Stradivarius Reviews

: 17
12% Zou hier weer kopen

Spotlight: Wat zeggen onze klanten?
Schrijf een review

Y
Y. Bertrand
De website ziet er goed uit en mijn bestelling werd snel en netjes verzonden. Alleen vind het moeilijk om te bepalen welke maat ik moet bestellen. De broeken vallen kleiner uit dan normaal, dus moe...Lees verder
H
hamza
Ik zat echt vast met de klantenservice op what's app en het lukte maar niet, maar toen ik belde werd ik echt heel goed geholpen! Binnen een week had ik mijn terugbetaling keurig terug, die kwi...Lees verder
M
M. Bodart
Ik heb al verschillende keren geprobeerd om contact op te nemen met de klantendienst om een onderzoek te starten naar mijn pakket bij verzendpartij Homerr. Het pakket werd zonder trackinginformatie...Lees verder
F
F. Van Hecke
Wat een vreselijke ervaring bij het terugsturen van mijn spullen naar deze winkel. Ik heb 3 items teruggestuurd, maar ze hebben er slechts 2 geregistreerd. Na maandenlang gedoe en achtervolgen, ver...Lees verder
E
E. Rousseau
Mijn bestelling moest op vrijdag 15 maart aankomen met express levering, maar helaas is het pakket er nog steeds niet. Ik heb al contact opgenomen met de klantendienst, maar zij hebben tot nu toe n...Lees verder

Alle reviews (17)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Maten en Maattabel

    De website ziet er goed uit en mijn bestelling werd snel en netjes verzonden. Alleen vind het moeilijk om te bepalen welke maat ik moet bestellen. De broeken vallen kleiner uit dan normaal, dus moest ik een maat groter bestellen dan ik gewend ben. Maar de t-shirts waren precies op maat of zelfs iets groter. De maattabel op de website is niet zo duidelijk, waardoor het allemaal nog wat ingewikkelder wordt.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Retour afgehandeld

    Ik zat echt vast met de klantenservice op what's app en het lukte maar niet, maar toen ik belde werd ik echt heel goed geholpen! Binnen een week had ik mijn terugbetaling keurig terug, die kwijt was. Echt super geregeld!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Onmogelijk pakketonderzoek

    Ik heb al verschillende keren geprobeerd om contact op te nemen met de klantendienst om een onderzoek te starten naar mijn pakket bij verzendpartij Homerr. Het pakket werd zonder trackinginformatie foutief teruggestuurd, maar telkens vertelden ze me dat het niet in het magazijn lag. Ik weet dat het daar niet ligt, daarom moet er net een onderzoek komen. Het lijkt erop dat er geen moeite wordt gedaan om dit op te lossen, aangezien er zelfs geen bericht naar Homerr wordt gestuurd. Mijn spullen zweven nu ergens rond zonder dat ik er controle over heb. Dit is echt geen goede service en ik ben erg teleurgesteld over hoe dit wordt aangepakt.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Retourzending probleem

    Wat een vreselijke ervaring bij het terugsturen van mijn spullen naar deze winkel. Ik heb 3 items teruggestuurd, maar ze hebben er slechts 2 geregistreerd. Na maandenlang gedoe en achtervolgen, vertelden ze me dat ze het ontbrekende item niet hadden ontvangen. Ze beweren zelfs dat dit onmogelijk is omdat alle items samen in dezelfde doos zaten. Wat een bedrog! Ik voel me echt bestolen door deze winkel en wou dat ik de reviews eerder had gelezen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop met express levering

    Mijn bestelling moest op vrijdag 15 maart aankomen met express levering, maar helaas is het pakket er nog steeds niet. Ik heb al contact opgenomen met de klantendienst, maar zij hebben tot nu toe nog niets gedaan om het probleem op te lossen. Ik heb zelfs gevraagd of ze de extra kosten voor de snelle verzending konden terugbetalen en een retourlabel konden regelen, maar zij bleven me enkel doorverwijzen naar geschatte levertijden. Dit is echt teleurstellend en ik ben niet tevreden met de service die zij bieden.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mijn ongeleverde bestelling

