Qobuz

17 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6.4 voor Qobuz komt uit 17 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Qobuz gevonden hebben:

ErvaringenSite (7)
TrustPilot (10)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Qobuz heeft een voordeel van de mogelijkheid tot stoppen met een maandelijks abonnement (100%), maar heeft als nadeel mislukte terugbetalingen (25%) en lange wachttijden voor terugbetaling (75%). Betalen is geen probleem en aanmelden met een maandabonnement is handig, ook al betaal je iets meer.

“Volslagen rommel”

“mogelijkheid tot stoppen met maandelijks abonnement”

“Mislukte terugbetaling”

“Lange wachttijd voor terugbetaling”

“Betalen is helemaal geen probleem en wanneer je je aanmeld met een maand abonnement, betaal je iets meer, maar kun je ook maandelijks stoppen.”

👍 2   👎 3

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Wou ter - 8 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Slecht
  • Slechter
  • Volslagen rommel

Noël - 3 april 2024

  • zeer tevreden over geluidskwaliteit
  • makkelijk betalingsproces
  • mogelijkheid tot stoppen met maandelijks abonnement

lotte - 9 maart 2024

  • Mislukte terugbetaling
  • Rampzalige klantendienst
  • Fout abonnement
  • Lange wachttijd voor terugbetaling
  • Geen actie ondernomen door klantendienst
  • Waarschuwing nodig voor bedrijf

Hans WanFie - 8 februari 2024Trustpilot 🔗

  • super geluidskwaliteit
  • Meestal werkt het ook uitstekend. Soms een hapering, maar dat kan ook aan de kwaliteit van het internet liggen.
  • Betalen is helemaal geen probleem en wanneer je je aanmeld met een maand abonnement, betaal je iets meer, maar kun je ook maandelijks stoppen.