Polk Audio

37 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.2 voor Polk Audio komt uit 37 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Polk Audio gevonden hebben:

ErvaringenSite (18)
TrustPilot (19)

Totaalbeeld: Wat een mix van topgeluid en zorgen!

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Polk Audio biedt producten met fantastische geluidskwaliteit en perfecte integratie met Google Home, maar er zijn zorgen over duurzaamheid en klantenondersteuning. De levering kan problematisch zijn door betrouwbaarheidsproblemen bij FedEx en er zijn ook gemengde beoordelingen over de klantenservice. De communicatie en website van Polk Audio hebben consistentieproblemen en er zijn nadelen zoals moeilijke toegang tot informatie en verbindingsproblemen met de Google Home-app. Het retourbeleid heeft zowel voordelen als nadelen, zoals de mogelijkheid om een bestelling opnieuw te ontvangen, maar er is een strikte eis van een origineel ontvangstbewijs voor hulp van de fabrikant. Over het algemeen zijn er verbeteringen nodig in duurzaamheid, klantenondersteuning, communicatie en website om het vertrouwen van klanten te winnen. (60%)

Product : Zo goed, maar met wat ontberingen!

“Verbeterde luisterervaring”

“Geluidskwaliteit fantastisch”

“Voelt als in een bioscoop”

“Bluetooth-functie werkt niet meer na een jaar”

“Besloten om over te stappen naar een ander merk”

“Geen factuur ontvangen bij aankoop van soundbar”

“Soundbar werkte niet na 2 uur”

“Gebrek aan oplossing voor niet-werkende soundbar”

“Geweldig geluid”

“de luidspreker ging kapot na een paar maanden”

“het bedrijf heeft geen juiste updates uitgevoerd”

“Bestelling geannuleerd en naar Best Buy gegaan”

“Kan geen BBC Sounds afspelen”

“Beperkte beschikbaarheidsinformatie”

“Soundbar begon gedempt/vervormd te klinken”

“Aankoop omwille van aanbeveling”

“niet nuttig antwoord gekregen over beschikbaarheid van luidsprekers”

“zal niet meer voor dit bedrijf kiezen”

“Fantastisch geluid en perfecte integratie met Google Home”

“Beperkt intern geheugen leidt tot gebrek aan updates na enkele jaren”

“de geluidskwaliteit verslechterde snel”

“het product ging snel kapot”

“het product voldeed niet aan de verwachtingen”

“het product was geen goede investering”

“Handig om meer informatie beschikbaar te hebben over benodigde aansluitingen”

“De geluidskwaliteit is goed”

“Soundbar gaat niet automatisch in stand-by”

“topkwaliteit producten”

“BBC-radio niet meer kunnen afspelen”

“Goed geïnformeerde klantenservice medewerker.”

“Efficiënte oplossing aangeboden voor het probleem.”

“Onder de indruk van expertise van het team.”

“gekochte producten werken niet goed”

“moeite met sommige zenders afspelen en verbinden met de Google Home app”

“duidelijk rotzooi, absoluut geen aanrader”

“Gebrek aan assistentie en ondersteuning”

“Product van mindere kwaliteit”

“Negatieve ervaring”

“Opgericht sinds 1972”

“Aanzienlijk verbeterd”

“Ongelooflijke geluidskwaliteit”

“Vergelijkbaar met in een bioscoop zijn”

“Naar muziek luisteren is nog beter”

“FIOS en POLK audio zijn niet compatibel”

“TV heeft slechts één HDMI ARC-punt”

“FIOS heeft HDMI ARC-punt nodig”

“POLK audio vereist HDMI ARC-punt”

“Geweldige geluidskwaliteit”

“Updates ontvangen gedurende een paar jaar”

“Korte levensduur voordat vervanging nodig is”

“Negatieve impact op het milieu”

“Geweldige geluidskwaliteit”

“Rommel als er een probleem is.”

“Mislukte productondersteuning.”

“Zou het merk niet aanbevelen.”

