Shabbies Amsterdam Reviews

: 6
67% Zou hier weer kopen

Spotlight: Wat zeggen onze klanten?
Schrijf een review

S
stan
Mijn nieuwe laarzen zijn zo comfortabel en warm, echt perfect voor dit herfst/winter seizoen! Helaas scheurde er een lus af toen ik een van de laarzen aantrok. Ik heb contact opgenomen met de klant...Lees verder
S
samuel
Ik ben echt super blij met de webshop. De levering ging echt snel en de schoenen die ik heb gekregen, zijn echt mooi en van goede kwaliteit. En dan het terugsturen verliep ook nog eens super vlot e...Lees verder
C
célia
Ik ben echt heel blij met mijn ervaring bij deze webshop. De levering was snel en de klantenservice heeft me goed geholpen bij een maatprobleem. Zowel in de winkel als online waren de medewerkers s...Lees verder
T
T. Coppens
Pff, die online winkel is echt frustrerend! Ze weten al maanden dat er een oplichter in HONGKONG hun website heeft gekopieerd, maar ze doen geen enkele moeite om ons, hun klanten, te waarschuwen! D...Lees verder
L
Lars Cools
Het duurt veel te lang voor het retourproces en de terugbetaling van geretourneerde items. Ze zeiden dat het 14 dagen zou duren, maar ik zit nu al 4 weken te wachten op mijn geld. Ze reageren niet ...Lees verder

Reviews (6)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van laarzen

    Mijn nieuwe laarzen zijn zo comfortabel en warm, echt perfect voor dit herfst/winter seizoen! Helaas scheurde er een lus af toen ik een van de laarzen aantrok. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en kreeg binnen enkele dagen een reactie. Ze adviseerden me om de laarzen bij de schoenmaker te laten repareren en de factuur naar hen te sturen voor vergoeding, samen met 10% van de aankoopprijs als "compensatie". Vandaag heb ik de factuur per e-mail verstuurd en het geld werd binnen een uur teruggestort via Paypal, precies zoals beloofd. Geweldige service en een geweldig voorstel om mijn probleem op te lossen! Dankjewel!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Snelle levering, kwalitatieve schoenen, efficiënte retourregeling

    Ik ben echt super blij met de webshop. De levering ging echt snel en de schoenen die ik heb gekregen, zijn echt mooi en van goede kwaliteit. En dan het terugsturen verliep ook nog eens super vlot en duidelijk. Ze hebben me goed op de hoogte gehouden van mijn retourzending. Dus alles is echt goed gegaan en ik ben echt blij met wat ik heb gekocht.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van mijn eerste paar schoenen

    Ik ben echt heel blij met mijn ervaring bij deze webshop. De levering was snel en de klantenservice heeft me goed geholpen bij een maatprobleem. Zowel in de winkel als online waren de medewerkers super vriendelijk en geduldig. Echt een aanrader!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    New sneakers

    Pff, die online winkel is echt frustrerend! Ze weten al maanden dat er een oplichter in HONGKONG hun website heeft gekopieerd, maar ze doen geen enkele moeite om ons, hun klanten, te waarschuwen! Dus nu bestellen wij en anderen van die neppe site en worden we gewoon bedrogen, zo oneerlijk! Shabbies Amsterdam laat ons gewoon in de steek en zorgt ervoor dat we onveilig online winkelen. Niet cool!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Retourproces en terugbetaling

    Het duurt veel te lang voor het retourproces en de terugbetaling van geretourneerde items. Ze zeiden dat het 14 dagen zou duren, maar ik zit nu al 4 weken te wachten op mijn geld. Ze reageren niet op mijn e-mails en de communicatie verloopt erg moeizaam. Dit maakt me als klant erg gefrustreerd en ontevreden.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Veel spullen kopen

    Ik heb pas geleden heel wat leuke spullen gekocht, maar toen ik mijn pakje opende, bleek er iets te ontbreken. Er zat geen briefje bij om uit te leggen waarom dat zo was. De volgende dag kreeg ik dan eindelijk een mailtje met uitleg, dat is wel fijn maar toch een beetje te laat! Het zou handiger zijn als ze gewoon een kaartje zouden toevoegen met "sorry, je pakje is niet compleet. Je krijgt hier nog een mailtje over". Dat zou het allemaal wat gemakkelijker maken!


Anderen bekeken ook