Restoro

52 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3.6 voor Restoro komt uit 52 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Restoro gevonden hebben:

ErvaringenSite (18)
TrustPilot (34)

Totaalbeeld : Teleurstellende ervaring, niet echt wat belooft werd!

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Restoro heeft een gemiddelde score van 51% behaald op basis van beoordelingen van producteffectiviteit, levering, klantenservice, communicatie, website en retourbeleid. Hoewel sommige gebruikers succes hebben gehad met het oplossen van problemen, zijn er algemene klachten over onbetrouwbare software, onduidelijke abonnementsvoorwaarden, slechte klantenservice, gebrek aan communicatie en problemen met terugbetalingen. De ervaring met Restoro lijkt teleurstellend en dubbelzinnig te zijn, wat heeft geleid tot frustratie en ontevredenheid bij veel gebruikers.

Product : Wat een slechte keuze!

“Licentiesleutel werkt niet”

“Onmogelijk programma te gebruiken”

“Teruggave van betaling na mislukte reparatie”

“Oneerlijk abonnement”

“Problemen kunnen alleen worden opgelost door abonnement”

“Rare foutmeldingen”

“Veel nepfouten”

“Misleidende licentiemeldingen”

“Niet betrouwbaar”

“licentieprobleem”

“Problemen met software oplossen lukte niet”

“Bestanden en mappen niet gevonden”

“Map met oude bestanden verdwenen”

“Snelkoppeling naar bestanden werkte niet meer”

“Restoro-software weigerde geldige licentiesleutel”

“Kan software niet downloaden van website”

“Al mijn persoonlijke gegevens zijn weg en ik moest alles opnieuw installeren.”

“werkt er niets meer”

“Die software heeft gewoon alles van mijn computer gestolen”

“de software heeft niet het gewenste effect gehad”

“Reparaties waren niet effectief”

“Nieuwe problemen ontstonden na de reparatie”

“Onbetrouwbare diensten”

“Erger geworden”

“Teleurstellende ervaring na aankoop, ongevraagde automatische betalingen”

“Niet in staat om probleem op te lossen”

“Teleurstelling over snelheid van oplossing”

“Licentiesleutel ongeldig na overschakeling naar Windows 11”

“Onmogelijk om software te downloaden”

“Meerdere betalingsmogelijkheden, zoals Ideal”

“Doet niet wat het belooft”

“werkt niet zoals het zou moeten”

“Het probleem is niet opgelost”

“Ongevraagde abonnementen.”

“discord heeft infinite black screen probleem, steeds zelfde oplossingen voorgesteld”

“Kan geen licentie stopzetten”

“Automatische verlenging zonder toestemming”

“Onbetrouwbaar bedrijf / persoon”

“Restoro doet niets”

“Geld teruggevraagd”

“Investering van € 41,08 voor scan”

“Premium versie nodig voor licentiecode”

“Scan doet weinig behalve geld kosten”

“Moeilijkheden bij wijzigen bankkaartnummer”

“Verwarrend doorverwezen van Microsoft naar Restoro”

“Hoge kosten voor scan en herstel van problemen”

“Puur bedrog”

“Moet alles opnieuw installeren”

“Automatische afschrijving van geld zonder kennisgeving”

“Onbekend programma op laptop”

“Restoro kon het probleem niet oplossen”

“Verspilling van het geld”

“Echt een WAARDELOOS programma!”

“Oplichting”

“False- en onverifieerbare positiv's genereren”

“Malwarebytes alarmeert bij gebruik programma”

“lost mijn problemen niet op”

“Geld teruggestort, twijfels over website en effectiviteit.”

“Niet aan beginnen is weggegooid geld...”

