Ubuy

128 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.8 voor Ubuy komt uit 128 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Ubuy gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)
TrustPilot (120)

Totaalbeeld : Een goede ervaring met producten, maar let op de hobbels!

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Ubuy biedt een goede ervaring met producten die het immuunsysteem versterken, een gemakkelijk bestelproces (+20%) en een ruime keuze aan kwaliteitsproducten met snelle levering (+15%). Echter, er zijn klachten over problemen met betalingen en verkeerde items ontvangen (-5%), hoge verzendkosten en vertragingen in levering (75%). De klantenservice is gemengd beoordeeld met snelle service (+40%), maar ook teleurstelling over fouten in bestellingen en gebrek aan opvolging (-30%). De communicatie heeft positieve aspecten zoals snelle reactietijd (+90%), maar ook negatieve zoals vertragingen in levering en gebrek aan transparantie. Over het algemeen biedt Ubuy een goede ervaring, maar er is ruimte voor verbetering in klantenservice en communicatie.

Product : Wat een fantastische ervaring!

“Makkelijk te gebruiken website”

“Ruime keuze aan producten”

“Goede kwaliteit van supplementen”

“Betrouwbaarheid van de website”

“Behulpzaam en begripvol team dat mijn situatie snel oploste”

“Product heeft geholpen mijn immuunsysteem te versterken”

“Vaker gezond sinds gebruik van het product”

“Aankoop vóór tijd geleverd”

“Alle aankopen komen op tijd en in de gespecificeerde staat aan”

“Betrouwbaar”

“Hetzelfde als op de foto”

“Makkelijk en leuk bestelproces”

“Verkeerd artikel ontvangen”

“Compleet servies zonder enige schade ontvangen”

“Geweldige deal voor een gaming laptop”

“Kwaliteit van het product was top”

“Goede algehele ervaring”

“Topkwaliteit product”

“Snelle levering en goede verpakking”

“Geweldige service”

“Over het algemeen goede site.”

“Betalingen splitsen”

“Service gebruikt voor termijnbetalingen van Tamara”

“De prijzen van de producten stijgen altijd opzettelijk.”

“De producten van de Chinese winkel verschijnen niet meer.”

“Momenteel op zoek naar een alternatief.”

“Niet de juiste kleur, Geen terugbetaling ontvangen”

“Boven verwachtingen”

“Tevreden met het gebruik van Graviola-capsule”

“Verschillende verkopers, variatie in prijzen en kwaliteit, leveringsopties met statusupdates”

“Op tijd geleverd en efficiënte verpakking”

“Nauwkeurige levering van bestelde producten.”

“Makkelijk te vinden wat ik nodig heb, Snelle levering”

“Product op tijd ontvangen en met tevredenheid”

“Missend item”

“Mijn bestelling is geannuleerd!”

“Betaling is terugbetaald”

“Gegarandeerde echte producten en diensten, gemakkelijk retourbeleid”

“Product ontvangen zoals beschreven”

“snelle feedback en opvolging van bestellingen zijn uitstekend”

“Snel bij huis aankomen”

“Bestelling geannuleerd na betaling”

“Items met verzendbeperkingen worden weergegeven maar kunnen niet worden verzonden”

“Eindigen met kopen van Ubuy”

“Makkelijk en aangenaam bestelproces”

“Efficiënte orderverwerking”

“klaring is erg hoog, je moet denkt over mijn mening”

“Prachtig nauwkeurig en snel dank Ubuy”

“Verrast door de prestaties, tevreden met de service, belangrijkste manier van aankopen”

“fantastische ervaring”

“snel en gemakkelijk”

“diverse winkelcatalogus”

“Voldoet aan al mijn elektronische behoeften”

“Snelle levering”

“Items verschillen van bestelling”

“Zeer efficiënt”

“Ziet er goed uit”

“Geweldige service”

“goede website en klanten direct informeren wanneer items niet op voorraad zijn, goed trackingsysteem, snelle levering naar Koeweit”

“Geweldige producten & gemakkelijk online winkelen”

“Alles wat ik nodig heb is aanwezig”

“Menselijke fout bij het selecteren van de verkeerde maat”

“Ik was onzeker over de kwaliteit”

“Ik kreeg een zeer goede deal op een laptop”

“Ik bestelde een gaming-laptop”

“Ik ontving mijn product van uitstekende kwaliteit”

“Gemakkelijke en soepele koopervaring”

“Snelle levering en de beste betalingsmogelijkheden, Mogelijkheid om bepaalde producten te bestellen die door andere vervoerders niet worden geaccepteerd”

“Verpakking was beschadigd & Product werd gebroken geleverd”

“Absoluut uitstekende service”

“Voldeed aan mijn verlangen naar heerlijkheid”

“Professioneel en gemakkelijk te bestellen en te volgen”

“Het bijhouden van mijn product was heel eenvoudig.”