“Product speelt BBC-radiozenders niet meer af”

“Woord houden”

“Hou van dit product”

“Werkt correct”

“Problemen met verbinden met de Google Home-app”

“Niet aanbevolen, duidelijk rommel”

“luidspreker kan geen BBC Sounds afspelen”

“Vijf jaar garantie op luidsprekers”

“Luidsprekers vervangen door nieuwe en betere”

“Luidspreker kapot binnen enkele maanden”

“Kan geen BBC-radio afspelen in het VK”

“Bestelling geannuleerd vanwege verzendproblemen”

“Beslissing om over te stappen naar Best Buy voor tijdige levering”

“Voortijdig falen van Bluetooth-functie”

“Besloten over te stappen naar Bose voor betrouwbaarheid en serviceondersteuning”

“Geen factuur”

“Systeem werkt niet”

“Kwaliteit van het geluid”

“Kan geen BBC afspelen”

“Polk Assist-luidsprekers kunnen geen BBC-radio meer afspelen”

“Producten zijn goed”

“Behulpzaam advies van klantenservice”

👍 30   👎 47

Het product van Polk Audio biedt een verbeterde luisterervaring dankzij de fantastische geluidskwaliteit, wat het gevoel geeft alsof je in een bioscoop zit. Helaas zijn er enkele nadelen, zoals beperkt intern geheugen dat kan leiden tot gebrek aan updates na enkele jaren, en dat het product snel kapot kan gaan en niet voldoet aan de verwachtingen. Over het algemeen is het product een goede investering voor diegenen die op zoek zijn naar topkwaliteit geluid en perfecte integratie met Google Home, maar er zijn zorgen over de duurzaamheid en klantenondersteuning. (60%)

Levering : Wees voorzichtig met je bestelling!

“de luidspreker ging kapot na een paar maanden”

“FedEx weigerde bestelling te leveren zonder relevant identiteitsbewijs”

“FedEx delivery service onbetrouwbaar”

“Bestelling geannuleerd en naar Best Buy gegaan”

“FedEx weigerde bestelling op veranda achter te laten zonder handtekening”

“Beperkte beschikbaarheidsinformatie”

“Beperkt intern geheugen leidt tot gebrek aan updates na enkele jaren”

“gekochte producten werken niet goed”

“Negatieve impact op het milieu”

“Werkt correct”

“Problemen met verbinden met de Google Home-app”

“Niet aanbevolen, duidelijk rommel”

“Luidspreker kapot binnen enkele maanden”

“Slechte ervaring met FedEx-verzending”

“Bestelling geannuleerd vanwege verzendproblemen”

“Onbevredigende klantenservice”

“Beslissing om over te stappen naar Best Buy voor tijdige levering”

👍 1   👎 16

De levering van Polk Audio wordt geplaagd door enkele problemen. FedEx staat bekend als onbetrouwbaar en weigert bestellingen te leveren zonder identiteitsbewijs, wat heeft geleid tot geannuleerde bestellingen en klanten die overstappen naar Best Buy voor een betere service. Bovendien kunnen de gekochte producten defect zijn en is het interne geheugen beperkt, wat kan leiden tot een gebrek aan updates. Toch zijn er enkele positieve recensies over producten die goed functioneren. Over het algemeen lijkt het echter verstandig om goed na te denken alvorens een bestelling te plaatsen. (67%)

Klantenservice : Wat een gemengd bordeel!

“Zeer tevreden”

“Bluetooth-functie werkt niet meer na een jaar”

“Geen hulp geboden door het bedrijf”

“Geen bijstand geboden bij interesse in andere producten”

“Besloten om over te stappen naar een ander merk”

“Gebrek aan oplossing voor niet-werkende soundbar”

“Slechte klantenservice na verzoeken”

“Behulpzame klantenservice”

“de luidspreker ging kapot na een paar maanden”

“slechte service van Polk Audio”

“niet betrouwbaar”

“FedEx weigerde bestelling te leveren zonder relevant identiteitsbewijs”

“Klantenservice was niet behulpzaam”

“Niet-bestaande klantenservice”

“Nutteloze en niet-helpende reacties”

“Aankoop omwille van aanbeveling”

“klantendienst was echt enorm teleurstellend”

“geen hulp aangeboden en standaard antwoord 'raadpleeg onze website'”

“niet nuttig antwoord gekregen over beschikbaarheid van luidsprekers”

“zal niet meer voor dit bedrijf kiezen”

“Fantastisch geluid en perfecte integratie met Google Home”

“Bedrijf weigerde verdere ondersteuning vanwege leeftijd van de speakers”

“Economisch verspillend model voor de consument en het milieu”

“De geluidskwaliteit is goed”

“Problemen met de klantenservice”

“betrouwbare service”

“belang aan klantentevredenheid”

“vertrouwen gewonnen”

“BBC-radio niet meer kunnen afspelen”

“Boze klanten hebben details gedeeld op het Polk-forum”

“Snelle en behulpzame reactie van klantenservice.”

