Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Prestigia ontvangt gemengde beoordelingen van klanten. Enerzijds wordt het eenvoudige en snelle boekingsproces geprezen, evenals de goede aanbiedingen en snelle service. Anderzijds klagen sommige klanten over vertragingen in communicatie, onenigheid tussen medewerkers en hotels, onbetrouwbare boekingspraktijken en misleidende informatie. Er zijn ook klachten over annuleringen zonder input en valse beloften van gratis upgrades. Over het algemeen lijkt de communicatie van Prestigia redelijk efficiënt te zijn, maar er zijn zeker verbeterpunten nodig om betrouwbaarder en transparanter te worden. (50%)