50% Zou hier weer kopen

Spotlight: Wat zeggen onze klanten? Schrijf een review

P
Paul Beeckmans
Al decennia mijn lievelingskrant maar qua klantvriendelijkheid scoren ze ONDERMAATS ! Sinds januari 2023 geef ik via mails en contactformulieren op de website uiting aan mijn ergernis over het NIE...Lees verder
R
R Wolters
ik heb me helaas laten verleiden door een héle scherpe prijs voor de fresh 'n rebel clam 2 anc koptelefoon. direct na de bestelling een mail gekregen met de bevestiging van de bestelling. Ná 3 weke...Lees verder

Reviews (2)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Abonnement

    Al decennia mijn lievelingskrant maar qua klantvriendelijkheid scoren ze ONDERMAATS !
    Sinds januari 2023 geef ik via mails en contactformulieren op de website uiting aan mijn ergernis over het NIET ontvangen van mijn krant. "We antwoorden binnen 2 werkdagen" is dan het automatische antwoord dat je krijgt, en dan...houdt het op. Zelfs een aangetekend schrijven op 12 juni bleef zonder antwoord. Na een wachttijd van 26 minuten kreeg ik op 26 juli bij de klachtendienst een dame aan de lijn. Zij beloofde mij stellig dat ze voor een oplossing zou zorgen... We zijn nu 4 maanden later... Ik wil De Morgen héél graag lezen, maar ze zullen met een aantrekkelijk en origineel voorstel moeten komen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Fresh 'n Rebel CLAM 2 ANC

    ik heb me helaas laten verleiden door een héle scherpe prijs voor de fresh 'n rebel clam 2 anc koptelefoon. direct na de bestelling een mail gekregen met de bevestiging van de bestelling. Ná 3 weken radiostilte zelf maar een mail gestuurd om naar de status te vragen. géén reactie gehad. dan nog maar een mailtje. en ná lang wachten toch eens een reactie. "heeft u de koptelefoon al ontvangen?" was de reactie... NEE NATUURLIJK NIET, anders vraag ik er niet naar... dus ná mijn antwoord wéér dagen moeten wachten. ik kreeg daarop de vraag óf ik hem nog wilde hebben... JA NATUURLIJK, anders vraag ik er niet naar. "We geven het door aan de leverancier" en dat is alweer een week geleden... ik hoop dat er uit die koptelefoon méér geluid komt dan uit de klantenservice van DPG MEDIA..


Anderen bekeken ook