Plein

40 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6.2 voor Plein komt uit 40 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Plein gevonden hebben:

ErvaringenSite (18)
TrustPilot (22)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Plein lijkt gemengde reacties op te roepen bij klanten. Enerzijds wordt er melding gemaakt van een flexibel terugstuurbeleid en correcte oplossingen bij problemen met geleverde producten, anderzijds klagen klanten over lange wachttijden (2 weken) voor retournering en onhandige procedures. Bovendien lijkt de app niet goed samen te werken met bepaalde producten, zoals de timerfunctie van de tandenborstel, wat voor ongemak kan zorgen. De slechte reviews (2,2 sterren) op Trustpilot suggereren dat er ruimte is voor verbetering in de retourprocedure en communicatie met de klantenservice. (60%)

“Mislukte levering”

“2 weken wachttijd voor retournering”

“Gratis verkeerd product mogen houden”

“zeer slechte reviews (2,2 sterren) op Trustpilot”

“Niet ontvangen bestelling na 2 weken. Geen reactie van klantenservice en geld kwijt.”

“app niet goed samenwerkt met timerfunctie van tandenborstel”

“terugsturen van product via e-care was gedoe”

“Correcte oplossing voor lege fles bij bestelling”

“Onhandige retourprocedure”

“Flexibel retourbeleid”

👍 4   👎 8

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

mathéo - 8 maanden geleden

  • Mislukte levering

ton van der wijngaart - 8 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • 2 weken wachttijd voor retournering

H. Goossens - 9 maanden geleden

  • Goede klantenservice
  • Snelle correctie van fout
  • Gratis verkeerd product mogen houden

Jan Sney - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • zeer slechte reviews (2,2 sterren) op Trustpilot
  • levering via post.nl
  • pakket stond gewoon aan de straatkant

Liselotte Schamp - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Niet ontvangen bestelling na 2 weken. Geen reactie van klantenservice en geld kwijt.

Ilias Martens - 10 maanden geleden

  • app niet goed samenwerkt met timerfunctie van tandenborstel
  • terugsturen van product via e-care was gedoe
  • moet nu tandenborstel zonder app gebruiken

Lorenzo Vandenbossche - 12 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Correcte oplossing voor lege fles bij bestelling

Dominique Rijckmans - 13 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Verkeerde product geleverd
  • Onhandige retourprocedure
  • Hoge kosten voor retour
  • Onvriendelijke klantenservice

Sloeber - 14 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Productkwaliteit was perfect
  • Snelle levering
  • Vriendelijke klantenservice
  • Redelijke prijzen
  • Duidelijke communicatie
  • Gebruiksvriendelijke website
  • Flexibel retourbeleid

sandra vrebos - 19 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Onbeleefde winkel
  • Sturen van verkeerd product
  • Geen reactie op klacht
  • Weigering betaling van verkeerd product

MCL - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • App werkt niet met tandenborstel