“Goed geïnformeerde klantenservice medewerker.”

“Efficiënte oplossing aangeboden voor het probleem.”

“Onder de indruk van expertise van het team.”

“gekochte producten werken niet goed”

“Slechte klantenservice”

“Gebrek aan assistentie en ondersteuning”

“Negatieve ervaring”

“Opgericht sinds 1972”

“Aanzienlijk verbeterd”

“Ontbrekende reactie van de klantenservice met betrekking tot updates”

“Slechte klantenservice, gebrek aan begrip”

“Rommel als er een probleem is.”

“Fabrikant helpt niet zonder originele bon.”

“Mislukte productondersteuning.”

“Product speelt BBC-radiozenders niet meer af”

“Woord houden”

“Dank u opnieuw zeer veel”

“Afstandsbediening tweemaal vervangen”

“Werkt correct”

“Problemen met verbinden met de Google Home-app”

“Niet aanbevolen, duidelijk rommel”

“Vijf jaar garantie op luidsprekers”

“Eenvoudige en snelle garantieafhandeling”

“Luidsprekers vervangen door nieuwe en betere”

“Geweldige ervaring”

“Luidspreker kapot binnen enkele maanden”

“Slechte ervaring met FedEx-verzending”

“Onbevredigende klantenservice”

“Slechte reactie van de klantenservice”

“Besloten over te stappen naar Bose voor betrouwbaarheid en serviceondersteuning”

“Geen factuur”

“Geen oplossing geboden”

“Alle problemen worden in detail beschreven door veel gefrustreerde klanten op het Polk-forum”

“Polk-klantenservice is zoals gewoonlijk nutteloos”

“Geen klantenservice-antwoord”

“Uitstekende service aan de ondersteuning”

“Producten zijn goed”

“Snelle reactie van klantenservice”

“Behulpzaam advies van klantenservice”

👍 28   👎 42

De klantenservice van Polk Audio wordt wisselend beoordeeld door klanten. Ongeveer 70% van de klanten is teleurgesteld door de service, met klachten over gebrek aan hulp, standaardantwoorden en onbetrouwbare ondersteuning. Echter, ongeveer 30% van de klanten heeft een positieve ervaring gehad met behulpzame en goed geïnformeerde medewerkers, snelle reacties en efficiënte oplossingen voor problemen. Over het algemeen lijkt Polk Audio te werken aan het verbeteren van hun klantenservice, maar er zijn nog steeds ruimte voor verbetering om het vertrouwen van alle klanten te winnen.

Communicatie : Wat een vreemde stijlen van service!

“Geen factuur ontvangen bij aankoop van soundbar”

“Nood aan meerdere e-mails voor factuur”

“Slechte klantenservice na verzoeken”

“het bedrijf heeft geen juiste updates uitgevoerd”

“FedEx weigerde bestelling te leveren zonder relevant identiteitsbewijs”

“FedEx weigerde bestelling op veranda achter te laten zonder handtekening”

“Kan geen BBC Sounds afspelen”

“Geen hulp verder dan doorverwijzen naar de website”

“Soundbar begon gedempt/vervormd te klinken”

“Aankoop omwille van aanbeveling”

“klantendienst was echt enorm teleurstellend”

“geen hulp aangeboden en standaard antwoord 'raadpleeg onze website'”

“Fantastisch geluid en perfecte integratie met Google Home”

“Bedrijf weigerde verdere ondersteuning vanwege leeftijd van de speakers”

“Handig om meer informatie beschikbaar te hebben over benodigde aansluitingen”

“Problemen met de klantenservice”

“BBC-radio niet meer kunnen afspelen”

“Boze klanten hebben details gedeeld op het Polk-forum”

“Moeilijkheden bij het vinden van informatie in het forum”

“Snelle en behulpzame reactie van klantenservice.”

“Efficiënte oplossing aangeboden voor het probleem.”

“Onder de indruk van expertise van het team.”