“De kwaliteit van het product was behoorlijk verbazingwekkend.”

“Snelle levertijd”

“De productkwaliteit was de beste”

“Ik zal hier meer winkelen en het ook aan anderen aanbevelen”

“Echt product”

“Positieve eerste indruk”

“Authenticiteit van supplementen geverifieerd”

“Pakket intact en in goede staat afgeleverd”

“Veilig om te kopen”

“Echte producten zoals weergegeven op de pagina. Op tijd geleverd.”

“Redelijke prijzen”

“Vriendelijke en behulpzame klantenservice”

“Producten van goede kwaliteit”

“Geweldige servers”

“Precies zoals beschreven op de website”

“superieure productkwaliteit”

“geweldige productkwaliteit”

“Geweldige productkwaliteit”

“Levering ruim voor tijd”

“Product in zeer goede staat”

“Product komt overeen met wat op de website werd getoond”

“Onjuiste bestelafhandeling”

“Unieke, lichtgewicht en goed verpakte producten”

“Gemakkelijk toegankelijk via het net”

“Uitstekende weergave van producten”

“Zeer hoogwaardige producten die de prijs waard zijn”

“Geweldig geluid”

“Elegant design”

“Zeer tevreden met de aankoop”

“Kwam veilig aan en was zeer goed verpakt”

“Geweldige productkwaliteit”

“Bestelprobleem - slechts één item ontvangen in plaats van twee”

“Geweigerde retourzending voor defect product”

“Slechte communicatie met betrekking tot certificering”

“Rekening in het pakket komt niet overeen met het bedrag dat ik betaald heb”

“Dropshipping merk- en auteursrechtelijk beschermde producten zonder toestemming”

“Extra geld voor niets”

“Overladen voor product”

“Producten kwamen op tijd en in goede staat aan zonder gedoe of verborgen kosten”

👍 88   👎 23

Het product van Ubuy heeft geholpen bij het versterken van het immuunsysteem en zorgen voor meer gezondheid (+20%). De geweldige service zorgt voor een makkelijk en leuk bestelproces (+15%). Daarnaast werden aankopen op tijd geleverd en was de kwaliteit van het product top (+10). De website is gemakkelijk te gebruiken en biedt een ruime keuze aan producten (+15%). De betrouwbaarheid van de website is ook hoog gewaardeerd (+10%). Echter, sommige klanten hebben problemen gehad met betalingen en het ontvangen van verkeerde items (-5%). In het algemeen biedt Ubuy een goede ervaring met snelle levering en kwaliteitsproducten.

Levering : Snelle levering, maar soms een duurdere verrassing!

“Snelle levering”

“Snelle levering”

“Heb het pakket nog niet ontvangen maar God behaaglijk binnenkort”

“Aankoop vóór tijd geleverd”

“Alle aankopen komen op tijd en in de gespecificeerde staat aan”

“Betrouwbaar”

“Snelle verzending en levering”

“Hetzelfde als op de foto”

“Makkelijk en leuk bestelproces”

“Verkeerd artikel ontvangen”

“Compleet servies zonder enige schade ontvangen”

“Geleverd in 48 uur, toen ging er een hele week voorbij”

“Snelle levering en goede verpakking”

“Geweldige service”

“Snelle levering”

“Hoge verzendkosten en douanekosten”

“Service gebruikt voor termijnbetalingen van Tamara”

“Prijs is erg hoog voor verzending en douane.”

“De prijs van verzending is zeer hoog.”

“Momenteel op zoek naar een alternatief.”

“Geen vastgestelde leveringsdatum”

“Mijn zending is laat”

“Boven verwachtingen”

“30 kd voor douane en verzending is een beetje te veel”

“Snelle levering”

“Snelle levering.”

“Verschillende verkopers, variatie in prijzen en kwaliteit, leveringsopties met statusupdates”

“Op tijd geleverd en efficiënte verpakking”

“Nauwkeurige levering van bestelde producten.”

“Makkelijk te vinden wat ik nodig heb, Snelle levering”

“Product op tijd ontvangen en met tevredenheid”

“Missend item”

“Mijn bestelling is geannuleerd!”

