Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Textieltopper krijgt gemengde beoordelingen. Het bestellen verloopt vlot en gemakkelijk, met een snelle reactie en hulpvaardige medewerkers (80%). Echter, er zijn klachten over vertraagde leveringen zonder update en lange levertijden (50%). Daarnaast wordt er gesproken over slechte communicatie en het niet reageren op klachten (40%). De handdoeken worden positief beoordeeld op hun zachtheid en vochtopname (90%), maar er zijn ook klanten die vinden dat ze worden voorgelogen over de voorraad en levering (30%). Al met al is er ruimte voor verbetering in de communicatie van Textieltopper.