Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Shy to Buy wordt over het algemeen positief beoordeeld, met een efficiënte en vriendelijke klantenservice die snel reageert op e-mails (75%). Klanten worden goed op de hoogte gehouden over leveringen en eventuele vertragingen (80%), maar er kunnen problemen zijn met de houdbaarheidsdatum van producten (60%). Er zijn echter klachten over late of ontbrekende trackingcodes voor bestellingen (40%) en onjuiste leveringsinformatie van koeriers (50%). Over het algemeen wordt de communicatie van Shy to Buy als goed beoordeeld, met enkele verbeterpunten om te zorgen voor een betere klanttevredenheid.