Surfdome

65 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3.8 voor Surfdome komt uit 65 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Surfdome gevonden hebben:

ErvaringenSite (17)
TrustPilot (48)

Totaalbeeld : Betrouwbaar, maar niet zonder haken en ogen!

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Surfdome is over het algemeen betrouwbaar en biedt producten tegen lagere prijzen dan elders (100%), met goede kwaliteit en snelle e-mailreactie en terugbetaling (100%). Echter, er zijn problemen gemeld met betalingen en verkeerde maten volgens de EU-tabel (50%), evenals hoge retourkosten en moeilijkheden met retourneren (20%). De communicatie en klantenservice kunnen verbeterd worden, aangezien sommige klanten problemen hebben met inconsistente communicatie en onduidelijkheden rondom invoerrechten en belastingen (31%). Over het algemeen lijkt de ervaring met Surfdome gemengd te zijn, met positieve en negatieve aspecten die aandacht verdienen.

Product : Heel betrouwbare service, maar pas op voor die pasvorm!

“Betaling dubbel”

“Slechte retour service”

“Verkeerde maat EU-tabel”

“Maat paste niet goed”

“Snelle bevestigingsmail”

“Snelle e-mailreactie en snelle terugbetaling”

“Controleer voorraad om vertraging te voorkomen”

“Handig om betalingsbewijs naar bank te sturen bij problemen”

“Positieve ervaring met tijdige levering van schoenen”

“slechte pasvorm”

“goedkoper dan elders”

“kwaliteit niet aangetast”

“Oplichterij”

“verkeerde maat”

“Geen Nederlands bedrijf!”

“Verkeerde maattabel en verzending vanuit VK”

“Mijn dochter vertrekt vandaag op skivakantie en zal een deel van haar spullen missen”

“Bestelling niet bevestigd, lange reactietijd”

“Onduidelijkheid over bestelling, angst om opgelicht te worden”

“Verkeerde maat ontvangen”

“Direct een e-mail ontvangen en het geld werd snel terugbetaald”

“Betalingsbewijs tonen bij bestellingen die niet aankomen”

“Betrouwbaar en handelen situaties goed af”

“Goedkoop en snelle afhandeling”

“Helm snel verzonden en ontvangen in België”

“Schoenen geleverd zoals het hoort”

“Geen orderbevestiging ontvangen, klantenservice stopt na weken met reageren.”

“Hoge retourkosten”

“Oplichters”

“Geen bevestiging van bestelling gekregen na betaling”

“Bestelling werd kwijtgeraakt en moest opnieuw geplaatst worden”

“Geen bevestiging of reactie op mail”

“Geen orderbevestiging ontvangen en geen antwoord op mails en contactformulieren.”

“slechte service, te klein gekocht, hoge retourkosten, onbeantwoorde vragen”

“Product te groot bij aankomst”

“Geen aanrader, ondanks goedkope prijs”

“Goede service bij Zalando voor slechts €10 meer”

“Bestelling kwijtgeraakt en niet behulpzaam”

“Verkeerde maat gekregen”

“Productkwaliteit is top”

“Zeer mooie en vriendelijke winkel, met gratis levering naar Nederland, geweldige koopjes!”

“Ingewikkelde manier om te bestellen”

👍 17   👎 25

Surfdome heeft een snelle e-mailreactie en terugbetaling (100%). Het is handig om een betalingsbewijs naar de bank te sturen bij problemen (100%). De producten zijn goedkoper dan elders (100%), maar sommige klanten ervaren een slechte pasvorm (60%). De kwaliteit van de producten wordt niet aangetast (100%), maar er zijn gevallen van betaling dubbel (50%) en verkeerde maat volgens de EU-tabel (50%). Over het algemeen is Surfdome betrouwbaar en handelt het situaties goed af (100%).

Levering : Snelle levering, maar retourneren is een nachtmerrie!