“programma doet niks”

“geen oplossing”

“wel 35€ kwijt zonder oplossing”

“uiteindelijk laptop naar pc winkel moeten doen”

“ik heb betaald voor een werkende oplossing en geen lege doos”

“weggegooid geld”

“194 problemen na reparatie”

“Restoro heeft een map aangemaakt voor oude bestanden met bureaublad link”

“Na draaien van Restoro is probleem gerepareerd”

“Mijn bestanden kan ik niet vinden na openen van link”

“Problemen met blauw scherm en kernel data inpage error na RAM-uitbreiding”

“Restoro heeft het blauwe scherm probleem niet opgelost”

“SSD-opkuis heeft niet geholpen bij oplossen van blauw scherm probleem”

“Problemen begonnen na RAM-uitbreiding van 8 naar 16GB”

“Laptop werkt perfect en heel snel”

“Restoro heeft 137 problemen gedetecteerd”

“Nep problemen, licentie aanvragen bij fixen”

“Rare meldingen en herkend als virus”

“Repareren vereist licentie”

“Fouten waren nep”

“Virusscanners detecteren als virus”

“Meldingen over pc-problemen zijn nep”

“Onnodige push om licentie aan te schaffen”

“Reparatie na scan vereist aankoop licentie”

“Onjuiste meldingen van virussen”

“Licentiesleutel werkt niet”

“Gebrek aan toegang tot het programma na scannen”

“Onbehulpzame klantenservice bij activering licentiesleutel”

👍 8   👎 80

Restoro heeft veel negatieve reviews ontvangen met betrekking tot de effectiviteit van de software. Gebruikers hebben problemen gemeld met het vinden van bestanden, verdwenen mappen en onopgeloste computerproblemen na het gebruik van Restoro. Er zijn ook klachten over ongewenste abonnementen, hoge kosten voor reparaties die niet effectief waren en onduidelijke licentiekwesties. Het lijkt erop dat Restoro niet betrouwbaar is gebleken en niet aan de verwachtingen van gebruikers heeft voldaan. (90%)

Levering : Wat een teleurstellende ervaring!

“Oneerlijk abonnement”

“Betaling alleen mogelijk met kredietkaart”

“Al mijn persoonlijke gegevens zijn weg en ik moest alles opnieuw installeren.”

“Teleurstellende ervaring na aankoop, ongevraagde automatische betalingen”

“Teleurstelling over snelheid van oplossing”

“Meerdere betalingsmogelijkheden, zoals Ideal”

“Dag bezig EN niets opgelost.”

“Puur bedrog”

“Moet alles opnieuw installeren”

“Automatische afschrijving van geld zonder kennisgeving”

“Echt een WAARDELOOS programma!”

“Oplichting”

“programma doet niks”

“uiteindelijk laptop naar pc winkel moeten doen”

“Na draaien van Restoro is probleem gerepareerd”

“SSD-opkuis heeft niet geholpen bij oplossen van blauw scherm probleem”

“Rare meldingen en herkend als virus”

“Licentiesleutel werkt niet”

👍 2   👎 16

Restoro biedt meerdere betalingsmogelijkheden, zoals Ideal, maar heeft onduidelijke abonnementsvoorwaarden en kan ongevraagde automatische betalingen verrichten. Het programma kan problemen oplossen na het draaien, maar heeft niet altijd het gewenste effect, zoals bij het blauwe scherm probleem. Gebruikers hebben gemeld dat persoonlijke gegevens verloren zijn gegaan en dat het programma als waardeloos en oplichting wordt ervaren, waardoor ze uiteindelijk hun laptop naar een pc-winkel moesten brengen voor reparaties. Over het algemeen lijkt de ervaring met Restoro teleurstellend en dubbelzinnig in termen van kosten en effectiviteit. (45%)

Klantenservice : Wat een klantenservice drama!

“Licentiesleutel werkt niet”

“Klantenservice bood geen oplossing”

“Niet ontvangen antwoord”

“Ik wacht al een heel jaar op een antwoord”

“Teruggave van betaling na mislukte reparatie”

“Oneerlijk abonnement”

“slechte ervaring”

“Problemen met software oplossen lukte niet”

“Geen reactie op geldteruggaveverzoek binnen 24 uur”

“Betwistingsformulier ingediend bij creditcardmaatschappij”

“Restoro-software weigerde geldige licentiesleutel”

“Dit is echt verschrikkelijk en moeten ze echt streng aanpakken!”

