PandaHall

132 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8.4 voor PandaHall komt uit 132 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor PandaHall gevonden hebben:

ErvaringenSite (12)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De retourbeleid van PandaHall heeft zowel voor- als nadelen. Aan de positieve kant, worden de zendingen zorgvuldig verpakt om schade te voorkomen en is er een snelle reactie op e-mails, met eerlijkheid bij het verwerken van terugbetalingen (25%). Aan de andere kant zijn er enkele problemen met de levering en terugzending, zoals vertragingen, onterechte retourzendingen en gebrek aan tracking (40%). Het retourproces lijkt geautomatiseerd te zijn, met klanten die wachten op updates en moeite hebben met het krijgen van een terugbetaling (35%). Ook zijn er enkele klachten over de kwaliteit van bepaalde producten, zoals het gehalte lood in sommige sluitingen die de CE-norm overschrijden en schadelijk kunnen zijn voor de gezondheid (10%). Over het algemeen lijkt het verstandig om voorzichtig te zijn bij het bestellen en te overwegen om via Paypal te betalen voor extra bescherming.

“vertraging in terugbetaling”

“Topaanbod, slechte levering, onbetrouwbare koerier, onterechte terugzending”

“Geen terugbetalingen”

“ik heb 200€ uitgegeven aan afgeprijsde producten”

“Onbetrouwbare verzending”

“Retour naar afzender ongerechtvaardigd en zonder tracking”

“Colisprivé heeft de pakketten niet afgeleverd door te beweren dat de klant afwezig was”

“Zorgvuldig verpakte zendingen zonder schade”

“Ik heb geen klantenservice nodig gehad, gezien het bestellen van producten aan de andere kant van de wereld betekent dat er noodzakelijkerwijs een risico van teleurstelling is, dat ik accepteer.”

“Sluitingen bevatten een loodgehalte boven de CE-norm, schadelijk voor de gezondheid”

👍 3   👎 16

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

SIMONA CASINI - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • onjuiste beschrijving van materialen en hoeveelheden
  • beschadigde producten ontvangen
  • verwarrende bestelprocedure
  • vertraging in terugbetaling

léa - 9 maanden geleden

  • Topaanbod, slechte levering, onbetrouwbare koerier, onterechte terugzending

Phantasma - 11 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Geen terugbetalingen

Cecilia Volturo - 11 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • De lage prijzen maar dure douane
  • nog geen pakket ontvangen
  • ze vertelden me dat ik 80€ aan douane moet betalen
  • ik heb 200€ uitgegeven aan afgeprijsde producten

madame - 14 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Onbetrouwbare verzending
  • Retour naar afzender ongerechtvaardigd en zonder tracking
  • Weigering van Pandahall om de volledige bestelling terug te betalen
  • Colisprivé heeft de pakketten niet afgeleverd door te beweren dat de klant afwezig was
  • Huidige promotie van gratis verzending is onbetrouwbaar
  • Mogelijkheid om je pakket te zien verdwijnen en 30% van je inzet te verliezen

Pinkee Venus - 18 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Ruim assortiment producten met gedetailleerde en correcte beschrijvingen
  • Geweldige verzendpromotie
  • Zorgvuldig verpakte zendingen zonder schade
  • Soepel verzendproces met Fedex

Flo - 22 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Produkten zijn niet altijd zoals gehoopt, maar men moet de beschrijvingen goed lezen, over het algemeen in orde.
  • Levertijd naar Frankrijk is drie weken, men kan elke stap volgen op zijn account.
  • Prijs van items wordt met een derde verhoogd bij betaling voor Frankrijk, normaal. Transportkosten zijn ongeveer 12-13€ voor een pakket van meer dan een kilo uit China.
  • Mooie items tegen onverslaanbare prijzen, ongelooflijke keuze, regelmatige kortingen.
  • Ik heb geen klantenservice nodig gehad, gezien het bestellen van producten aan de andere kant van de wereld betekent dat er noodzakelijkerwijs een risico van teleurstelling is, dat ik accepteer.

lescoul46 - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Klantenservice verzekerde dat producten niet giftig zijn, maar analyse toont aanwezigheid van zware metalen
  • Sluitingen bevatten een loodgehalte boven de CE-norm, schadelijk voor de gezondheid
  • Geen van de afwerkingen bevat goudplating zoals aangegeven
  • Geen goud aanwezig op geteste afwerkingen die toch als 18K verguld goud werden aangeduid
  • Een betrouwbare leverancier in Frankrijk gevonden met producten made in Europe

Oki - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Fantastisch aanbod van producten
  • Geen leveringsopvolging
  • Betaalde klantenservice van Chronopost
  • Vertragingen in leveringen
  • Catastrofale klantenservice
  • Klant niet gerespecteerd
  • Andere interessante sites beschikbaar
  • In afwachting van een reactie
  • Behoefte aan terugbetaling
  • Automatische e-mail voor retourzendingen

Monav - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Goederen niet geleverd
  • Klantenservice niet klantgericht
  • Op bestelling van meer dan 180€ sinds eind januari
  • Klantenservice niet behulpzaam
  • Dubieuze trackingnummers
  • Geen resultaat van controle na 4 weken
  • Procedure voor goederen en terugbetaling
  • Hoop geld terug te krijgen via Paypal
  • Dringend afraden om te bestellen