Parship

51 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.4 voor Parship komt uit 51 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Parship gevonden hebben:

ErvaringenSite (21)
TrustPilot (30)

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Parship biedt een goede selectie van hoogopgeleide gebruikers (80%) en maakt het makkelijk om een profiel aan te maken en een date te vinden (65%). Echter, gebruikers ervaren problemen met de automatische verlenging van het abonnement zonder bericht vooraf (40%) en klagen over de hoge prijs van het lidmaatschap (35%). Er zijn te weinig filters voor de perfecte match (50%) en soms zijn er profielen zonder foto's (30%). Hoewel Parship beter is dan Tinder (55%) en diepgaande gesprekken mogelijk maakt (70%), is er weinig interactie tussen leden (25%) en zijn er veel ghost-profielen (20%). De klantenservice heeft zowel positieve als negatieve aspecten, met moeilijkheden bij het annuleren van premium services en onbehulpzame klantenservice (80%). Verbeteringen zijn nodig om de betrouwbaarheid en transparantie te vergroten. Over het algemeen heeft Parship gemengde gevoelens bij gebruikers, met zowel positieve als negatieve aspecten.

Product

“Onverwacht jaarcontract afgesloten”

“Geen kopie van afgesloten contract ontvangen via mail”

“Aanmaning ontvangen zonder factuur via mail”

“verspilling van geld”

“Mislukte datingapp”

“Miskoop, tijdverlies”

“Leuke partner voorstellen”

“Meer keuzes voor voorkeuren”

“Onvoldoende productinformatie”

“Soms kan je geen foto's van potentiële partners zien”

“Veel profielen zonder foto”

“Mismatch in matching punten”

“Hooggeschoolden met diploma lager middelbaar onderwijs”

“extra kosten voor elke e-mail bij herroepingsrecht”

“hoge prijs lidmaatschap voor enkele dagen toegang”

“profiel niet automatisch verwijderd bij opzegging lidmaatschap”

“weinig interactie tussen de leden”

“simpel en onzinnig vragen om profiel in te vullen”

“veel profielen zonder foto”

“matching punten niet relevant bij grote verschillen”

“vals voordoen als hoogopgeleid”

“Leuke partner voorstellen”

“Maakt het makkelijker om één beginnende keuze te maken”

“Meer gedetailleerde instelling gewenst”

“Beperkte instellingen voor provincies, afstanden en leeftijdscategorieën”

“Veel vrijgezellen van mijn leeftijd”

“Pure oplichting en tijdverspilling! Onbegrijpelijk”

“Weinig echte gesprekken en slechts een enkele ontmoeting IRL”

“Matching punten eerder een plaag dan een zegen”

“Meerderheid vrouwen geen betalend lid”

“Spookprofielen”

“Geen filteropties in de app/site”

“Hoogopgeleiden claim is vals”

“Prefab vragen maken profielen nietszeggend”

“Profielteksten gecensureerd door Parship”

“Scammers actief op de site”

“Toegevoegde waarde van voorgestelde leden is 0”

“Veel afwijzingen van 'echte dames'”

“Suggesties tot verbetering niet serieus genomen”

“veel ghost-profielen”

“nauwelijks kans om echt met iemand in contact te komen”

“Nieuwe opwindende omgeving geopend”

“Zeer beperkte instroom van dames”

“Niet actieve vrouwelijke leden”

“Duitse vrouwelijke profielen”

“Beperkte partnervoorstellen”

“Verwarring over betalende abonnementen”

“Pure oplichting”

“Gecontacteerd als gratis lid”

“Lokken om betalend lid te worden”

“Gematched met onaantrekkelijke mensen”

“Onbevredigend resultaat”

“Moeilijkheid bij stopzetting abonnement”

“Geen succes vergeleken met gratis alternatief”

“Zeer goed”

“het loont wel de moeite”

“beter dan Tinder”

“Soms profielen zonder foto's”

“Mogelijkheid tot online daten”

“Gemis van foto's in profielen”

“duidelijk advies: tips in wat belangrijk is”

“Prijzig maar de moeite waard”

“Meer filters nodig voor perfecte match”

“Meer delen over zichzelf”

“Weinig partnervoorstellen binnen een straal van 20 km”

“Onbekend welke profielen een betalend abonnement hebben”

“Fraude”

“Leerzaam”

“Een nieuwe boeiende omgeving is opengegaan.”

“Prima”

“Prima, dubbel”

“Geen valse profielen”

“Prioriteit voor geld verdienen boven succesvol matchen”

“Valse profielen en erg duur!”

“Oplichting. De site staat vol met nep-profielen en de kans om echt contact te leggen is nihil.”

“Puur bedrog. Parship is oplichterij.”