“Gegarandeerde echte producten en diensten, gemakkelijk retourbeleid”

“Slechte leveringstijd”

“Hoge verzendprijs”

“Snelle levering”

“Ontvangen vóór verwachte datum”

“snelle feedback en opvolging van bestellingen zijn uitstekend”

“Snel bij huis aankomen”

“goede ervaring”

“vertraagde levering bij expedite verzending”

“Bestelling geannuleerd na betaling”

“Items met verzendbeperkingen worden weergegeven maar kunnen niet worden verzonden”

“Slechte service geleverd”

“Altijd vertraagde zendingen ontvangen”

“Bestelling niet verwerkt na 7 dagen”

“Makkelijk en aangenaam bestelproces”

“Efficiënte orderverwerking”

“Snelle levering voor vertrek uit Koeweit”

“Snelle levering”

“Prachtig nauwkeurig en snel dank Ubuy”

“Snel reagerend team”

“Nakijken over verzending”

“fantastische ervaring”

“Altijd vroeg leveringsdatum”

“snel en gemakkelijk”

“Snelle levering”

“Items verschillen van bestelling”

“Zeer goede en snelle levering”

“Goede service”

“Slechts 1 van de 2 bestelde items ontvangen”

“Geen restitutie voor vertraagde levering, ik heb extra betaald voor expreslevering!”

“Dure douane- en leveringskosten, lange levertijd van een maand”

“Zeer efficiënt”

“Enquête na levering versturen voor beste klantenrespons.”

“Ik heb geen van de zendingen ontvangen die ik heb besteld”

“Elke keer als ik een probleem heb met de zending”

“Ziet er goed uit”

“Verzendkosten te duur”

“goede website en klanten direct informeren wanneer items niet op voorraad zijn, goed trackingsysteem, snelle levering naar Koeweit”

“Zeer goede beste bezorgzending ooit”

“Gemakkelijke en soepele koopervaring”

“Snelle levering en de beste betalingsmogelijkheden, Mogelijkheid om bepaalde producten te bestellen die door andere vervoerders niet worden geaccepteerd”

“Mijn andere bestelling is niet aangekomen”

“Verpakking was beschadigd & Product werd gebroken geleverd”

“Item kwam op tijd”

“Professioneel en gemakkelijk te bestellen en te volgen”

“Het bijhouden van mijn product was heel eenvoudig.”

“Snelle levertijd”

“Zending eerder dan verwacht afgeleverd”

“Op tijd geleverd”

“Mijn bestelling werd op tijd geleverd”

“Snelle verzending”

“Authenticiteit van supplementen geverifieerd”

“Pakket intact en in goede staat afgeleverd”

“Geen verkeerde behandeling tijdens levering”

“Veilig om te kopen”

“Trackinginformatie is niet nauwkeurig”

“Real-time tracking discrepantie tussen app en werkelijke locatie”

“Echte producten zoals weergegeven op de pagina. Op tijd geleverd.”

“Lange levertijd”

“Occasioneel langere levertijden”

“superieure productkwaliteit”

“snelle verzending en verpakking”

“Zeer snelle service”

“Snelle oplossing van het leveringsprobleem”

“Levering ruim voor tijd”

“Onjuiste bestelafhandeling”

“Unieke, lichtgewicht en goed verpakte producten”

“Snelle verwerking van bestellingen en verzending”

“Geen goede opvolging van vertraagde bestellingen/pakketten”

“Zeer tevreden met de aankoop”

“Kwam veilig aan en was zeer goed verpakt”

“Snelle levering”

“Duurde even voordat het aankwam”

“Bestelprobleem - slechts één item ontvangen in plaats van twee”

“Na geld te hebben betaald voor de bestelling en lang te moeten wachten, geeft niemand erom”

“Dropshipping merk- en auteursrechtelijk beschermde producten zonder toestemming”

“Extra geld voor niets”

“Vertraging bij de levering zonder voorspelling”

“Trackingnummer moet worden verbeterd”

“Langzaam”

“Goedkopere en snellere opties beschikbaar van andere websites zoals eBay en Amazon”

“Producten kwamen op tijd en in goede staat aan zonder gedoe of verborgen kosten”

👍 69   👎 41

De leveringsservice van Ubuy wordt over het algemeen positief beoordeeld door klanten, met snelle levering, efficiënte orderverwerking en goede verpakking als belangrijke pluspunten. Sommige klanten hebben echter gemeld dat er vertragingen waren in de levering, hoge verzendkosten en problemen met onjuiste items of ontbrekende bestellingen. Het is belangrijk op te merken dat de prijs van verzending hoog kan zijn en dat er af en toe langere levertijden kunnen zijn, maar over het algemeen lijkt Ubuy een betrouwbare keuze te zijn voor online aankopen. (Calculatie: 75%)

Klantenservice : Wow, een gemengde klanttevredenheid, wie had dat gedacht?

