EXPRESS Reviews
Reviews (17)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
Terugzenden van gekochte items
Ik zal nooit meer bestellen bij dit bedrijf. Ik kocht 4 items en wilde er 3 van terugsturen. Maar het bedrijf heeft zo'n slecht internationaal retourbeleid, dat ik me echt niet goed behandeld voel. Gewoon omdat ik in Canada ben, behandelen ze me alsof ik niet belangrijk ben. Ze boden geen verzendlabels aan voor de retourzending...ze zeiden gewoon om het af te leveren bij Landmark Global en dat zij wel zouden weten wat ze ermee moeten doen. Serieus? Moeten zij dan zomaar weten dat het terug naar Express in de VS moet worden gestuurd? Ik heb al eerder slechte ervaringen gehad met Amerikaanse online retailers en hun internationaal retourbeleid, en ik ben er echt helemaal klaar mee. Ik zal nooit meer bestellen bij Express of een andere Amerikaanse online retailer, behalve bij Amazon. Met Amazon en hun retourbeleid kan je gewoon nooit de mist in gaan. En oh ja, Express, lees eens jullie reviews. Ze zijn echt verschrikkelijk. Maar waarschijnlijk kan het jullie toch niet schelen. En ik geef er ook niet meer om om nog zaken met jullie te doen.
Mijn factuur was te laat verwerkt
Mijn factuur liep op de 11e af, maar werd pas de volgende werkdag verwerkt ... Ik woon aan de westkust in een andere tijdzone en kreeg toch een boete voor te late betaling ... Echt belachelijk en ze wilden de boete niet kwijtschelden ... Daarom gaat dit bedrijf failliet ... Ze hebben zeker mij, mijn vrienden en familie als klanten verloren ... Compleet onprofessioneel, zeker tijdens een pandemie zonder rekening te houden met de situatie van anderen ... Express zal niet lang meer bestaan als dit is hoe ze omgaan met hun beste klanten ... Ik geef geen geld meer uit aan dit bedrijf ... Jullie zijn waardeloos.
Aankoop van designer bril
Ik ben vast komen te zitten met een lelijke en dure bril die ik helemaal niet kan gebruiken. Als er niet snel iets verandert, zal dit uiteindelijk het einde van het platform betekenen.
Kledingstukken
Het was echt leuk om te shoppen bij Express. De kleding die ik heb gekocht was van topkwaliteit en voldeed helemaal aan mijn verwachtingen. De website was super gemakkelijk te gebruiken en heel overzichtelijk. De bestelling was zo geregeld en ik kreeg regelmatig updates over waar mijn pakketje zich bevond. De levering was lekker snel en de kleding was goed ingepakt. Kortom, ik ben heel tevreden over mijn ervaring bij Express en zal zeker nog eens terugkomen voor meer aankopen.
teleurgesteld in online bestellen
Ik was lange tijd klant, maar de online bestellingen en klantenservice zijn echt achteruit gegaan. Als militair in het buitenland is het bestellen met een APO adres vaak een gedoe. Het merendeel van mijn bestellingen blijft wekenlang in verwerking hangen en wordt dan uiteindelijk geannuleerd. En wanneer ik Express Cash heb gebruikt, moet ik de klantendienst bellen om dat te laten terugbetalen. Dit is echt frustrerend en teleurstellend.
Slechte kwaliteit en verschrikkelijk ontwerp
De kleren zijn echt van slechte kwaliteit en het design is vreselijk. Vijf jaar geleden was de kwaliteit veel beter en het design was meer klassiek toen ze begonnen, maar nu is het echt vreselijk en van super slechte kwaliteit. En daarbovenop, het is veel te duur voor wat het nu is geworden!! Ik ga hier niet meer kopen om die reden!!!
Marketingfouten
Ik ben al lang een trouwe klant van het merk, maar de laatste tijd ben ik teleurgesteld in de online winkelervaring. Als ik online shop, zie ik vooral mannen die dameskleding showen. Dat is niet echt representatief voor de meeste klanten, namelijk vrouwen. Daardoor kan ik me moeilijk inbeelden hoe de kleding er bij mij als vrouw zou uitzien. Hierdoor hebben ze mijn interesse en aankoop verloren. Jammer, Express!
Aankoop met krediet
Ik kom hier al een hele tijd winkelen en had een behoorlijk krediet op hun kaart. In 2019 hebben ze een deel ervan verminderd en gisteren hebben ze het nog verder verlaagd. De kleren zijn de laatste tijd te duur en van slechte kwaliteit. Ik ben niet langer van plan klant te zijn en breng vandaag het laatste item terug. Ze verdienen het om failliet te gaan voor de manier waarop ze met een voormalige klant omgaan. Karma zal wel zorgen dat ze hiervoor gestraft worden!