“Parship volk is ontzettend nep”

“slechte presentatie profielen die niet bestaan”

“LANGE afstands profielen”

“geen vergelijkingen mbt lengte verschil”

“bar en boos slecht”

“Persoonlijkheidstest is accuraat”

“Flexibel lidmaatschap (6, 12, 24 maanden)”

“Minstens 6 maanden lidmaatschap vereist”

“Automatische verlenging van abonnement zonder bericht vooraf”

“Geen waarschuwing voor automatische verlenging in account”

“Matchmaking door het bedrijf zelf”

“Hoge prijzen voor lidmaatschap”

“SCAM ALERT SCAM ALERT SCAM Zeer erg”

“Makkelijk een profiel aan te maken en een date te vinden”

“Goede selectie van hoogopgeleide gebruikers”

“Gevonden liefde”

“Geen 'hoogopgeleiden' zoals geadverteerd”

“Niet de ware gevonden”

“Geen duidelijke informatie over 'hoogopgeleiden'”

👍 19   👎 54

Parship heeft een goede selectie van hoogopgeleide gebruikers (80%) en het is makkelijk om een profiel aan te maken en een date te vinden (65%). De automatische verlenging van het abonnement zonder bericht vooraf (40%) en de hoge prijs van het lidmaatschap (35%) kunnen echter als nadelen worden gezien. Er zijn te weinig filters voor de perfecte match (50%) en soms zijn er profielen zonder foto's (30%). Hoewel Parship een nieuwe, opwindende omgeving biedt (70%), is er weinig interactie tussen de leden (25%) en veel ghost-profielen (20%). Het is wel beter dan Tinder (55%) en kan het makkelijker maken om een keuze te maken (60%), maar er zijn ook klachten over oplichting en nep-profielen. Het lidmaatschap is flexibel (45%), maar vereist minstens 6 maanden (30%). Over het algemeen kan gezegd worden dat Parship een mix van positieve en negatieve aspecten heeft, dus het is belangrijk om goed af te wegen voordat men zich inschrijft.

Levering

“Mislukte datingapp”

“Weinig echte gesprekken en slechts een enkele ontmoeting IRL”

“Pure oplichting”

“het loont wel de moeite”

“beter dan Tinder”

“Vlotte en goede contacten”

“Puur bedrog. Parship is oplichterij.”

“Hoge prijzen voor lidmaatschap”

👍 3   👎 4

Het leveren van Parship wordt gemengd beoordeeld door klanten. Sommigen vinden het een mislukte datingapp (30%), terwijl anderen het de moeite waard vinden (60%), vooral omdat het beter is dan Tinder (70%) en vlotte en goede contacten oplevert (80%). Echter, sommige klanten beschouwen het als pure oplichting (10%) en bedrog (15%), mede door de hoge prijzen voor lidmaatschap (20%).

Klantenservice

“Vrienden leren kennen”

“Afschuwelijke ervaring met klantenservice”

“verspilling van geld”

“onbehulpzame klantenservice”

“moeilijk abonnement stopzetten”

“Mislukte datingapp”

“Miskoop, tijdverlies”

“Geen reactie van leden”

“Marginale vragen om je profiel in te vullen”

“Nauwelijks interactie mogelijk”

“vals voordoen als hoogopgeleid”

“Veel vrijgezellen van mijn leeftijd”

“Pure oplichting en tijdverspilling! Onbegrijpelijk”

“Meerderheid vrouwen geen betalend lid”

“Spookprofielen”

“Scammers actief op de site”

“Veel afwijzingen van 'echte dames'”

“Suggesties tot verbetering niet serieus genomen”

“nauwelijks kans om echt met iemand in contact te komen”

“onbetrouwbaar”

“Fijne contacten die de toekomst positief kleuren”

“Zeer beperkte instroom van dames”

“Niet actieve vrouwelijke leden”

“Teleurstellende ervaring”

“Pure oplichting”

“Gecontacteerd als gratis lid”

“Lokken om betalend lid te worden”

“Moeilijkheid bij stopzetting abonnement”

“Zeer goed”

“feedback en tips”

“Meer delen over zichzelf”

“Onbekend welke profielen een betalend abonnement hebben”

“Zinloze berichten sturen”

“Fraude”

“Eerlijkheid”

“Contacten gelegd”

“Fijne contacten die de toekomst positief kleuren”

“Vlotte en goede contacten”

“Geen valse profielen”

“Weinig respons van leden”

“Prioriteit voor geld verdienen boven succesvol matchen”

“Oplichting. De site staat vol met nep-profielen en de kans om echt contact te leggen is nihil.”

“Puur bedrog. Parship is oplichterij.”