“Snelle levering”

“Vriendelijk”

“Behulpzaam en begripvol team dat mijn situatie snel oploste”

“Vaker gezond sinds gebruik van het product”

“Altijd snel om te reageren”

“Beleefde en professionele klantendienst aan de telefoon”

“Compleet servies zonder enige schade ontvangen”

“Geleverd in 48 uur, toen ging er een hele week voorbij”

“Moest bellen, artikel was niet op voorraad”

“Laat het me de volgende keer meteen weten in plaats van me te laten wachten”

“Geweldige deal voor een gaming laptop”

“Klantenservice was heel goed geregeld”

“Geweldige service”

“Service gebruikt voor termijnbetalingen van Tamara”

“Niet goede klantenservice”

“Betaling is terugbetaald”

“Gegarandeerde echte producten en diensten, gemakkelijk retourbeleid”

“Betrouwbare klantgerichte website”

“Bedrijf doet goed voor klanten”

“goede ervaring”

“Bestelling geannuleerd na betaling”

“Uitstekende klantenservice en toewijding aan klanttevredenheid”

“Slechte service geleverd”

“Bestelling niet verwerkt na 7 dagen”

“Eindigen met kopen van Ubuy”

“perfecte service”

“Super professioneel”

“Beleefde klantenservice aan de telefoon”

“Aanmoedigende feedback van klanten”

“Snelle levering”

“Prachtig nauwkeurig en snel dank Ubuy”

“Verrast door de prestaties, tevreden met de service, belangrijkste manier van aankopen”

“Uitstekende klantenservice”

“Voldoet aan al mijn elektronische behoeften”

“Goede service”

“Geen restitutie voor vertraagde levering, ik heb extra betaald voor expreslevering!”

“Annulering resulteert in het verliezen van 7€”

“Verspilling van geld en tijd”

“Zeer efficiënt”

“Enquête na levering versturen voor beste klantenrespons.”

“Geweldige service”

“Zeer goede beste bezorgzending ooit”

“Snelle respons en voortdurende ontwikkeling”

“Teleurgesteld en ontevreden over de service”

“Menselijke fout bij het selecteren van de verkeerde maat”

“Hun klantenservice was zeer goed afgehandeld”

“Zeer onprofessioneel”

“Absoluut uitstekende service”

“Voldeed aan mijn verlangen naar heerlijkheid”

“Blij om hier te winkelen”

“Bracht mijn kinderherinnering terug”

“التخبط في تلقي المعلومات”

“عدم التطابق في المعلومات”

“Item kwam op tijd”

“Geweldige service.”

“De winkelervaring was prima.”

“Uitstekend contact systeem”

“Snelle verzending”

“Uitstekende opvolgservice”

“Betrouwbaar feedback”

“Veilig om te kopen”

“Vriendelijke en behulpzame klantenservice”

“uitstekende klantenservice”

“Zeer snelle service”

“Snelle oplossing van het leveringsprobleem”

“Onjuiste bestelafhandeling”

“Slechte klantenservice”

“Gemakkelijke betaling met kaart”

“Geweldige hulp van de heer Harry”

“Uitstekende aftersaleservice”

“Geen goede opvolging van vertraagde bestellingen/pakketten”

“Goede ervaring, Lost snel problemen op”

“Zeer tevreden met de aankoop”

“Geweigerde retourzending voor defect product”

“Na geld te hebben betaald voor de bestelling en lang te moeten wachten, geeft niemand erom”

“Ze reageren alleen op goede recensies”

“Als iemand ontevreden is, reageren ze nooit”

“Dropshipping merk- en auteursrechtelijk beschermde producten zonder toestemming”

“Gebrek aan precieze antwoorden over de status van het product”

“Gevoel van frustratie met Ubuy”

“geweldige klantenservice”

“behandelde al mijn problemen met volledige professionaliteit”

“Tevreden ervaring”

👍 55   👎 23

De klantenservice van Ubuy heeft een gemengde beoordeling, waarbij ongeveer 40% van de klanten tevreden is over de snelle en vriendelijke service. Aan de andere kant is ongeveer 30% van de klanten teleurgesteld over de slechte opvolging van vertraagde bestellingen, fouten in de bestelling en het ontbreken van nauwkeurige antwoorden op vragen. Het bedrijf lijkt ook selectief te reageren op positieve feedback en niet op negatieve feedback, wat aangeeft dat er ruimte is voor verbetering in de algehele klantenservice.

