Tape A L'oeil

50 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.2 voor Tape A L'oeil komt uit 50 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Tape A L'oeil gevonden hebben:

ErvaringenSite (18)
TrustPilot (32)

Ervaringen met Levering Levering

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De levering van Tape A L'oeil heeft enkele zowel positieve als negatieve aspecten. Aan de ene kant werden de bestellingen correct en snel geleverd, met zelfs een complimentaire geschenkverpakking (60%). Aan de andere kant waren er problemen met de levering, zoals vertragingen en beschadigde producten (40%). Het terugsturen van pakketten en de klantenservice kunnen verbeterd worden, terwijl er ook klachten waren over fouten bij leveringen en onhandige loyaliteitsprogramma's. Al met al, de ervaring met de levering van Tape A L'oeil heeft ruimte voor verbetering.

“Na aankoop geen tas aanbieden en de kleding geven alsof men een zak met pasta neerzet, ik ben teleurgesteld”

“Vertraging bij de verzending”

“Correcte levering”

“Vervelende vertragingen”

“Beschadigde producten”

“Geen zakje aangeboden”

“Zal niet opnieuw bij Tao kopen”

“Complimentaire geschenkverpakking”

“Speciaal gekomen voor afgeprijsde items tijdens soldenperiode maar zonder succes”

“Lang wachten op geld terug”

👍 7   👎 23

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Isabelle - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Na aankoop geen tas aanbieden en de kleding geven alsof men een zak met pasta neerzet, ik ben teleurgesteld

N. Goffin - 6 maanden geleden

  • Vertraging bij de verzending
  • Correcte levering
  • Kwaliteit van de producten
  • Vervelende vertragingen

Adrien Verbeke - 7 maanden geleden

  • Beschadigde producten
  • Slechte klantenservice

Rousseau - 7 maanden geleden

  • Geen zakje aangeboden

Sophie Wrs - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte kwaliteit
  • Mooie producten
  • Kleding geeft af in de was
  • Zal niet opnieuw bij Tao kopen

M. Thys - 9 maanden geleden

  • Variatie in productaanbod
  • Complimentaire geschenkverpakking
  • Vriendelijk personeel

ayoub - 9 maanden geleden

  • Leuke collectie en aantrekkelijke kortingen
  • Onmogelijk om afgeprijsde T-shirts te kopen wegens gaten in de bevestigingen
  • Verkoopsters negeren klachten over de productkwaliteit
  • Speciaal gekomen voor afgeprijsde items tijdens soldenperiode maar zonder succes

nora - 9 maanden geleden

  • Kleding paste niet goed
  • Lang wachten op geld terug
  • Problemen met de levering
  • Verklaring en identiteitskaart nodig voor verloren pakket

maya - 10 maanden geleden

  • snelle levering
  • makkelijk retourproces

Fatima Zahra Bouamama - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Bestelling niet ontvangen

Florian - 11 maanden geleden

  • top service in de winkel
  • behulpzaam en vriendelijk personeel
  • snelle introductie van nieuwe collectie

Astrid - 17 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Variatie van kleding voor kinderen
  • Problemen met pasvorm en stof
  • Moeilijk te maken coördinaten
  • Onhandig loyaliteitsprogramma

Krauja - 18 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Zogenaamde terugbetaling

vanessa.S - 19 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Bestelling met vertraging verzonden
  • Compleet geleverd

Emilie Dsnlt - 21 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Producten zijn beschadigd aangekomen zonder bescherming
  • Inefficiënte klantenservice en moeilijk te bereiken
  • Moeilijk te volgen retourbeleid
  • Probleem met de levering in Spanje zonder afhaalpunt

belle demoizelle - 21 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Kleding valt slecht
  • Moeilijke retourzending
  • Inefficiënte klantenservice
  • Retourzending niet vergoed

Evita Vil - 22 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Moeilijke en lange retourzending van het pakket
  • Slechte klantenservice
  • Geen terugbetaling ontvangen na retourzending pakket
  • Problemen met de maat van bestelde artikelen

Anne-Sophie - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Verkeerde toon in de e-mail
  • Onhandige formulering in de e-mail
  • Gebrek aan klantenservice
  • Diensten van TAO zouden de orderafhandeling kunnen verbeteren

Marie - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Pakket betaald maar nooit ontvangen, het zijn dieven en oplichters

Clement - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Geannuleerde bestellingen en leveringsfouten
  • Gebrek aan vertrouwen en tijdsverspilling

Cindy Pageot Legendre - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Goede ervaring in de winkel en op internet
  • Bestelling snel en in goede staat geleverd

Collado - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Lange wachttijd van meer dan 10 dagen en slechte levering met Mondial Relay die de juiste locatie niet respecteerde. Moet de stad doorkruisen om het pakket op te halen.

Michel Soyez - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Afleveradres niet gewijzigd ondanks meerdere contacten.
  • Moeilijkheid om het afleveradres op de site te wijzigen.
  • Verzend- en retourkosten in rekening gebracht.
  • Ineffectieve klantenservice.