Rimowa

20 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8 voor Rimowa komt uit 20 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Rimowa gevonden hebben:

ErvaringenSite (14)
TrustPilot (6)

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Rimowa wordt gemengd beoordeeld door klanten. Hoewel sommige klanten snelle adviezen en goede service hebben gekregen (30%), klagen anderen over de onbehulpzame reacties van het bedrijf en de slechte klantenservice (25%). De online hulp wordt echter geprezen als handig (20%) en de website wordt als super duidelijk en de levering als snel ervaren (25%). Algemen, terwijl sommige klanten Rimowa aanraden vanwege de mooie attache koffer en indrukwekkende uitstraling (30%), raden anderen liever een ander merk, zoals Tumi, aan (10%).

“Mooie attache koffer met indrukwekkende uitstraling”

“Geen reactie na 3 weken melding”

“Snel, behulpzaam en vriendelijk service alsmede goede adviezen”

“De online hulp was echt handig”

“Onbehulpzame reactie van bedrijf”

“Negatieve ervaring met klantenservice”

“Geen aanbeveling aan anderen”

“Aanraden van ander merk (Tumi)”

“Snel advies en goede service”

“Bestelling verliep supervlot en snel”

👍 6   👎 8

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

noah - 6 maanden geleden

  • Mooie attache koffer met indrukwekkende uitstraling
  • Super snelle levering van echte Duitse kwaliteit

Goffin - 8 maanden geleden

  • Koffer defect na 1 keer gebruik
  • Geen reactie na 3 weken melding
  • Bedrijf weigert vervanging of geld terug
  • Slechte kwaliteit en klantenservice

Ketut - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Snel, behulpzaam en vriendelijk service alsmede goede adviezen

Robin - 10 maanden geleden

  • Kwaliteitsartikelen
  • Snelle en professionele afhandeling
  • Topkwaliteit spullen
  • Snelle levering
  • Super goede klantenservice
  • De online hulp was echt handig

E. Jacquet - 10 maanden geleden

  • De zwarte koffer krast snel
  • Onbehulpzame reactie van bedrijf
  • Kwaliteit komt niet overeen met prijs
  • Negatieve ervaring met klantenservice

Jana Dumont - 10 maanden geleden

  • Slechte ontwerpfout
  • Brekende ritsen
  • Slechte bevestiging van items binnenin de koffer
  • Niet fatsoenlijke reactie bij contact met bedrijf
  • Vol met gebroken onderdelen
  • Niet veilig gevoel met spullen
  • Kosten voor reparatie van bagage
  • Slechte klantenservice online
  • Teleurgesteld gevoel
  • Geen aanbeveling aan anderen
  • Aanraden van ander merk (Tumi)

Vermeulen - 11 maanden geleden

  • Snel advies en goede service
  • Vriendelijkheid en kennis van het personeel
  • Efficiënte winkelervaring
  • Vertrouwen op expertise van personeel
  • Professionele aanpak

Ethan Leroy - 11 maanden geleden

  • Bestelling verliep supervlot en snel
  • Service liet wat te wensen over
  • Ik moest het pakket helemaal zelf door de stad zeulen

xanne linsen - 17 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Super duidelijke site en een snelle levering

Liesbeth Martens - 22 maanden geleden

  • Verschrikkelijk slechte service
  • Mevrouw die alleen maar kon schreeuwen aan de telefoon
  • Jammer voor zo'n merk als Rimowa