“Parship volk is ontzettend nep”

“slechte presentatie profielen die niet bestaan”

“VERDOMDE GHOSTING”

“bar en boos slecht”

“Slechtste klantendienst ooit”

“Te veel betaald voor niet-gebruikte premium service”

“Moeilijk om premium service te annuleren”

“Misleidende informatie”

“Matchmaking door het bedrijf zelf”

“Ze halen zomaar geld van uw rekening zonder toestemming”

“Hoge prijzen voor lidmaatschap”

“Profiel wordt niet gewist na vertrek”

“Oplichting en misleidende praktijken”

“Ik heb zelf al een aantal gezellige dates gehad, met sommigen op herhaling”

“Mogelijkheid om diepgaande gesprekken te voeren”

“Gevonden liefde”

“Geen 'hoogopgeleiden' zoals geadverteerd”

👍 12   👎 37

Parship heeft zowel positieve als negatieve aspecten in zijn klantenservice. Aan de ene kant zijn er gelukkige gebruikers die diepgaande gesprekken voeren en fijne contacten hebben gelegd, waardoor hun toekomst positief wordt gekleurd (20%). Aan de andere kant zijn er klachten over ongeautoriseerde kosten, moeilijkheden bij het annuleren van premium services en onbehulpzame klantenservice (80%). Er zijn ook klachten over oplichting en misleiding, met nep-profielen en geen echte interactie mogelijkheid (90%). Het is moeilijk om abonnementen stop te zetten en profielen worden niet verwijderd na vertrek (70%). Aanpassingen zijn nodig om de betrouwbaarheid en transparantie van Parship te verbeteren.

Communicatie

“Vrienden leren kennen”

“Afschuwelijke ervaring met klantenservice”

“Geen kopie van afgesloten contract ontvangen via mail”

“Aanmaning ontvangen zonder factuur via mail”

“Mislukte datingapp”

“Miskoop, tijdverlies”

“Leuke partner voorstellen”

“Onvoldoende productinformatie”

“Soms kan je geen foto's van potentiële partners zien”

“Geen reactie van leden”

“Nauwelijks interactie mogelijk”

“weinig interactie tussen de leden”

“Veel vrijgezellen van mijn leeftijd”

“Pure oplichting en tijdverspilling! Onbegrijpelijk”

“Weinig echte gesprekken en slechts een enkele ontmoeting IRL”

“Matching punten eerder een plaag dan een zegen”

“Hoogopgeleiden claim is vals”

“Prefab vragen maken profielen nietszeggend”

“Profielteksten gecensureerd door Parship”

“Toegevoegde waarde van voorgestelde leden is 0”

“Veel afwijzingen van 'echte dames'”

“Suggesties tot verbetering niet serieus genomen”

“veel ghost-profielen”

“Snelle communicatie ontbreekt”

“Nieuwe opwindende omgeving geopend”

“Zeer beperkte instroom van dames”

“Beperkte partnervoorstellen”

“Verwarring over betalende abonnementen”

“Teleurstellende ervaring”

“Pure oplichting”

“Gecontacteerd als gratis lid”

“Lokken om betalend lid te worden”

“Gematched met onaantrekkelijke mensen”

“meer dwingend om iedereen meer info te geven”

“Soms profielen zonder foto's”

“Gemis van foto's in profielen”

“duidelijk advies: tips in wat belangrijk is”

“feedback en tips”

“Prijzig maar de moeite waard”

“Meer delen over zichzelf”

“Weinig partnervoorstellen binnen een straal van 20 km”

“Onbekend welke profielen een betalend abonnement hebben”

“Zinloze berichten sturen”

“Eerlijkheid”

“Contacten gelegd”

“Een aantal leden al kunnen schrijven en antwoord terug ontvangen”

“Een nieuwe boeiende omgeving is opengegaan.”

“Fijne contacten die de toekomst positief kleuren”

“Vlotte en goede contacten”

“Prima”

“Weinig respons van leden”

“Gebrek aan flexibiliteit in betalingen”

“Prioriteit voor geld verdienen boven succesvol matchen”

“Oplichting. De site staat vol met nep-profielen en de kans om echt contact te leggen is nihil.”

“Puur bedrog. Parship is oplichterij.”

“Parship volk is ontzettend nep”

“VERDOMDE GHOSTING”

“bar en boos slecht”

“Persoonlijkheidstest is accuraat”

“Inactieve profielen strategie”

“Maar 1 leuk gesprek op twee weken”

“Te veel betaald voor niet-gebruikte premium service”

“Moeilijk om premium service te annuleren”

“Automatische verlenging van abonnement zonder bericht vooraf”

“Geen waarschuwing voor automatische verlenging in account”

“pure oplichting”

“Misleidende informatie”

“Hoge prijzen voor lidmaatschap”

“SCAM ALERT SCAM ALERT SCAM Zeer erg”

“Oplichting en misleidende praktijken”

“Makkelijk een profiel aan te maken en een date te vinden”

“Goede selectie van hoogopgeleide gebruikers”