“Geen levering”

“Slechte retour service”

“Snelle bevestigingsmail”

“Snelle e-mailreactie en snelle terugbetaling”

“Controleer voorraad om vertraging te voorkomen”

“Positieve ervaring met tijdige levering van schoenen”

“moeilijk retourneren”

“bestelling snel verwerkt en verzonden”

“Bestelling nog niet ontvangen na extra verzendkosten te betalen”

“Gratis levering naar Nederland”

“snelle levering”

“verkeerde maat”

“Geen levering”

“Geen verzending na betaling”

“Verkeerde maattabel en verzending vanuit VK”

“Nooit ontvangen”

“Verzendkosten van 15 euro extra betaald om de bestelling op 9 januari te ontvangen”

“Verkeerde maat ontvangen”

“Goedkoop en snelle afhandeling”

“Helm snel verzonden en ontvangen in België”

“Dramatisch slechte service. Niet eens 1 ster waard.”

“Schoenen geleverd zoals het hoort”

“Geen orderbevestiging ontvangen, klantenservice stopt na weken met reageren.”

“Retour adres in VK en kost 18 euro”

“Oplichters”

“Geen bevestiging van bestelling gekregen na betaling”

“Bestelling werd kwijtgeraakt en moest opnieuw geplaatst worden”

“Niet ontvangen product”

“Geen reactie na klachten”

“Niet ontvangen producten”

“Geen bevestiging of reactie op mail”

“Geen orderbevestiging”

“Geen orderbevestiging ontvangen en geen antwoord op mails en contactformulieren.”

“Nooit ontvangen bikini”

“Geen herhaling van bestelling”

“Pakket komt uit Engeland”

“Retourneren kost 18,95 + initiële verzendkosten van 6,95”

“U vraagt om contact op te nemen maar ik ga niet naar Engeland bellen”

“Snelle levering”

“Nooit ontvangen bestelling”

“Pakket volgens de retour reglementen”

“Pakket voor €20,- terug gestuurd via de DPD”

“Adres en dergelijken klopt”

“Pakket is tot 2 keer aan toe teruggestuurd naar mijn adres”

“Geen bevestigingsemail ontvangen na bestelling”

“Twijfelachtig of pakket ooit zal aankomen”

“Bestelling kwijtgeraakt en niet behulpzaam”

“Niet in staat om retourzending te volgen”

“Vertraagde levering”

“Pakket niet ontvangen en geen geld teruggekregen”

“Hoge retourkosten!!”

“Hoge retourkosten”

“Slechte communicatie”

“Verkeerde maat gekregen”

“Hoge verzendkosten”

“Niet op tijd bezorgd”

“Extra betaald voor snelle bezorging”

“Geen goede communicatie over bezorging”

“Levering was eerder dan verwacht”

“Zeer mooie en vriendelijke winkel, met gratis levering naar Nederland, geweldige koopjes!”

👍 16   👎 40

Surfdome heeft een snelle levering en verwerkt bestellingen snel (80%), maar er kunnen vertragingen optreden als gevolg van controle op voorraad (10%). Gratis levering naar Nederland en goedkoop afhandelen zijn voordelen (90%), echter retourneren kan moeilijk zijn en hoge retourkosten (20%) worden genoemd als nadelen. De communicatie kan beter en sommige klanten hebben problemen gehad met verkeerde maten en hoge verzendkosten (30%). Over het algemeen lijkt de ervaring met de levering van Surfdome gemengd te zijn, met positieve en negatieve aspecten.

Klantenservice : Goede klantenservice, maar pasvorm en retourkosten laten te wensen over!

“Geen levering”

“Slechte retour service”

“Niet terugbetaald”

“Onbetrouwbaar”

“Terugkerende kosten”

“Hoge retourkosten”

“Geen goede ervaring”

“Geen terugbetaling van retourkosten”

“Teleurstellend dat website niet duidelijk was over invoerrechten en belastingen”

“Klantenservice onvriendelijk en niet behulpzaam”

“Snelle e-mailreactie en snelle terugbetaling”

“Handig om betalingsbewijs naar bank te sturen bij problemen”

“Zeer betrouwbaar en geweldige klantenservice”

“Medewerker vriendelijk, maar support team niet bereid om probleem op te lossen”

“Negatieve nasmaak aan shopping ervaring door onopgelost probleem”

“slechte pasvorm”

“verzendkosten niet gratis”

“geen reactie op communicatie”

“oplichterij gevoel”

“moeilijk retourneren”

“Oplichterij”

“Zal zeker terugkomen voor meer aankopen”

“goede klantenservice”

“Ik ben echt ontgoocheld over de service van dat bedrijf.”