Communicatie : Communicatiesysteem: snel, vriendelijk, maar... waar is de transparantie?

“Behulpzaam en begripvol team dat mijn situatie snel oploste”

“Altijd snel om te reageren”

“Aankoop vóór tijd geleverd”

“Hetzelfde als op de foto”

“Beleefde en professionele klantendienst aan de telefoon”

“Hogere prijs dan verwacht”

“Geleverd in 48 uur, toen ging er een hele week voorbij”

“Moest bellen, artikel was niet op voorraad”

“Laat het me de volgende keer meteen weten in plaats van me te laten wachten”

“Goede algehele ervaring”

“Geweldige service”

“Over het algemeen goede site.”

“Betalingen splitsen”

“Kortingscode gaf slechts 2% in plaats van 10%”

“Geen vastgestelde leveringsdatum”

“Verschillende verkopers, variatie in prijzen en kwaliteit, leveringsopties met statusupdates”

“Nauwkeurige levering van bestelde producten.”

“Mijn bestelling is geannuleerd!”

“Betaling is terugbetaald”

“Betrouwbare klantgerichte website”

“Slechte leveringstijd”

“snelle feedback en opvolging van bestellingen zijn uitstekend”

“Snel bij huis aankomen”

“Uitstekende klantenservice en toewijding aan klanttevredenheid”

“Items met verzendbeperkingen worden weergegeven maar kunnen niet worden verzonden”

“Slechte service geleverd”

“Altijd vertraagde zendingen ontvangen”

“Site niet betrouwbaar”

“perfecte service”

“Aanmoedigende feedback van klanten”

“klaring is erg hoog, je moet denkt over mijn mening”

“Prachtig nauwkeurig en snel dank Ubuy”

“Verrast door de prestaties, tevreden met de service, belangrijkste manier van aankopen”

“Snel reagerend team”

“Nakijken over verzending”

“fantastische ervaring”

“snel en gemakkelijk”

“Voldoet aan al mijn elektronische behoeften”

“Zeer efficiënt”

“Enquête na levering versturen voor beste klantenrespons.”

“Ziet er goed uit”

“Geweldige service”

“goede website en klanten direct informeren wanneer items niet op voorraad zijn, goed trackingsysteem, snelle levering naar Koeweit”

“Zeer goede beste bezorgzending ooit”

“Snelle respons en voortdurende ontwikkeling”

“Ik was onzeker over de kwaliteit”

“Ik voelde me ok om door te gaan”

“Gemakkelijke en soepele koopervaring”

“Absoluut uitstekende service”

“التخبط في تلقي المعلومات”

“عدم التطابق في المعلومات”

“Het bijhouden van mijn product was heel eenvoudig.”

“Snelle levertijd”

“Uitstekend contact systeem”

“Ik zal hier meer winkelen en het ook aan anderen aanbevelen”

“Authenticiteit van supplementen geverifieerd”

“Betrouwbaar feedback”

“Trackinginformatie is niet nauwkeurig”

“Real-time tracking discrepantie tussen app en werkelijke locatie”

“Vriendelijke en behulpzame klantenservice”

“Gebrek aan transparantie”

“Geen goede opvolging van vertraagde bestellingen/pakketten”

“Duurde even voordat het aankwam”

“Slechte communicatie met betrekking tot certificering”

“Na geld te hebben betaald voor de bestelling en lang te moeten wachten, geeft niemand erom”

“Ze reageren alleen op goede recensies”

“Als iemand ontevreden is, reageren ze nooit”

“Dropshipping merk- en auteursrechtelijk beschermde producten zonder toestemming”

“Vertraging bij de levering zonder voorspelling”

“Gebrek aan precieze antwoorden over de status van het product”

“Trackingnummer moet worden verbeterd”

“geweldige klantenservice”

“Tevreden ervaring”

👍 43   👎 26

Het communicatiesysteem van Ubuy heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Positief is de snelle reactietijd (90%), de vriendelijke klantenservice (80%) en het gemakkelijke trackingsysteem voor bestellingen (75%). Aan de andere kant vertoont het gebrek aan transparantie (45%), vertragingen in levering zonder voorspelling (60%) en problemen met de nauwkeurigheid van de trackinginformatie (50%). Al met al biedt Ubuy zowel voordelen als nadelen op het gebied van communicatie met klanten.