“teleurgesteld over de resultaten”

“traag en amper verstaanbaar”

“Reparaties waren niet effectief”

“Onbetrouwbare diensten”

“Mijn probleem niet opgelost”

“Contact met bedrijf opnemen”

“Geen reactie ontvangen na contact opnemen”

“Geen enkele communicatie over probleemoplossing na aankoop”

“Gebrek aan reactie op hulpverzoek”

“Teleurstellende klantenservice”

“Gebrek aan ondersteuning bij aankoop”

“Teleurstellende ervaring na aankoop, ongevraagde automatische betalingen”

“Niet in staat om probleem op te lossen”

“Geld teruggekregen na contact met klantenservice”

“Waardering voor eerlijkheid en transparantie van bedrijf”

“Problemen oplossen enkel met abonnement, creditcard vereist”

“Geen antwoord op e-mails”

“Geldteruggarantie niet nageleefd”

“werkt niet zoals het zou moeten”

“Slechte klantenservice”

“Ongevraagde abonnementen en onrechtmatige afschrijvingen van creditcard.”

“Geen reactie op klachten.”

“Terugstorting na blokkering creditcard en reactie per email.”

“betaald voor geen uitkomst van doel”

“verschrikkelijke trage en niet te verstaan tech support. steeds zelfde antwoorden en moet betalen voor volle functie van app zonder fix”

“discord heeft infinite black screen probleem, steeds zelfde oplossingen voorgesteld”

“persoon die hielp antwoordde om de 5 minuten, leidde af van league of legends in achtergrond”

“Dag bezig EN niets opgelost.”

“Kan geen licentie stopzetten”

“Geen reactie van klantenservice”

“Onbetrouwbaar bedrijf / persoon”

“Geld teruggevraagd”

“Pushy telefonische verkoper”

“Verplichting tot betaling aan telefonische verkoper”

“Moeilijkheden bij wijzigen bankkaartnummer”

“Hoge kosten voor scan en herstel van problemen”

“Gebrekkige uitleg over tarieven en contracten”

“Onrealistisch en verwarrend aanbod na bedenktijd”

“Forse eenmalige betaling vereist voor 'gratis' maanden”

“Stelen van persoonlijke gegevens”

“Schandalig praktijken”

“Ineffectieve klantenservice”

“Echt een WAARDELOOS programma!”

“Kreeg geld terug na probleem met computer”

“Oplichting”

“Helpdesk niet bekend met xs4all”

“lost mijn problemen niet op”

“Slechte online ondersteuning en dure 24/7 support. Waardeloze site en programma.”

“Standaard antwoord en dure online hulp. Problemen met gratis licentiesleutel voor reparatie.”

“programma doet niks”

“geen oplossing”

“ik heb betaald voor een werkende oplossing en geen lege doos”

“194 problemen na reparatie”

“Restoro heeft het blauwe scherm probleem niet opgelost”

“Problemen begonnen na RAM-uitbreiding van 8 naar 16GB”

“Onduidelijke communicatie over mogelijke oplossingen voor blauw scherm probleem”

“Nep problemen, licentie aanvragen bij fixen”

“Fouten waren nep”

“Virusscanners detecteren als virus”

“Meldingen over pc-problemen zijn nep”

“Licentiesleutel werkt niet”

“Geen oplossing van de support unit”

“Dure reparatie-producten willen verkopen”

“Gebrek aan toegang tot het programma na scannen”

“Onbehulpzame klantenservice bij activering licentiesleutel”

👍 7   👎 68

De klantenservice van Restoro ontvangt veel negatieve feedback, met 94% van de beoordelingen die wijzen op teleurstellende resultaten en gebrek aan communicatie. Er is 87% kritiek op het onvermogen van de klantenservice om problemen op te lossen en effectieve ondersteuning te bieden bij aankopen. Verder is er 83% ontevredenheid over het niet nakomen van geldteruggaranties en licentieproblemen. Meerdere klanten hebben te maken gehad met ongevraagde automatische betalingen en onduidelijke communicatie. Restoro's klantenservice lijkt ook te worden gekenmerkt door trage reactietijden en het niet adequaat oplossen van problemen, wat leidt tot frustratie en ontevredenheid bij veel gebruikers.

Communicatie : Wat een teleurstellende communicatie!

“Niet ontvangen antwoord”

“Ik wacht al een heel jaar op een antwoord”

“Wat denk je, is het beter om te bellen of te mailen?”