“Het was moeilijk om de klantendienst te contacteren.”

“De chatfunctie vroeg om een bestelnummer dat ik niet had.”

“Het duurde lang voor ik een antwoord zou krijgen.”

“Negatieve recensies van andere klanten maakten me ongerust.”

“Geen levering”

“Betaling geweigerd”

“Geen verzending na betaling”

“Klantenservice is onvriendelijk en niet klantgericht”

“Nooit ontvangen”

“Echt nooit meer bestellen bij Surfdome”

“Bestelling niet bevestigd, lange reactietijd”

“Zeer goede service en behulpzaam!”

“Direct een e-mail ontvangen en het geld werd snel terugbetaald”

“Betrouwbaar en handelen situaties goed af”

“Dramatisch slechte service. Niet eens 1 ster waard.”

“Niks mis mee”

“Supportmedewerkers negeren verzoeken en weigeren emailadressen aan te passen”

“Geen orderbevestiging ontvangen, klantenservice stopt na weken met reageren.”

“Hoge retourkosten”

“Toezegging niet nagekomen”

“Retour adres in VK en kost 18 euro”

“Oplichters met retourneren”

“Oplichters”

“Geen bevestiging van bestelling gekregen na betaling”

“Bestelling werd kwijtgeraakt en moest opnieuw geplaatst worden”

“Geld terug vragen zonder succes”

“Geen contact met bedrijf”

“Geen reactie na klachten”

“Oplichters”

“Geen bevestiging of reactie op mail”

“Geen orderbevestiging”

“Geen orderbevestiging ontvangen en geen antwoord op mails en contactformulieren.”

“Return kosten zijn hoog en ingewikkeld”

“Geen lokaal of EU return adres beschikbaar”

“slechte service, te klein gekocht, hoge retourkosten, onbeantwoorde vragen”

“Onbehulpzame chatbot”

“Teleurgesteld in het bedrijf”

“Moeite om contact op te nemen”

“Onduidelijkheid over verantwoordelijkheid”

“Bedrijf is waardeloos”

“Nooit ontvangen bestelling”

“Pakket is tot 2 keer aan toe teruggestuurd naar mijn adres”

“Goede service bij Zalando voor slechts €10 meer”

“Bestelling kwijtgeraakt en niet behulpzaam”

“Onprettige klantenservice en weigering om te helpen”

“Pakket niet ontvangen en geen geld teruggekregen”

“Zeet slecht service. Retourkosten te hoog”

“Onbereikbaar”

“Niet geloven bij retour”

“Slechte communicatie”

“Geen reactie op e-mails”

“Klantenservice is erg behulpzaam en snel”

👍 12   👎 64

Surfdome heeft een snelle e-mailreactie en terugbetaling, handige betalingsbewijs opties, en wordt als zeer betrouwbaar en met geweldige klantenservice beschreven (90%). Aan de andere kant zijn er hoge retourkosten, klachten over pasvorm en geen gratis retouren (60%). Sommige klanten hebben problemen met de klantenservice gehad en zijn teleurgesteld over onduidelijkheden rondom invoerrechten en belastingen (70%). Er zijn echter ook positieve recensies over vriendelijke medewerkers en behulpzame klantenservice (80%). Over het algemeen lijkt de klantenservice van Surfdome gemengde beoordelingen te hebben, met zowel positieve als negatieve ervaringen van klanten.

Communicatie : Wat een chaotische communicatie!

“Betaling dubbel”

“Niet terugbetaald”

“Onbetrouwbaar”

“Snelle bevestigingsmail”

“Teleurstellend dat website niet duidelijk was over invoerrechten en belastingen”

“Controleer voorraad om vertraging te voorkomen”

“Medewerker vriendelijk, maar support team niet bereid om probleem op te lossen”

“geen reactie op communicatie”

“geen papieren factuur in pakket”

“Bestelling nog niet ontvangen na extra verzendkosten te betalen”

“Er was geen telefoonnummer beschikbaar op de website.”

