The Luxury Closet

17 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6.4 voor The Luxury Closet komt uit 17 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor The Luxury Closet gevonden hebben:

ErvaringenSite (15)
TrustPilot (2)

Ervaringen met Website Website

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Website van The Luxury Closet heeft een gemakkelijk te gebruiken interface, waardoor het makkelijk is om door items te scrollen en te winkelen. Echter, er zijn klachten over onveilige betalingsverzoeken, onduidelijkheid over verkoopprijzen en gebrek aan transparantie in het verkoopproces, wat voor problemen kan zorgen bij klanten. (60%)

“Website gemakkelijk te gebruiken”

“wacht al meer dan 3 jaar op mijn artikel of geld terug”

“Ik raad het absoluut niet aan”

“Onveilig betalingsverzoek”

“Geweldige website”

“Makkelijk door items scrollen”

“Onduidelijkheid over verkoopprijs”

“Gebrek aan transparantie in verkoopproces”

👍 3   👎 5

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Kobe Barry - 18 februari 2024

  • Prijzen te hoog voor tweedehands items
  • Verzendkosten te hoog
  • Bestelproces verliep vlot
  • Website gemakkelijk te gebruiken

hamza - 13 februari 2024

  • wacht al meer dan 3 jaar op mijn artikel of geld terug
  • Mijn e-mails en berichten worden genegeerd
  • Ik ben zelfs naar de rechtbank geweest en nog steeds geen geld ontvangen
  • Ik krijg geen hulp, enkel blokkades en genegeerd worden
  • Ze komen hun afspraken niet na en gedragen zich erg onprofessioneel
  • Ik raad het absoluut niet aan

Gérard - 8 februari 2024

  • Onveilig betalingsverzoek

V. Smets - 29 januari 2024

  • Geweldige website
  • Makkelijk door items scrollen
  • Verleidelijk aanbod
  • Onder de indruk van selectie en service

H. Léonard - 18 januari 2024

  • Trage terugbetaling
  • Onduidelijkheid over verkoopprijs
  • Slechte klantenservice
  • Gebrek aan transparantie in verkoopproces