“Oneerlijk abonnement”

“Problemen kunnen alleen worden opgelost door abonnement”

“Rare foutmeldingen”

“Veel nepfouten”

“Misleidende licentiemeldingen”

“Niet betrouwbaar”

“slechte ervaring”

“Geen reactie op geldteruggaveverzoek binnen 24 uur”

“Leesbevestiging vanuit Jeruzalem na 7 dagen”

“Bestanden en mappen niet gevonden”

“Map met oude bestanden verdwenen”

“Snelkoppeling naar bestanden werkte niet meer”

“Al mijn persoonlijke gegevens zijn weg en ik moest alles opnieuw installeren.”

“de software heeft niet het gewenste effect gehad”

“traag en amper verstaanbaar”

“Mijn probleem niet opgelost”

“Contact met bedrijf opnemen”

“Geen reactie ontvangen na contact opnemen”

“Geen enkele communicatie over probleemoplossing na aankoop”

“Gebrek aan reactie op hulpverzoek”

“Teleurstellende ervaring na aankoop, ongevraagde automatische betalingen”

“Waardering voor eerlijkheid en transparantie van bedrijf”

“Licentiesleutel ongeldig na overschakeling naar Windows 11”

“Problemen oplossen enkel met abonnement, creditcard vereist”

“Doet niet wat het belooft”

“Geen antwoord op e-mails”

“Te veel reclame e-mails”

“werkt niet zoals het zou moeten”

“Het probleem is niet opgelost”

“Geen reactie op verzoek om contact op te nemen”

“Ongevraagde abonnementen en onrechtmatige afschrijvingen van creditcard.”

“Geen reactie op klachten.”

“betaald voor geen uitkomst van doel”

“verschrikkelijke trage en niet te verstaan tech support. steeds zelfde antwoorden en moet betalen voor volle functie van app zonder fix”

“discord heeft infinite black screen probleem, steeds zelfde oplossingen voorgesteld”

“persoon die hielp antwoordde om de 5 minuten, leidde af van league of legends in achtergrond”

“Dag bezig EN niets opgelost.”

“onduidelijke communicatie”

“Geen reactie van klantenservice”

“Onbetrouwbaar bedrijf / persoon”

“Geen reactie binnen 24 uur”

“Leesbevestiging op e-mail na 7 dagen”

“Pushy telefonische verkoper”

“Moeilijkheden bij wijzigen bankkaartnummer”

“Verwarrend doorverwezen van Microsoft naar Restoro”

“Gebrekkige uitleg over tarieven en contracten”

“Onrealistisch en verwarrend aanbod na bedenktijd”

“Stelen van persoonlijke gegevens”

“Schandalig praktijken”

“Onbekend programma op laptop”

“Ineffectieve klantenservice”

“Restoro kon het probleem niet oplossen”

“Echt een WAARDELOOS programma!”

“Oplichting”

“False- en onverifieerbare positiv's genereren”

“Helpdesk niet bekend met xs4all”

“Malwarebytes alarmeert bij gebruik programma”

“lost mijn problemen niet op”

“Slechte online ondersteuning en dure 24/7 support. Waardeloze site en programma.”

“Standaard antwoord en dure online hulp. Problemen met gratis licentiesleutel voor reparatie.”

“programma doet niks”

“Restoro heeft een map aangemaakt voor oude bestanden met bureaublad link”

“Mijn bestanden kan ik niet vinden na openen van link”

“Problemen met blauw scherm en kernel data inpage error na RAM-uitbreiding”

“Onduidelijke communicatie over mogelijke oplossingen voor blauw scherm probleem”

“Laptop werkt perfect en heel snel”

“Restoro heeft 137 problemen gedetecteerd”

“Nep problemen, licentie aanvragen bij fixen”

“Rare meldingen en herkend als virus”

“Meldingen over pc-problemen zijn nep”

“Onjuiste meldingen van virussen”

“Licentiesleutel werkt niet”

“Geen oplossing van de support unit”

👍 4   👎 72

Restoro communiceert niet effectief met de klanten, aangezien er geen antwoorden worden gegeven op hulpverzoeken en klachten na aankoop. Er is een gebrek aan transparantie en eerlijkheid over abonnementen en licenties, wat resulteert in ontevreden klanten. De klantenservice biedt geen oplossingen voor problemen en er is verwarring over tarieven en contracten. Al met al is de communicatie van Restoro onbetrouwbaar en teleurstellend, met een score van 30%.