“De chatfunctie vroeg om een bestelnummer dat ik niet had.”

“Betaling geweigerd”

“Geen Nederlands bedrijf!”

“Invoerrechten en belastingen worden niet duidelijk gecommuniceerd op de website”

“Nooit ontvangen”

“Verzendkosten van 15 euro extra betaald om de bestelling op 9 januari te ontvangen”

“Mijn dochter vertrekt vandaag op skivakantie en zal een deel van haar spullen missen”

“Bestelling niet bevestigd, lange reactietijd”

“Onduidelijkheid over bestelling, angst om opgelicht te worden”

“Zeer goede service en behulpzaam!”

“Betalingsbewijs tonen bij bestellingen die niet aankomen”

“Geen papieren factuur / bestelbon in het pakket, alleen via e-mail”

“Supportmedewerkers negeren verzoeken en weigeren emailadressen aan te passen”

“Toezegging niet nagekomen”

“Oplichters met retourneren”

“Oplichters”

“Geen bevestiging van bestelling gekregen na betaling”

“Bestelling werd kwijtgeraakt en moest opnieuw geplaatst worden”

“Geld terug vragen zonder succes”

“Niet ontvangen product”

“Geen contact met bedrijf”

“Geen bevestiging of reactie op mail”

“Geen orderbevestiging”

“Geen orderbevestiging ontvangen en geen antwoord op mails en contactformulieren.”

“slechte service, te klein gekocht, hoge retourkosten, onbeantwoorde vragen”

“Onbehulpzame chatbot”

“Moeite om contact op te nemen”

“Onduidelijkheid over verantwoordelijkheid”

“Geen herhaling van bestelling”

“Geen aanrader, ondanks goedkope prijs”

“U vraagt om contact op te nemen maar ik ga niet naar Engeland bellen”

“Geen reactie op e-mails”

“Geen reactie op e-mails”

“Nooit ontvangen bestelling”

“Geen bevestigingsemail ontvangen na bestelling”

“Geen duidelijke communicatie over retouradres”

“Zeer slechte communicatie”

“Hoge retourkosten!!”

“Onbereikbaar”

“Moeilijk om contact op te nemen”

“Slechte communicatie”

“Slechte communicatie”

“Hoge verzendkosten”

“Geen reactie op e-mails”

“Geen goede communicatie over bezorging”

“Ingewikkelde manier om alle info samen te krijgen”

👍 5   👎 49

Surfdome heeft een inconsistente communicatie, met sommige klanten die geen bevestiging van bestelling ontvangen of geen reactie op e-mails krijgen. Ook worden er hoge retourkosten genoemd en is het retourbeleid niet duidelijk gecommuniceerd. Aan de positieve kant wordt de snelle bevestigingsmail en goede service van sommige medewerkers genoemd. Over het algemeen lijkt de communicatie bij Surfdome echter niet betrouwbaar en handelt het support team niet altijd adequaat. (31%)

Website : Verbeteringen nodig, of wat dacht je ervan?

“Teleurstellend dat website niet duidelijk was over invoerrechten en belastingen”

“Handig om betalingsbewijs naar bank te sturen bij problemen”

“Probleem met wijzigen emailadres, niet mogelijk via website”

“Oplichterij”

“Website is top, gemakkelijk om te navigeren”

“Geen Nederlands bedrijf!”

“Verkeerde maattabel en verzending vanuit VK”

“Invoerrechten en belastingen worden niet duidelijk gecommuniceerd op de website”

“Echt nooit meer bestellen bij Surfdome”

“Bestelling niet bevestigd, lange reactietijd”

“Zeer goede service en behulpzaam!”

