Stip Reizen

130 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 9 voor Stip Reizen komt uit 130 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Stip Reizen gevonden hebben:

ErvaringenSite (10)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Stip Reizen heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Het is positief dat er altijd goede hulp wordt geboden, zelfs tijdens moeilijke tijden zoals de Corona pandemie. Hierdoor is het mogelijk om geld terug te krijgen zonder problemen. Echter, er zijn ook beperkte mogelijkheden om een boeking te annuleren na een klacht, en het kan tot wel 2 weken duren voordat een terugboeking verwerkt is. Dit kan voor sommige klanten als een nadeel worden ervaren. (33%, 25%, 17%, 12%, 13%)

“Cruise geannuleerd en verzocht om aanbetaling terug te storten.”

“Betaling binnen 1 minuut geregeld maar terugboeking kan wel 2 weken duren.”

“Beperkte mogelijkheid tot annuleren van boeking na reclamatie”

“Altijd goede hulp, zelfs tijdens Corona. Geld terug zonder probleem.”

“Boeking niet annuleerbaar, alleen de verzekering.”

👍 2   👎 3

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

John van der Horst - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Prijsverhoging
  • Aanbetaling gedaan van €1.068.
  • Prijs verhoogd naar ruim €4.600.
  • Cruise geannuleerd en verzocht om aanbetaling terug te storten.
  • Betaling binnen 1 minuut geregeld maar terugboeking kan wel 2 weken duren.
  • Vreemd!!!

nasderus - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Aanbieden van bijbehorende reisverzekering bij Cruise reizen
  • Cruises zijn niet verzekerd in de aangeboden reisverzekering
  • Beperkte mogelijkheid tot annuleren van boeking na reclamatie

heer W.Bonnert 2548tx Den haag - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Altijd goede hulp, zelfs tijdens Corona. Geld terug zonder probleem.

Gérard - 8 maanden geleden

  • Stip reizen biedt cruise reizen aan met een reisverzekering.
  • Boeking niet annuleerbaar, alleen de verzekering.
  • Verwarrend en teleurstellend, betere informatie en service verwacht.