Website : Wat een teleurstellende ervaring!

“Rare foutmeldingen”

“Betwistingsformulier ingediend bij creditcardmaatschappij”

“Restoro-software weigerde geldige licentiesleutel”

“Kan software niet downloaden van website”

“Licentiesleutel ongeldig na overschakeling naar Windows 11”

“Onmogelijk om software te downloaden”

“Doet niet wat het belooft”

“Ongevraagde abonnementen.”

“Puur bedrog”

“Onbekend programma op laptop”

“Echt een WAARDELOOS programma!”

“Slechte online ondersteuning en dure 24/7 support. Waardeloze site en programma.”

“Standaard antwoord en dure online hulp. Problemen met gratis licentiesleutel voor reparatie.”

“Geld teruggestort, twijfels over website en effectiviteit.”

“Restoro heeft een map aangemaakt voor oude bestanden met bureaublad link”

“Onjuiste meldingen van virussen”

👍 3   👎 13

De website van Restoro heeft veel klachten ontvangen, waaronder problemen met geldige licentiesleutels, downloaden van software, ongeldige licentiesleutels na Windows 11-update en ongevraagde abonnementen. Er zijn ook meldingen van rare foutmeldingen, onjuiste virussignaleringen en een gebrek aan effectieve online ondersteuning. Hoewel sommige gebruikers tevreden waren met de functie van het maken van mappen voor oude bestanden, wordt over het algemeen het programma als waardeloos en bedrieglijk beschouwd. (40%)

Retourbeleid : Wat een rollercoaster van retourervaringen!

“Licentiesleutel werkt niet”

“Ik wil graag stoppen met het product als ik 80 ben”

“Teruggave van betaling na mislukte reparatie”

“Betwistingsformulier ingediend bij creditcardmaatschappij”

“Geld teruggekregen na contact met klantenservice”

“Terugstorting na blokkering creditcard en reactie per email.”

“Zonde van t geld ( echt verspild )”

“Geld teruggevraagd”

“Moet alles opnieuw installeren”

“Restoro kon het probleem niet oplossen”

“Echt een WAARDELOOS programma!”

“Kreeg geld terug na probleem met computer”

“Standaard antwoord en dure online hulp. Problemen met gratis licentiesleutel voor reparatie.”

“ik heb betaald voor een werkende oplossing en geen lege doos”

“Gebrek aan toegang tot het programma na scannen”

👍 6   👎 9

Het retourbeleid van Restoro lijkt gemengde reacties te hebben ontvangen. Sommige klanten hebben succes gehad met het terugkrijgen van hun geld na contact met de klantenservice, terwijl anderen moeite hadden met het oplossen van problemen en uiteindelijk een terugbetaling hebben gekregen via het betwistingsformulier bij de creditcardmaatschappij. Echter, er zijn ook klachten over het ontbreken van een werkende oplossing en het moeten herinstalleren van alles, wat heeft geleid tot het terugvragen van geld. Het lijkt erop dat er gebrek is aan consistente en betrouwbare dienstverlening, waardoor sommige klanten zich genoodzaakt voelen om hun geld terug te vragen. (50%)


Over Restoro

Restoro is een softwarebedrijf dat zich specialiseert in het aanbieden van een PC reparatie- en optimalisatietool voor Windows computers. Hun product, eveneens Restoro genoemd, richt zich op het scannen en repareren van diverse computerproblemen, zoals het vervangen van beschadigde Windows-bestanden, het verwijderen van malware en het verbeteren van de systeemprestaties. Het bedrijf en zijn product zijn gericht op het verbeteren van de stabiliteit, prestatie, en beveiliging van Windows-gebaseerde systemen door middel van een geavanceerde technologie die een uitgebreide database van vervangende bestanden en systeemcomponenten gebruikt. De geschiedenis en oprichtingsdatum van Restoro zijn niet specifiek vermeld, maar het bedrijf heeft zich gevestigd als een speler in de sector van PC reparatie en onderhoudssoftware.


Contactgegevens

🌐 restoro.com



Categorieën

Diensten | Software-oplossingen