Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van UNEFFECTED lijkt problematisch te zijn, met meerdere klanten die klagen over lang wachten op terugbetaling, onduidelijkheid over de verwerking van retouren en het ontbreken van een retourlabel. Sommige klanten hebben zelfs aangegeven dat het onmogelijk is om producten te retourneren en dat er geen communicatie is vanuit het bedrijf. Dit resulteert in een traag en verwarrend retourproces, waarbij sommigen zelfs beweren dat ze oplichterij ervaren (80%). Aan de positieve kant, is er een klant die de service heeft geprezen als zijnde goed en die de retourprocedure als eenvoudig bestempelt (20%).