Prestigia

34 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6 voor Prestigia komt uit 34 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Prestigia gevonden hebben:

ErvaringenSite (10)
TrustPilot (24)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Prestigia wordt zwaar bekritiseerd door klanten, met een aantal klachten over het trage proces van geld terugkrijgen en het niet terugbetalen van grote bedragen, zoals €500. Sommige klanten beschuldigen het bedrijf zelfs van oplichterij, voornamelijk vanwege late terugboekingen van kosten. Dit brengt het betrouwbaarheidsniveau van de Return Policy in twijfel, met mogelijk lage cijfers voor klanttevredenheid en vertrouwen, zoals 20% of 30%.

“Niet terugbetalen van €500”

“Traag proces om geld terug te krijgen”

“Oplichters”

“Late terugboeking van kosten”

“Oplichterij”

👍 0   👎 5

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

B.M - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Schandalige dienst
  • Niet terugbetalen van €500
  • Lang wachten op terugbetaling
  • Onderzoek via creditcard nodig voor geld terug
  • Geschil geopend
  • Nooit meer

Sarah Nijs - 11 maanden geleden

  • Hotelboeking en annulering verliepen niet vlot
  • Traag proces om geld terug te krijgen

faisal nabi - 6 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Oplichters

Sabine Kern - 9 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Misleidend
  • Aantrekkelijk bod
  • Definitieve boeking
  • Hotel in Schiedam i.p.v. Rotterdam
  • Late terugboeking van kosten
  • Oplichterij