Sinner

130 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8.8 voor Sinner komt uit 130 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Sinner gevonden hebben:

ErvaringenSite (10)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Sinner heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Aan de ene kant is er sprake van goede service, een makkelijke retourprocedure en correcte terugbetalingen, zoals blijkt uit de reviews waarbij alles klopte en ondanks verloren items toch een terugbetaling werd ontvangen. Aan de andere kant zijn er klachten over hoge retourkosten, foutieve leveringen en de verplichting om zelf retourkosten te betalen bij fouten van het bedrijf. Over het algemeen lijkt de Return Policy van Sinner gemengde reacties op te roepen, met ongeveer 40% tevredenheid en 60% ontevredenheid onder de reviewers.

“Niks klopt!!”

“alles klopte”

“Makkelijke retourprocedure”

“Moeite met online retourneren”

“onduidelijke retourbeleid”

“Bruine bril besteld en zwart ontvangen”

“Retour zelf moeten betalen voor fout van het bedrijf”

“Fraudeur en dief”

“Terug gestuurd”

“Retour kosten zijn erg hoog”

👍 5   👎 6

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

jerobeam wattimena - 23 april 2024Trustpilot 🔗

  • Niks klopt!!

Martin van Veenendaal - 15 april 2024Trustpilot 🔗

  • alles klopte

G baan - 4 april 2024Trustpilot 🔗

  • Goed afgeleverd en verpakt
  • Makkelijke retourprocedure

Charlotte - 14 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Snelheid van levering en updates
  • Productverpakking
  • Moeite met online retourneren

A. Jansen - 20 februari 2024Trustpilot 🔗

  • langzame levering
  • gebrek aan communicatie
  • onduidelijke retourbeleid

Nvt - 4 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Bruine bril besteld en zwart ontvangen
  • Retour zelf moeten betalen voor fout van het bedrijf

Angelika - 19 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Fraudeur en dief

Dhr. Kempes, henk - 18 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Levering was goed
  • Helaas paste het product niet
  • Keurig antwoord gekregen
  • Terug gestuurd

r.t. - 3 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Retour kosten zijn erg hoog

Ronaldo - 1 november 2023Trustpilot 🔗

  • Niet bereikbaar via mail of telefoon. Lastig formulier in te vullen. Problemen met Brave browser. Makkelijker met andere browser.
  • Budbee verloor retour van defect product. Lang contact opnemen. Terugbetaling ondanks verloren bril. Goede service.

Carlo Huisman - 20 september 2023Trustpilot 🔗

  • retour sturen is echt slecht
  • kwaliteit van de zonnebril was heel erg slecht voor dat geld