    Ik heb de bestelling voor mijn dochter nooit ontvangen. De service was echt slecht en ik vond het heel moeilijk om een onderzoek te starten.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Lang wachten op bestelling

    Na 6 weken heb ik nog steeds mijn bestelling niet ontvangen. Ik heb al meerdere keren contact opgenomen, maar steeds krijg ik hetzelfde verhaal te horen dat ze het aan het onderzoeken zijn en dat ik geduld moet hebben. De klantenservice is echt om te huilen! Ik ga hier nooit meer iets kopen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Jas online besteld

    De online bestelling arriveerde op tijd, maar de retourzending was echt een gedoe. De website werkte niet goed en ik kon geen retourlabel maken. Gelukkig kon ik via WhatsApp praten met een medewerker die me het label per e-mail stuurde. Helaas kon ik het niet openen op mijn telefoon en moest ik terug naar huis om het op de computer te bekijken. Ook het invullen van de enquête lukte niet door problemen met de site. Er is duidelijk nog veel ruimte voor verbetering nodig.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Broek voor mijn dochter

    Vandaag ben ik naar de winkel geweest om een broek terug te brengen die ik voor mijn dochter had gekocht. Ze wou het geld terug op haar pinpas maar dat was een echt gedoe, want de betaling was met haar gsm gebeurd! De verkoopster gaf uiteindelijk wel toestemming, maar zei dat ze hierdoor misschien ontslagen zou kunnen worden. Echt niet leuk.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    2 broeken

    Ik heb recentelijk twee broeken online besteld en toen ik ze ontving, paste ze perfect. Ik was echt blij met mijn aankoop! Eén van de broeken heb ik zelfs maar één keer gedragen nadat ik de labels had verwijderd. Helaas begon de andere broek al te scheuren na één keer wassen volgens de voorschriften. Ik was echt teleurgesteld over de slechte kwaliteit van de kleding. Toen ik contact opnam met de klantenservice, kreeg ik geen begripvolle reactie. Ze wilden niets doen omdat de labels er al af waren. Ik voelde me echt niet serieus genomen als klant en dat vond ik erg jammer. Ik verwachtte op zijn minst goede kwaliteit voor de prijs die ik betaald had.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Verf uitgelopen broek

    Ik had zo'n vreselijke ervaring met mijn aankoop in die winkel, niet te doen! Ik waste de broek één keertje op een heel lage temperatuur, binnenstebuiten natuurlijk, en boem, de verf liep helemaal uit. Dus ik wou contact opnemen via de website en WhatsApp, maar nee hoor, ze zeiden dat ze alleen verantwoordelijk waren voor online aankopen. Toen ik een mail stuurde, zeiden ze dat ik naar de winkel moest gaan, maar dat was veel te ver weg. Hun klantenservice was echt bagger en totaal niet behulpzaam. Ik heb dan maar uit pure frustratie een brief gestuurd naar een adres dat ik in de Kamer van Koophandel vond, maar die kwam terug als ongeldig. Ik voelde me compleet genegeerd en serieus niet serieus genomen als klant. No way dat ik daar ooit nog ga shoppen en ik raad het ten stelligste af aan anderen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Broek, slechte kwaliteit, slechte service

    De broek die ik gekocht heb was echt van slechte kwaliteit. Nauwelijks een dag gedragen en de naad was al kapot. Toen ik de klantenservice contacteerde, kreeg ik alleen maar robotachtige antwoorden en geen echte hulp aangeboden. Echt belachelijk dat ze weigerden me te helpen en het artikel niet wilden terugnemen, gewoon omdat ik de labels had verwijderd. Dat kan toch niet!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    D98 jeans

    De jeans die ik kreeg voor Kerstmis, de D98, had een fout in de fabriek, waardoor de naad over mijn bil liep in plaats van in het midden. Ik nam contact op met de klantendienst, maar ze konden me niet helpen met dit probleem. Het is echt teleurstellend dat er geen oplossing geboden werd voor deze duidelijke fout in het product.


Anderen bekeken ook