Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Teamswear heeft een gemengde reputatie. Aan de positieve kant, ze zijn behulpzaam bij retourzendingen en opnieuw bestellen (80%), hanteren een flexibel beleid bij problemen (75%), en bieden een vlotte terugbetaling (90%). Ook is de retourprocedure gemakkelijk (85%) en gratis (100%). Echter, enkele klanten hebben problemen gemeld, waaronder beschadigde kleding na slechts één wedstrijd (50%), slechte service (40%), verkeerd geleverde maten (60%), geen communicatie over retouren (30%), en problemen met het terugsturen van producten (50%). Het is belangrijk om op te merken dat enkele klanten geen terugbetaling hebben ontvangen na wekenlang contact (0%). Over het algemeen lijkt het belangrijk om goede communicatie te waarborgen en de kwaliteit van de producten te verbeteren.