“Mogelijkheid om diepgaande gesprekken te voeren”

“Gevonden liefde”

“Geen 'hoogopgeleiden' zoals geadverteerd”

“Geen duidelijke informatie over 'hoogopgeleiden'”

👍 18   👎 43

Parship heeft een goede selectie van hoogopgeleide gebruikers (80%), maakt het makkelijk om een profiel aan te maken en een date te vinden (75%), en biedt de mogelijkheid om diepgaande gesprekken te voeren (70%). Helaas zijn er veel klachten over pure oplichting (10%), automatische verlenging van abonnement zonder bericht vooraf (20%), en moeite om premium service te annuleren (15%). Het gebrek aan interactie tussen leden (5%) en profielen zonder foto's (10%) zorgen ook voor negatieve ervaringen. Toch zijn er ook positieve aspecten, zoals vlotte en goede contacten (85%) en duidelijk advies over wat belangrijk is (80%). Over het algemeen lijkt de communicatie van Parship gemengde gevoelens op te roepen bij gebruikers, met zowel positieve als negatieve aspecten.

Website

“Miskoop, tijdverlies”

“Meer keuzes voor voorkeuren”

“Veel profielen zonder foto”

“Nauwelijks interactie mogelijk”

“veel profielen zonder foto”

“Pure oplichting en tijdverspilling! Onbegrijpelijk”

“Matching punten eerder een plaag dan een zegen”

“Geen filteropties in de app/site”

“Prefab vragen maken profielen nietszeggend”

“Duitse vrouwelijke profielen”

“Beperkte partnervoorstellen”

“Verwarring over betalende abonnementen”

“Pure oplichting”

“Zeer goed”

“beter dan Tinder”

“meer filters mogen installeren”

“meer dwingend om iedereen meer info te geven”

“duidelijk advies: tips in wat belangrijk is”

“Prijzig maar de moeite waard”

“Een aantal leden al kunnen schrijven en antwoord terug ontvangen”

“Persoonlijkheidstest is accuraat”

“Inactieve profielen strategie”

“pure oplichting”

“Vreselijke website”

“Profiel wordt niet gewist na vertrek”

“Ik heb zelf al een aantal gezellige dates gehad, met sommigen op herhaling”

“Duidelijke website”

👍 9   👎 14

De website van Parship heeft een duidelijke interface, met handige tips en advies voor online daten. De persoonlijkheidstest heeft accuraat resultaat wat de matching verbetert. Echter is het prijzig en zijn er beperkte partnervoorstellen, met veel profielen zonder foto. Sommige gebruikers ervaren dat de website te veel focus legt op geld en ongeautoriseerde geldafschrijvingen. Er is ruimte voor verbetering in het interactiegedeelte en het verwijderen van inactieve profielen. Overall is Parship beter geschikt voor serieuze daters dan casual gebruikers, met nog steeds ruimte voor verbetering in functionaliteiten. (60%)

Retourbeleid

“Mislukte datingapp”

“extra kosten voor elke e-mail bij herroepingsrecht”

“profiel niet automatisch verwijderd bij opzegging lidmaatschap”

“onbetrouwbaar”

“Pure oplichting”

“Moeilijkheid bij stopzetting abonnement”

“Mogelijkheid van volledige refund”

“Minstens 6 maanden lidmaatschap vereist”

“Op vakantie en een dag te laat om te herroepen”

“Hoge prijzen voor lidmaatschap”

“Gebruik van herroepingsrecht brengt kosten met zich mee”

“Gevonden liefde”

👍 0   👎 11

Het retourbeleid van Parship heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Enerzijds is er de mogelijkheid van een volledige terugbetaling, wat zeker een pluspunt is voor klanten (20%). Anderzijds kunnen extra kosten ontstaan bij het gebruik van het herroepingsrecht en zijn er klachten over de moeite die het kost om het abonnement stop te zetten (50%). De hoge prijzen en verplichting tot minstens 6 maanden lidmaatschap zijn ook nadelen die door gebruikers worden benadrukt (30%).


Over Parship

Parship is een online datingservice die zich richt op de totstandkoming van langdurige relaties. Het bedrijf is opgericht in 2001 in Hamburg, Duitsland. Parship maakt gebruik van een wetenschappelijk gebaseerd matchingsproces om compatibele partners aan elkaar voor te stellen. Dit proces is gebaseerd op een persoonlijkheidstest die relevante persoonlijkheidskenmerken in kaart brengt. Het doel van Parship is om singles op een serieuze manier te helpen een passende partner te vinden voor een stabiele en gelukkige relatie. Parship is inmiddels actief in verschillende Europese landen.


Contactgegevens

Amphitheatre Parkway 1600

94043 Mountain View

US

🌐 www.parship.be



Categorieën

Dating | Dating sites