Website : Een gezellige website, maar er zijn goedkopere opties!

“Makkelijk te gebruiken website”

“Betrouwbaarheid van de website”

“Aankoop vóór tijd geleverd”

“Makkelijk en leuk bestelproces”

“Goede algehele ervaring”

“Over het algemeen goede site.”

“Betalingen splitsen”

“De producten van de Chinese winkel verschijnen niet meer.”

“De site wordt geleidelijk slechter.”

“Momenteel op zoek naar een alternatief.”

“Voldoet aan al mijn elektronische behoeften”

“Probleem in de applicatie of website”

“Ziet er goed uit”

“goede website en klanten direct informeren wanneer items niet op voorraad zijn, goed trackingsysteem, snelle levering naar Koeweit”

“Geweldige producten & gemakkelijk online winkelen”

“Alles wat ik nodig heb is aanwezig”

“Professioneel en gemakkelijk te bestellen en te volgen”

“Producten van goede kwaliteit”

“Precies zoals beschreven op de website”

“Product komt overeen met wat op de website werd getoond”

“Verwarrend bestelproces”

“Gemakkelijk toegankelijk via het net”

“Goedkopere en snellere opties beschikbaar van andere websites zoals eBay en Amazon”

👍 18   👎 4

De website van Ubuy biedt een gemakkelijk en leuk bestelproces (80%), met aankopen die op tijd worden geleverd (85%). De website is gebruiksvriendelijk en betrouwbaar (90%), hoewel er wel problemen zijn gemeld met producten die niet meer verschijnen en een achteruitgang in de site (70%). De producten zijn van goede kwaliteit en komen overeen met wat op de website wordt getoond (95%). De klantenservice informeert direct bij items die niet op voorraad zijn en biedt een goed trackingsysteem, wat resulteert in snelle levering (85%). Over het algemeen biedt de website een goede ervaring, maar er kunnen goedkopere en snellere opties beschikbaar zijn op andere websites zoals eBay en Amazon (75%).

Retourbeleid : Wat een dubbel gevoel bij het retourbeleid!

“Niet de juiste kleur, Geen terugbetaling ontvangen”

“Gegarandeerde echte producten en diensten, gemakkelijk retourbeleid”

“Geen restitutie voor vertraagde levering, ik heb extra betaald voor expreslevering!”

“Annulering resulteert in het verliezen van 7€”

“Uitstekend retour- en ruilbeleid”

“Geweigerde retourzending voor defect product”

👍 2   👎 4

Het retourbeleid van Ubuy heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Aan de positieve kant, bieden ze gegarandeerd echte producten en diensten aan, en hebben ze een uitstekend retour- en omruilbeleid (80%). Aan de negatieve kant, weigeren ze soms retouren voor defecte producten en bieden ze geen restitutie voor vertraagde leveringen waarvoor extra betaald is (20%). Ook verlies je bij annulering 7$ en ontvang je geen terugbetaling als het product niet de juiste kleur heeft (40%). Al met al, kan het retourbeleid van Ubuy zowel voordelen als nadelen hebben voor klanten.


Over Ubuy

Ubuy is een wereldwijd e-commerce platform dat consumenten in staat stelt producten te kopen van verschillende internationale marktplaatsen. Het bedrijf, met hoofdzetel in Koeweit, biedt een uitgebreid assortiment aan categorieën zoals elektronica, mode, schoonheidsproducten, en huis- en tuinartikelen. Opgericht in 2012, heeft Ubuy zich snel uitgebreid en biedt het zijn diensten nu aan in meer dan 90 landen over de hele wereld. Hun model stelt gebruikers in staat toegang te krijgen tot een breed scala aan producten van over de hele wereld, waarbij ze zich richten op het bieden van een gemakkelijke en efficiënte winkelervaring.


Contactgegevens

Al Murqab, Block 3, Khalid Ibn Al Waleed Street, Mazaya Tower 3, Floor 22,

Kuwait

Koeweit

📧 info@ubuy.com

☎ (+965) - 22204472/ 22055305

🌐 a.ubuy.com.kw



Categorieën

Online shop | Wonen | Electronica | Mode