkeren . Alle geretourneerde of geruilde artikelen moeten ongewassen, ongedragen en onbeschadigd zijn, met alle kaartjes eraan, en ook vrij van vlekken, make-up of deodorant. ... Volgens ons retourbeleid zijn klanten verantwoordelijk voor de verzendkosten voor retourzendingen. ... Stuur ons na het terugsturen van het/de artikel(en) een foto van het ontvangstbewijs van het transportbedrijf met vermelding van het gewicht van het pakket en het trackingnummer. ... Stuur het binnen één tot twee dagen na ontvangst van het adres terug om overschrijding van de retourtermijn te voorkomen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Snow


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    4 kledingstukken

    4 kledingstukken besteld. Ik wacht nu al een eeuwigheid op bezorging. Gelukkig nog niets betaald

    Dd beoordeling van NOOR hietboven is door een chatbot geschreven. Dit is geen normaal Nederlands taalgebruik


Anderen bekeken ook