A disappointing experience
Mijn recente ervaring in de winkel was echt teleurstellend. Mijn vrouw had een paar schoenen voor mij gekocht als een vroeg kerstcadeau, maar helaas waren ze niet naar mijn smaak. Toen we ze probeerden terug te brengen, kregen we te horen dat we voorbij de 60 dagen retourperiode waren en zelfs geen winkelkrediet konden ontvangen. Dat was frustrerend omdat ik van plan was om ze om te ruilen voor iets anders. Ondanks dat ik al meer dan 7 jaar een loyale klant ben en een A-list status heb bij de winkel, waren ze niet bereid om een uitzondering voor ons te maken. We hebben zelfs contact opgenomen met de klantenservice, maar ze waren niet behulpzaam en onsympathiek. Nu zit ik vast met een paar schoenen die ik nooit zal dragen en geen manier om de situatie recht te zetten.
kleding online
Alle kleren die ik online zie, zien er niet zo mooi uit. Ik dacht dat deze winkel heel professioneel en chic was, maar helaas viel dat tegen. De kleren die ik kreeg, zagen er heel anders uit dan op de website. De kwaliteit was ook niet zo goed als gehoopt en de pasvorm was ook niet juist. Ik had gehoopt op meer elegantie en stijlvolle kleding, maar dat was helaas niet het geval. Kortom, mijn ervaring met de online aankoop was niet zo positief.
Verschrikkelijke online winkelervaring
Dit was echt de ergste online winkelervaring ooit, serieus. De klantenservice was zo slecht, ze snapten er niks van en reageerden totaal niet op mijn berichten. En die website en app, altijd maar technische problemen. Eerlijk gezegd denk ik dat die hele winkel een grap is en dat de eigenaar geen flauw idee heeft wat hij aan het doen is.
Blue pants
Ik heb geprobeerd hen te bellen, te chatten en te mailen over mijn bestelling maar niemand antwoordt. Meer dan 25 minuten wachten aan de lijn is te lang. Ze moeten beter hun best doen.
Miskoop - rommel
Het product dat ik gekocht heb was echt van lage kwaliteit en werkte helemaal niet. Er zat geen verpakking bij, enkel in een kartonnen doos geleverd. Geen instructies, en de kwaliteit was zo slecht dat het gewoon niet kon werken. Mijn man keek ernaar en smeet het meteen weg, ik durfde hem niet te vertellen hoeveel het gekost had!
Valse kaartkosten
Expressklanten zouden het beste hun kaarten weghalen omwille van verdachte bestellingen en kosten die aangerekend worden. De winkel is niet te vertrouwen, omdat ze waarschijnlijk klantgegevens stelen en onterechte kosten aanrekenen. Bij het afhalen wordt de bestelbevestiging niet gecontroleerd, ze beweerden zelfs dat de naam van Xavier Johnson op mijn account stond (terwijl niemand anders dan ik op mijn account staat) en lieten hem $500 aan kleding ophalen zonder de nodige ID of bestelbevestiging te controleren. Ze beweerden zelfs dat de camera's het gebied waar klanten hun bestelling ophalen niet tonen. Deze winkel verdient een grondig onderzoek naar haar werknemers.
Dure juwelen die snel kapot gaan
Ik heb net voor $160 aan sieraden gekocht als wintercadeautjes en de oorbellen zijn al kapot. Eén brak al na 2 keer dragen en de andere brak zelfs bij het openen van de cadeauzak. Zo'n slechte kwaliteit en zo fragiel voor die hoge prijs. Ik blijf toch liever bij mijn vertrouwde goud/zilver juwelier in plaats van voor statement modejuwelen te gaan.
Betalen van onverwachte internationale verwerkingskosten
Als Belgische klant was ik echt teleurgesteld toen ik een extra $82 USD aan internationale verwerkingskosten moest betalen voor mijn "gratis verzending" bestelling. Het voelde gewoon niet juist en was onverwacht duur. Je kan klanten niet zomaar zo behandelen, dat is gewoon bedrog.
Aankopen van werk- en vrijetijdskleding
De voorbije jaren heb ik regelmatig kleren gekocht van dit merk, zowel voor het werk als in mijn vrije tijd. Enkele jaren geleden viel de kwaliteit wat tegen, waardoor ik even gestopt ben met shoppen bij hen. Maar sinds de covid-pandemie lijkt de kwaliteit weer verbeterd te zijn en vind ik de kleren zeker de moeite waard. Soms zitten er stukken tussen die me wat minder goed bevallen, maar gelukkig kan ik die makkelijk retourneren in de winkel. Ook hebben ze vaak interessante sales en acties (en alles is retourneerbaar!) en ook de loyaliteitsprogramma's zijn niet slecht. Ik hou van de stijlen en zal hier blijven shoppen zolang de kwaliteit goed blijft en ik ze goed pas.
Review met meeste stemmen
Aankopen van werk- en vrijetij
Lees verder