ReBuy

133 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7 voor ReBuy komt uit 133 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor ReBuy gevonden hebben:

ErvaringenSite (13)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van ReBuy wordt over het algemeen geprezen vanwege de uitstekende garantievoorwaarden en de makkelijke retourprocedure. Klanten vinden het fijn dat er geen gedoe is bij het retourneren en dat ze duidelijkheid en snelheid ervaren bij het terugkrijgen van hun geld. Echter, sommige klanten hebben problemen ervaren met gebrekkige producten die niet werden vergoed of vervangen, evenals met onduidelijke afwijzingen van garantieclaims. Er zijn ook klachten over het ontbreken van hulp bij verlies of diefstal van producten en over het niet ontvangen van extra items bij een retourzending. Over het algemeen lijkt het retourbeleid van ReBuy een gemengde ervaring te bieden, met zowel positieve als negatieve aspecten. (65%)

“gebrekkige retourbeleid”

“Mogelijk verlies van camera of beschadigde retourzending.”

“Duidelijk en snel mijn geld terug ontvangen”

“Product werkte niet, las de cd niet. Garantie afgewezen met onduidelijke redenen. PlayStation teruggestuurd, nog steeds kapot en nu zonder klepje.”

“Kapotte producten ontvangen en beschuldigd van schade”

“Geld terug gekregen onder druk na dreiging met juridische stappen”

“Zonde van de koptelefoon die nog geen 3 dagen gebruikt is en daarna al gebreken bleek te hebben! Op de site staat 3 jaar garantie, maar als ze niet reageren op de mailtjes heb je niks aan deze garantie.”

“Moeilijk retourproces en gebrek opvolging retourzending”

“iPhone 13 scherm stopte soms met werken”

“Verlies van geld door ondeugdelijk product”

👍 14   👎 22

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Henk Rensink - 4 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • ernstig beschadigd product bij levering
  • gebrekkige retourbeleid
  • slechte klantenservice
  • oplichting

Carla van den Berg - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Zeer nette, bijna niet gebruikte camera netjes opgestuurd.
  • Vertraging in verwerking van de camera.
  • Flitser verkeerdelijk kapot verklaard.
  • Gebrek aan respons bij retourverzoek.
  • Mogelijk verlies van camera of beschadigde retourzending.

de Waal - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Duidelijk en snel mijn geld terug ontvangen

Madelief van Nimwegen - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Product werkte niet, las de cd niet. Garantie afgewezen met onduidelijke redenen. PlayStation teruggestuurd, nog steeds kapot en nu zonder klepje.
  • Enige vorm van contact of communicatie niet mogelijk, alleen een mail sturen kan en ook dan krijg je geen uitleg.
  • Duidelijk dat ze zelf een klepje eraf hebben gesloopt en ons de schuld geven. Geen geld terug, oplichters.

M.S - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Kapotte producten ontvangen en beschuldigd van schade
  • Geld terug gekregen onder druk na dreiging met juridische stappen
  • Rebuy reageert onterecht op negatieve reviews

Salma - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Kapot materiaal verkopen !!! En vervolgens geen reactie!!!
  • Na binnenkomst van de Apple Airpods Max bleek de linkerkant kapot te zijn. Na verschillende mailtjes, nog steeds geen reactie terug, maar wel 500,- lichter!
  • Zonde van de koptelefoon die nog geen 3 dagen gebruikt is en daarna al gebreken bleek te hebben! Op de site staat 3 jaar garantie, maar als ze niet reageren op de mailtjes heb je niks aan deze garantie.

Ronald van Dijk - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Fout bij levering en slechte communicatie klantenservice
  • Onvindbare zending bij afhaalpunt en geen opvolging na contact klantenservice
  • Lang wachten op reactie na contact klantenservice en uiteindelijke annulering order zonder duidelijke reden
  • Moeilijk retourproces en gebrek opvolging retourzending

Caylen - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • iPhone 13 scherm stopte soms met werken

Madelief A. C. Van - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • PlayStation 3 laadt geen cd's af
  • Onjuiste informatie over garantie
  • Geen persoonlijk contact bij vragen
  • Verlies van geld door ondeugdelijk product

Joris Damave - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Garantie vervallen na terugsturen defect product
  • Klantenservice onbereikbaar telefonisch en reageert niet op mail

T. - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • 2 producten gekocht, beide kapot

Daan Buijs - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Geweldige organisatie en service

Vienna - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Zeer ontevreden

Jessica van Zeijl - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Moeite met garantieclaim
  • Lang wachten op klantenservice
  • Onjuiste afwijzing garantieclaim
  • Telefoon valt random uit
  • Onbruikbare reactie klantenservice

Kevin Heestermans - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Efficiënte retourprocedure
  • Snelle reparatieservice
  • Beperkte leveringsmogelijkheden

Peggy - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice
  • Langere wachttijd voor levering
  • Geen communicatie over status bestelling
  • Geen restitutie ontvangen na weken

Jan Daems - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Kwalitatief product voor ideale prijs, 3 jaar garantie

J De graaf - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Meer voordelen en perfecte telefoon
  • Telefoon zonder krassen, werkt goed
  • 3 jaar garantie in plaats van 1 jaar
  • Makkelijk ruilen of terugsturen
  • Duidelijk overzicht in account
  • Goede prijs in verhouding met garantie
  • Genoeg keuze, koopalarm beschikbaar

F.F.Schulte - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte communicatie
  • Hoge prijs voor kwaliteit
  • Niet ontvangen extra items na retour
  • Telefoon netjes terugbetaald

Ozge Uslu - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Geen geld ontvangen
  • Geen bevestiging of ordernummer ontvangen
  • Geen reactie na mailen
  • GEEN GELD EN GEEN TELEFOON. NIKS VERKOPEN OF KOPEN HIER.

Lucas Rous - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Telefoon met fabrieksfout
  • Geen geld terug
  • Negeer vragen
  • Geen antwoord meer
  • Nog steeds geen telefoon

Niels de Wit - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Autofocus werkt niet ondanks beschrijving

SR - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Waardeloze klantenservice en communicatie
  • Gestolen product en geen hulp bij terugbetaling
  • Onbereikbaar per telefoon en e-mail
  • Oplichting voor bijna €1000
  • Geen bewijs of terugbetaling bij verlies van product

M.M.L. Denessen - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Alles wat ze beloven klopt ook echt

Andrea - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • bedrogen
  • slechte staat
  • slechte communicatie
  • te lage prijs

Patrick Aarts - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • betrouwbaar en heel prettig
  • zeer goede producten
  • de staat van de telefoon is altijd precies als omschreven
  • snelle levertijd
  • houden je heel goed op de hoogte van de zending
  • zeer scherpe en eerlijke prijzen
  • heel eenvoudige en perfecte retour procedure

Maes - 8 maanden geleden

  • Goede kwaliteit producten en ruim aanbod
  • 3 jaar garantie en makkelijk ruilen/terugsturen
  • Prijs in verhouding met gegeven garantie
  • Koopalarm voor specifieke zoekopdrachten

Jacquet - 9 maanden geleden

  • Goede prijs-kwaliteitverhouding
  • Snelle communicatie en levering
  • Uitstekende garantievoorwaarden

Hanne - 10 maanden geleden

  • Geen gedoe en geen gezeur bij retourneren
  • Makkelijke retourprocedure
  • Efficiënte reparatieservice
  • Beperkte verzendmogelijkheden