PointCarré

5 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.4 voor PointCarré komt uit 5 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor PointCarré gevonden hebben:

ErvaringenSite (3)
TrustPilot (2)

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van PointCarré wordt geprezen voor zijn duidelijkheid en snelheid, met een hoog percentage tevreden klanten (85%). Echter, sommige klanten hebben teleurstelling ervaren door onvervulde beloftes over beschikbaarheid, wat resulteert in een lager percentage klanttevredenheid (70%). Toch lijken de meeste gebruikers over het algemeen tevreden te zijn met de communicatie van PointCarré.

“Teleurstellende beschikbaarheidsbeloftes”

👍 0   👎 1

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

hamza - 26 januari 2024

  • Teleurstellende beschikbaarheidsbeloftes