Opinies Bewerken, Verwijderen en Marker als Opgelost

Vaak schrijven we een recensie wanneer we net een slechte ervaring hebben gehad en er zijn veel mensen die uren later kiezen om het te bewerken of te verwijderen. Fouten bestaan en bij ErvaringenSite bieden we de nodige tools aan onze gebruikers zodat ze altijd controle hebben over de meningen die ze publiceren op hun bedrijfsprofielen.

Daarom willen we hieronder de belangrijkste functies uitleggen die gebruikers kunnen benutten bij het creëren van een recensie op onze website. Net zoals er geen limiet is op het aanmaken van recensies, houden we ook geen rekening met het feit of je besluit je recensie te bewerken, aangezien we begrijpen dat er meerdere meningsveranderingen kunnen zijn of misschien wil je extra informatie toevoegen.

Een Gepubliceerde Recensie Bewerken

Als je een mening hebt gepubliceerd en je wilt deze bewerken om details te verwijderen of toe te voegen, verduidelijkingen te maken of om een andere reden, dan kan dat zonder probleem vanuit je gebruikerspaneel.

  1. Je hoeft alleen maar in te loggen op je account rechtsboven

  2. Klik op de optie "Recensie Bewerken"

  3. Voer alle wijzigingen uit die je passend acht

  4. Klik op Opslaan

Bij ErvaringenSite willen we altijd duidelijk maken dat we het bewerken van recensies onder bedreigingen of dwang van het bedrijf niet goedkeuren. Daarom, als je een soortgelijk probleem tegenkomt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen om je zaak te melden.

Wat te overwegen bij het bewerken van een recensie?

Onze inzet is altijd voor transparantie en eerlijkheid, daarom zullen we je bij ErvaringenSite altijd adviseren met de volgende tips om in gedachten te houden voordat je een mening bewerkt.

  • Is het echt noodzakelijk? Als je een recensie wilt corrigeren voor spelfouten en kleine foutjes, is de inspanning misschien niet nodig, hoewel een goed geschreven ervaring altijd wordt gewaardeerd.

  • Doe je het uit vrije wil? Nogmaals, we staan niet toe dat onze gebruikers door bedrijven worden gedwongen. Als je een negatieve recensie hebt geschreven en een bedrijf vereist dat je deze bewerkt of verwijdert, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

  • Bevat het persoonlijke en gevoelige informatie? In dit geval benadrukken we altijd dat je gevoelige informatie die mensen die betrokken zijn bij het bedrijf of derden kunnen schaden, vermijdt. We herinneren aan het belang van praten over het merk en je persoonlijke ervaring, waarbij het invoeren van persoonlijke gegevens die kunnen leiden tot de opschorting van je account vermeden wordt.

Een Gepubliceerde Recensie Verwijderen

Net zoals onze gebruikers de inhoud van hun eigen ervaringen kunnen bewerken, kunnen ze deze ook verwijderen als ze dat wensen. We raden deze optie alleen aan als je je bedrijfsprofiel hebt verward of er sprake is van een ander misverstand. In het geval dat je probleem is opgelost, blijf dan lezen aangezien we een optie bieden voor gebruikers om te weten dat de ondernemer je probleem heeft opgelost.

Verwijder daarom alleen je mening als dat absoluut noodzakelijk is en vrij zonder druk van derden. Om een recensie te verwijderen:

  1. Log in op je account rechtsboven

  2. Klik op de optie "Recensie Verwijderen"

  3. Bevestig je actie door op accepteren te klikken

Wat betekent het om een recensie als opgelost te markeren?

Iets nieuws dat we vanuit ons platform bij Beoordelingen Internationaal bieden, is de mogelijkheid om andere gebruikers te laten weten dat het bedrijf het hoofdprobleem dat een recensie negatief maakte, kon oplossen.

Voor deze optie hebben gebruikers momenteel geen toegang en moeten bevestigen dat hun ervaring is opgelost door het bedrijf. In dit geval zullen we de geschreven mening markeren als "opgelost". Dit is een actie die we vooral aanraden aan ondernemers die hun publieke actie willen verbeteren. Neem contact met ons op om je recensie als opgelost te markeren in gevallen waar:

  • De Ondernemer zal contact met je opnemen en je probleem naar tevredenheid oplossen: Dat wil zeggen, het bedrijf heeft je concern gelezen en een oplossing voorgesteld om te compenseren voor je mogelijke negatieve ervaring.