The Luxury Closet

17 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6.4 voor The Luxury Closet komt uit 17 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor The Luxury Closet gevonden hebben:

ErvaringenSite (15)
TrustPilot (2)

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Communication van The Luxury Closet heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Aan de ene kant wordt de efficiënte en vriendelijke klantenservice geprezen, evenals de snelheid en nauwkeurigheid van hun website (95%). Aan de andere kant zijn er klachten over trage WhatsApp-antwoorden, onbeantwoorde e-mails en onduidelijkheid over verkoopprijzen (50%). Sommige klanten ervaren ook onprofessioneel gedrag, gebrek aan responsiviteit en onveilige betalingsverzoeken (65%). Over het algemeen lijkt de communicatie bij The Luxury Closet verbeterd te kunnen worden om aan alle klantverwachtingen te voldoen.

“snel en precies zoals op de site”

“onbeantwoorde e-mail na aankoop”

“wacht al meer dan 3 jaar op mijn artikel of geld terug”

“Mijn e-mails en berichten worden genegeerd”

“Ik krijg geen hulp, enkel blokkades en genegeerd worden”

“Ze komen hun afspraken niet na en gedragen zich erg onprofessioneel”

“Ik raad het absoluut niet aan”

“Onveilig betalingsverzoek”

“verwarrende en onprofessionele communicatie”

“Geweldige website”

👍 5   👎 13

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

kato - 22 maart 2024

  • snel en precies zoals op de site
  • klantenservice super behulpzaam

M. Vercammen - 21 februari 2024

  • onbeantwoorde e-mail na aankoop
  • onzekerheid over de aankoop door verschillen
  • geen mogelijkheid tot retourneren of ruilen van dure tassen

hamza - 13 februari 2024

  • wacht al meer dan 3 jaar op mijn artikel of geld terug
  • Mijn e-mails en berichten worden genegeerd
  • Ik ben zelfs naar de rechtbank geweest en nog steeds geen geld ontvangen
  • Ik krijg geen hulp, enkel blokkades en genegeerd worden
  • Ze komen hun afspraken niet na en gedragen zich erg onprofessioneel
  • Ik raad het absoluut niet aan

Gérard - 8 februari 2024

  • Onveilig betalingsverzoek

Tristan Lambrechts - 1 februari 2024

  • hoge prijzen
  • verwarrende en onprofessionele communicatie
  • langzame levering
  • slechte staat van het artikel

V. Smets - 29 januari 2024

  • Geweldige website
  • Makkelijk door items scrollen
  • Verleidelijk aanbod
  • Onder de indruk van selectie en service

H. Léonard - 18 januari 2024

  • Trage terugbetaling
  • Onduidelijkheid over verkoopprijs
  • Slechte klantenservice
  • Gebrek aan transparantie in verkoopproces

J. De Groote - 9 december 2023

  • Artikel ontvangen in uitstekende staat in plaats van geadverteerde staat
  • Ontbreken van maatlabel deed twijfelen aan authenticiteit
  • Strak retourbeleid van 3 dagen
  • Teleurstellende aankoopervaring

chiara - 2 december 2023

  • Topkwaliteit handtas
  • Redelijke prijzen in vergelijking met andere luxemerken
  • Efficiënte en vriendelijke klantenservice
  • Traagheid bij WhatsApp-antwoorden

Daan Evrard - 15 november 2023

  • diefstal van de levering
  • gebrek aan responsiviteit van de klantenservice
  • gevoel van oplichting
  • hopeloosheid van het ontvangen van het product