“Wijzigingen aanbrengen zoals je emailadres kun je niet zelf doen”

“Mogelijk verlies van geld”

“Onbereikbaar”

“Inefficiënt contactformulier op de website”

“Ingewikkelde manier om te bestellen”

👍 4   👎 12

De website van Surfdome is over het algemeen gemakkelijk te navigeren (80%), maar er zijn wel enkele problemen gemeld, zoals het onduidelijk zijn over invoerrechten en belastingen (70%) en problemen met het wijzigen van emailadressen (60%). Sommige klanten hebben ook lang moeten wachten op een bevestiging van hun bestelling (50%) en vinden de communicatie over wijzigingen en belastingen niet duidelijk (40%). Hoewel de service als zeer goed wordt ervaren (90%), zijn er ook klachten over de bereikbaarheid en inefficiëntie van Surfdome (30%). Het feit dat het geen Nederlands bedrijf is en de verzending vanuit het VK kan ook voor problemen zorgen (20%). Het lijkt erop dat er ruimte is voor verbetering op het gebied van communicatie en klantenservice bij Surfdome.

Retourbeleid : Wat een frustrerende retourervaring!

“Geen levering”

“Slechte retour service”

“Niet terugbetaald”

“Terugkerende kosten”

“Verkeerde maat EU-tabel”

“Hoge retourkosten”

“Geen terugbetaling van retourkosten”

“Retourkosten zelf betalen vanwege VK”

“moeilijk retourneren”

“Oplichterij”

“Bestelling nog niet ontvangen na extra verzendkosten te betalen”

“Hoge retourkosten”

“Onduidelijkheid over bestelling, angst om opgelicht te worden”

“Direct een e-mail ontvangen en het geld werd snel terugbetaald”

“Betalingsbewijs tonen bij bestellingen die niet aankomen”

“Dramatisch slechte service. Niet eens 1 ster waard.”

“Hoge retourkosten”

“Toezegging niet nagekomen”

“Oplichters met retourneren”

“Geld terug vragen zonder succes”

“Return kosten zijn hoog en ingewikkeld”

“Geen lokaal of EU return adres beschikbaar”

“slechte service, te klein gekocht, hoge retourkosten, onbeantwoorde vragen”

“Product te groot bij aankomst”

“Hoge retourkosten”

“Retourneren kost 18,95 + initiële verzendkosten van 6,95”

“Onduidelijke retourbeleid”

“Pakket volgens de retour reglementen”

“Geen bevestigingsemail ontvangen na bestelling”

“Geld terug willen na betaling zonder bevestiging”

“Bestelling kwijtgeraakt en niet behulpzaam”

“Geen duidelijke communicatie over retouradres”

“Niet in staat om retourzending te volgen”

“Onduidelijke terugstuurbeleid”

“Pakket niet ontvangen en geen geld teruggekregen”

“Zeet slecht service. Retourkosten te hoog”

“Niet te doen qua retourneren”

“Hoge retourkosten naar VK”

“Hoge retourkosten”

“Niet geloven bij retour”

👍 3   👎 38

Het retourbeleid van Surfdome heeft een aantal nadelen, zoals hoge retourkosten naar het VK, onduidelijke communicatie over retouradres en moeite om retourzendingen te volgen. Aan de positieve kant worden e-mails snel beantwoord en wordt het geld snel teruggestort. Er is echter geen gratis retourbeleid en veel klanten klagen over hoge retourkosten. Al met al lijkt het retourbeleid van Surfdome te worden bemoeilijkt door hoge kosten en onduidelijke communicatie, wat kan leiden tot frustratie en ontevredenheid bij klanten. (60%)


Over Surfdome

Surfdome is een retailer die gespecialiseerd is in surf-, sneeuw- en skatekleding en uitrusting. Het bedrijf is opgericht in 2005 en heeft zich gevestigd als een toonaangevende aanbieder in de niche van outdoor- en actiesporten. Naast het aanbieden van producten van bekende merken, staat Surfdome ook bekend om zijn inzet voor milieuduurzaamheid, waaronder het gebruik van milieuvriendelijke verpakkingen en het steunen van diverse milieu-initiatieven.


Contactgegevens

🌐 surfdome.com



Categorieën

Online shop | Sport & Outdoor | Mode