Tape A L'oeil

50 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.2 voor Tape A L'oeil komt uit 50 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Tape A L'oeil gevonden hebben:

ErvaringenSite (18)
TrustPilot (32)

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Tape A L'oeil wordt gemengd beoordeeld. Enerzijds wordt het personeel als vriendelijk en behulpzaam beschreven, met duidelijke communicatie in het Engels (70%), en een vriendelijk onthaal in de winkels (80%). Anderzijds zijn er klachten over vertragingen bij de verzending (50%), gebrek aan responsiviteit van de klantendienst (40%), en onbeschoft gedrag van sommige medewerkers (30%). Een aantal klanten klaagden ook over slechte kwaliteit van de producten (20%) en onduidelijke informatie rond bestellingen en terugbetalingen (60%). Er zijn ook positieve opmerkingen over het aanbod van kleding en de creativiteit van de collectie. Over het algemeen lijkt de klantenservice van Tape A L'oeil verbetering te kunnen gebruiken, ondanks enkele positieve aspecten.

“Betaalde loyaliteitskaart”

“Super équipe, professionnel, à l'écoute.”

“Super collection ,défilé organisé par tao bias top ++++recherche de nouvelle idées, bravo”

“Na aankoop geen tas aanbieden en de kleding geven alsof men een zak met pasta neerzet, ik ben teleurgesteld”

“de toon van de e-mail”

“opmerking op het einde van de e-mail”

“onmogelijkheid om te weten of bestelling volledig beschikbaar zal zijn na dagen wachten”

“Vertraging bij de verzending”

“Vervelende vertragingen”

“Slechte klantenservice”

👍 11   👎 32

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Sandrine Duhamel - 4 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Betaalde loyaliteitskaart

m.fragalaposte.net - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Super équipe, professionnel, à l'écoute.
  • Super collection ,défilé organisé par tao bias top ++++recherche de nouvelle idées, bravo

Isabelle - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Na aankoop geen tas aanbieden en de kleding geven alsof men een zak met pasta neerzet, ik ben teleurgesteld

emile - 6 maanden geleden

  • de toon van de e-mail
  • opmerking op het einde van de e-mail
  • gebrek aan flexibiliteit van TAO in de winkel
  • onmogelijkheid om te weten of bestelling volledig beschikbaar zal zijn na dagen wachten

N. Goffin - 6 maanden geleden

  • Vertraging bij de verzending
  • Correcte levering
  • Kwaliteit van de producten
  • Vervelende vertragingen

Adrien Verbeke - 7 maanden geleden

  • Beschadigde producten
  • Slechte klantenservice

Rousseau - 7 maanden geleden

  • Geen zakje aangeboden

Jacobs - 7 maanden geleden

  • Onprofessioneel gedrag van personeel
  • Verbaal en fysiek aangevallen
  • Respectloze behandeling van klanten
  • Schandalige manier van handelen
  • Brutaliteit van medewerkers
  • Onbeschofte verkooppraktijken
  • Onredelijke reactie op vraag over terugbetaling

lars - 7 maanden geleden

  • Traag retourproces en terugbetaling
  • Gebrek aan responsiviteit van klantendienst
  • Langdurig wachten op terugbetaling
  • Niet nakomen van beloften

natlaur - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Zeer slechte ervaring
  • Teleurstelling, zal niet terugkeren naar Tape à l'Oeil in Boé (47)
  • Gebrek aan cadeaupapier in het juiste formaat
  • Gebrek aan professionaliteit van de verkoopsters
  • Verbale agressie van de eerste verkoopster
  • Onbehagen door de houding van de verkoopsters
  • Waardering voor de steun van de tweede verkoopster
  • Beslissing om slechts één artikel mee te nemen
  • Voorkeur voor een fatsoenlijk ontvangst, zelfs als het meer kost.

karine - 8 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Leuke collectie, aantrekkelijke aanbiedingen
  • Gaatjes in afgeprijsde T-shirts
  • Weinig responsieve verkoopsters

M. Thys - 9 maanden geleden

  • Variatie in productaanbod
  • Complimentaire geschenkverpakking
  • Vriendelijk personeel

Vince De Cock - 9 maanden geleden

  • slechte kwaliteit

Laureen Peltriaux - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Agressieve en onbeleefde verkoopster
  • Ongeschoold personeel
  • Geweld in de winkel
  • Onbeleefd gedrag van het personeel

Fatima Zahra Bouamama - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Bestelling niet ontvangen

Stéphanie Béranger - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • De verkoopsters liegen om aankopen te stimuleren
  • Men verzekerde me dat ik VOLLEDIG kon worden terugbetaald
  • Geen enkele terugbetaling kon worden uitgevoerd binnen 48 uur na aankoop
  • Weigeren om een broek van dezelfde prijs te ruilen
  • Ongeveer 1/3 van de 10 euro die ik de dag ervoor had genoten, moest worden afgetrokken

B. Van Hoof - 11 maanden geleden

  • Vriendelijke en behulpzame winkelbediende
  • Duidelijke communicatie in het Engels
  • Welkom gevoel door attent gebaar
  • Uitstekende klantenservice

Aurélie Mancon - 13 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Goede ontvangst door een aardige persoon bij de kassa bedankt

Kady Shong - 14 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Verkoper luistert

""Michael baadsgaard"" - 14 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Werknemer sprak Engels om niet-Franstaligen tegemoet te komen

Astrid - 17 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Variatie van kleding voor kinderen
  • Problemen met pasvorm en stof
  • Moeilijk te maken coördinaten
  • Onhandig loyaliteitsprogramma

Jovanovic Violetta - 19 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Bedroevende klantenservice

vanessa.S - 19 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Bestelling met vertraging verzonden
  • Compleet geleverd

Emilie Dsnlt - 21 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Producten zijn beschadigd aangekomen zonder bescherming
  • Inefficiënte klantenservice en moeilijk te bereiken
  • Moeilijk te volgen retourbeleid
  • Probleem met de levering in Spanje zonder afhaalpunt

Evita Vil - 22 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Moeilijke en lange retourzending van het pakket
  • Slechte klantenservice
  • Geen terugbetaling ontvangen na retourzending pakket
  • Problemen met de maat van bestelde artikelen

Anne-Sophie - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Verkeerde toon in de e-mail
  • Onhandige formulering in de e-mail
  • Gebrek aan klantenservice
  • Diensten van TAO zouden de orderafhandeling kunnen verbeteren

Jessica - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Klantenservice niet erg behulpzaam
  • Foutmelding op de site bij het bestellen
  • Onnodig verzoek voor vernieuwing van de loyaliteitskaart
  • Weigering van terugbetaling of tegoed voor dubbele registratie

Cindy Pageot Legendre - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Goede ervaring in de winkel en op internet
  • Bestelling snel en in goede staat geleverd

Collado - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Lange wachttijd van meer dan 10 dagen en slechte levering met Mondial Relay die de juiste locatie niet respecteerde. Moet de stad doorkruisen om het pakket op te halen.