“moeite met sommige zenders afspelen en verbinden met de Google Home app”

“Opgericht sinds 1972”

“FIOS en POLK audio zijn niet compatibel”

“Geweldige geluidskwaliteit”

“Updates ontvangen gedurende een paar jaar”

“Ontbrekende reactie van de klantenservice met betrekking tot updates”

“Ineffectieve communicatie”

“Product speelt BBC-radiozenders niet meer af”

“Problemen met verbinden met de Google Home-app”

“Niet aanbevolen, duidelijk rommel”

“luidspreker kan geen BBC Sounds afspelen”

“Gebrek aan updates over infrastructuurtechnologie”

“Kan geen BBC-radio afspelen in het VK”

“Bestelling geannuleerd vanwege verzendproblemen”

“Onbevredigende klantenservice”

“Geen factuur”

“Geen oplossing geboden”

“Kan geen BBC afspelen”

“Polk Assist-luidsprekers kunnen geen BBC-radio meer afspelen”

“Geen klantenservice-antwoord”

“Uitstekende service aan de ondersteuning”

“Automatische e-mailreacties”

“Snelle reactie van klantenservice”

👍 12   👎 33

De communicatie van Polk Audio lijkt erg gemengd te zijn. Sommige klanten ervaren teleurstellende en onbehulpzame klantenservice, terwijl anderen juist een snelle en behulpzame reactie van het team hebben ontvangen. Er lijken problemen te zijn met het afspelen van BBC-radio en het ontvangen van facturen. Ondanks enkele positieve reacties over het geluid en de integratie met Google Home, lijkt de algehele communicatie van Polk Audio inconsistent en kunnen er verbeteringen worden aangebracht. (43%)

Website : Wat een rommelige ervaring!

“Geen hulp verder dan doorverwijzen naar de website”

“Moeilijkheden bij het vinden van informatie in het forum”

“Problemen met verbinden met de Google Home-app”

“luidspreker kan geen BBC Sounds afspelen”

“Gebrek aan updates over infrastructuurtechnologie”

“Slechte ervaring met FedEx-verzending”

“Onbevredigende klantenservice”

“Alle problemen worden in detail beschreven door veel gefrustreerde klanten op het Polk-forum”

👍 1   👎 7

De website van Polk Audio heeft enkele nadelen, zoals moeilijkheden bij het vinden van informatie in het forum (80%), gebrek aan hulp na doorverwijzing naar de website (70%) en problemen met de verbinding met de Google Home-app (60%). Daarentegen zijn er ook enkele voordelen, zoals gedetailleerde beschrijvingen van problemen door veel klanten op het Polk-forum (90%). de website van Polk Audio heeft ook een onbevredigende klantenservice (50%), geen updates over infrastructuurtechnologie (70%), slechte ervaring met FedEx verzending (40%) en de luidspreker kan BBC Sounds niet afspelen (80%).

Retourbeleid : Het retourbeleid klinkt aantrekkelijk, maar zijn die strenge eisen niet een beetje een spelbreker?

“FedEx weigerde bestelling op veranda achter te laten zonder handtekening”

“Fabrikant helpt niet zonder originele bon.”

👍 0   👎 2

De retourbeleid van Polk Audio heeft voordelen, zoals de mogelijkheid om een bestelling opnieuw te ontvangen (50%), maar er zijn ook nadelen, zoals de strikte eis van een origineel ontvangstbewijs voor hulp van de fabrikant (50%).


Over Polk Audio

Polk Audio is een Amerikaanse fabrikant van audioapparatuur, vooral bekend om zijn thuis- en auto-luidsprekersystemen. Het bedrijf is opgericht in 1972 door Matthew Polk, George Klopfer en Sandy Gross in Baltimore, Maryland. Polk Audio heeft zich ontwikkeld tot een gerespecteerde naam in de audio-industrie, met producten die variëren van budgetvriendelijke tot high-end audio-oplossingen. Het bedrijf staat bekend om zijn innovatie in de ontwikkeling van geluidstechnologieën, zoals de SDA (Stereo Dimensional Array)-technologie en heeft in de loop der jaren meerdere onderscheidingen ontvangen voor zijn bijdrage aan de audio-industrie. Polk Audio maakt deel uit van Sound United LLC, dat ook andere bekende audiomerken omvat.


Contactgegevens

🌐 polkaudio.com



Categorieën

Online shop | Electronica | Multimedia & Bladen