
Zalando Lounge
Alle reviewsZalando Lounge
Alle reviews (10)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
Schoenen
Veel lruke dingen besteld en ook nooit problemen gehad met retouren.
Ik heb echter wel het idee dat ze, voornamelijk met schoenen/laarzen soms partijen opkopen waar iets aan mankeert. Nu al 3 keer gehad, aan de binnenkant niet goed gestikt, waardoor het prikt in mn voet, sandalen waar niemand z'n voet in krijgt en laarsschachten die heel strak zitten. En dan heb ik smalle kuiten. Jammer.Tevreden klant
Geweldige site. Je kan kiezen voor duurdere merken, maar er zitten ook veel goedkope spullen tussen. Vooral in de sale kan je voor weinig geld hele leuke kleren, schoenen of accessoires aanschaffen. Ik heb al vaak besteld bij Zalando en dat zullen er nog veel meer worden.
supermooi shirtje supergoedkoop
supermooi shirtje gekocht, supergoedkoop want speciale anbieding toen ik me had aangemeld!
Zalando Lounge
Zeer tevreden over mijn aankopen bij Zalando Lounge! Absoluut een aanrader.
Cadeaubonnen
Koop nooit cadeaubonnen van Zalando. Heb er met de feestdagen 2 gekregen ze werken niet.
Zalando beweerd dat ze van,2018 zijn terwijl ze begin december gekocht zijn (staat trouwens op de site dat ze een onbeperkte geldigheidsduur hebben)ik vermeld dat toen kwamen ze af met ze zijn leeg (had net de code opengekrast) kan dus ook niet.we zijn 100 euro zomaar kwijt nu????????Kapot, maar geen geld terug
Kapotte jurk ontvangen. Er staat in de voorwaarden dat bij een defect product de kosten+leveringskosten worden terug betaald, maar Zalando weigert dit te doen. Ik ben nu dus €5,90 kwijt voor een kapot product terugsturen en heb niks ... Normaal niet zulke klachten, maar dit keer echt onbeschoft en onpersoonlijk.
Levering tijd
Al derde keer moet ik bijna 4 weken wachten op de bestelling... Voor en tijdens bestellen men wordt niet geïnformeerd over de levering tijd, pas as je bevestiging krijgt. Ik vindt het hele grote min punt! Bij gewone Zolando heb ik geen klachten, zeer tevreden.
Vervelende nieuwsbrief
Uitschrijven voor de nieuwsbrief is uiteindelijk wel mogelijk (dit is dan ook wettelijk verplicht) maar is opzettelijk zo onduidelijk gemaakt dat de meeste mensen het gewoon opgeven.
Goederen verloren? Pech gehad!
Allemaal zoetgeurende en maneschijn.. tot je bestelde goederen volgens Zalando geleverd zijn geweest maar je zelf niets ontvangen hebt.
Gebeurde enkele weken geleden, tracking bij Bpost gaf aan dat mijn goederen geleverd waren maar geen briefje in de bus en ook mijn buren waren nergens van op de hoogte.
Dan maar naar het postkantoor voor info.
Loketbediende van het postkantoor geeft me mee dat ik naar de klantendienst van de post moet bellen en of ik aub geen klacht wil neerleggen ‘omdat de laatste tijd voortdurend pakjes verloren gaan en ze het stilaan beu zijn’.
Dan maar bellen met de klantendienst van de post.
Na 35 minuten (!) aan de lijn te wachten krijg ik eindelijk iemand aan de lijn en dat ik ‘contact moest opnemen met zalando zodat er een dossier geopend kon worden’.
Dan nog maar eens contact opnemen met zalando.
Ik stuur hen een mailtje via hun contactformulier op de website. En een kleine week later krijg ik een mailtje terug ‘dat ik eerst maar eens moet navragen bij mijn buren of ze het pakje niet ontvangen hebben’.
Als ik hen laat weten dit de eerste dag al gedaan te hebben, krijg ik botweg te horen dat er een dossier geopend zal worden bij Bpost en hiervan op hoogte gehouden zal worden.
Ik probeer dan nog even te polsen of ze zicht hebben op hoe lang dit zou kunnen duren en krijg dan te horen dat dit wellicht enkele weken in beslag gaat nemen.
Mijn vraag of ik de bestelde goederen misschien opnieuw kan bestellen (was een cadeau voor mijn vriendin) wordt gewoon genegeerd, zelfs na 4 reminders heb ik tot op vandaag NIETS meer gehoord van Zalando.
Als alles goed loopt is er geen vuiltje aan de lucht, maar van zodra er iets fout loopt, ben je op jezelf aangewezen en mag je het gaan uitvechten met Bpost, Zalando trekt de deur dicht en je staat in de kou!
Geen goederen, (voorlopig) geen terugstorting, geen communicatie.. NIETS!Eerst aanmelden dan pas toegang
Wie heeft dit bedacht, wat een belachelijk idee. Je moet je eerst aanmelden en dan mag je pas kijken of er iets voor je bij zit? Moet dat exclusiviteit zijn ofzo? Ik heb in ieder geval meteen weer weggeklikt. Jammer, want ik vind Zalanda wel leuk. Vond.
Anderen bekeken ook



Hipinderegen.nl
Helaas regent het in België nog wel eens, dus moet je je saaie regenjas weer aan of dat oncomfortabele, lelijke regenpak. Je ziet er niet uit,...

To Be Dressed
Waar het kleding betreft, zijn veel mensen niet tevreden met een gewoon T-shirt of een gewoon leuk paar schoenen. Echte merken is wat zij zoeken. M...