Qobuz

17 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6.4 voor Qobuz komt uit 17 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Qobuz gevonden hebben:

ErvaringenSite (7)
TrustPilot (10)

Ervaringen met Klantenservice Klantenservice

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Qobuz heeft een mogelijkheid om het maandelijkse abonnement stop te zetten, wat gewaardeerd wordt door klanten. Er zijn echter veel klachten over misleidende gratis proefperiodes, gedoe bij het betalen van abonnementen en onhandige manieren om het abonnement te beëindigen. De klantenservice wordt als rampzalig, waardeloos en zeer slecht ervaren, met lange wachttijden voor terugbetalingen en standaard antwoorden die niet passen bij het probleem. (25%)

“Slecht”

“mogelijkheid tot stoppen met maandelijks abonnement”

“Blij met aankoop”

“Mislukte terugbetaling”

“Rampzalige klantendienst”

“Lange wachttijd voor terugbetaling”

“Geen actie ondernomen door klantendienst”

“Misleidende gratis proef”

“Abonnement betalen is gedoe”

“Abonnement betalen is een ramp”

👍 2   👎 14

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Wou ter - 8 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Slecht
  • Slechter
  • Volslagen rommel

Noël - 3 april 2024

  • zeer tevreden over geluidskwaliteit
  • makkelijk betalingsproces
  • mogelijkheid tot stoppen met maandelijks abonnement

Baert - 19 maart 2024

  • Goedkope prijs
  • Topkwaliteit bestanden
  • Perfecte levering
  • Blij met aankoop

lotte - 9 maart 2024

  • Mislukte terugbetaling
  • Rampzalige klantendienst
  • Fout abonnement
  • Lange wachttijd voor terugbetaling
  • Geen actie ondernomen door klantendienst
  • Waarschuwing nodig voor bedrijf

Christiaens - 24 februari 2024

  • Misleidende gratis proef

Merel Maréchal - 20 februari 2024

  • Het muziekaanbod is top
  • Abonnement betalen is gedoe

Onno - 1 december 2022Trustpilot 🔗

  • Abonnement betalen is een ramp

Belazerd - 9 december 2021Trustpilot 🔗

  • Gratis proefperiode niet transparant
  • Ongevraagde facturering na de proefperiode
  • Onhandige manier om het abonnement te beëindigen
  • Directe betaling voor een volledig jaar

GOOSE VPN User - 11 juli 2019Trustpilot 🔗

  • Zeer slechte klantenservice

Jeroen - 27 november 2018Trustpilot 🔗

  • Waardeloze klantenservice
  • Verkorte previews van 30 seconden ondanks betaald lidmaatschap
  • Standaardantwoorden die niet overeenkomen met het probleem