Mijn beoordeling heeft een verificatieverzoek ontvangen

Er is mij gevraagd om mijn beoordeling te bewerken of meer informatie te verstrekken

Bedrijven die je hebt beoordeeld, kunnen contact met je opnemen als ze denken dat je naar een andere entiteit verwijst of de richtlijnen van ErvaringenSite overtreedt.

Waarom zou een bedrijf contact met mij opnemen?

Het contacteren van een beoordelingsauteur is een standaard onderdeel van het proces voor bedrijven om problematische beoordelingen aan te pakken. Ze kunnen om verschillende redenen contact met je opnemen:

Niet Herkend als Klant:

  • Soms vereisen bedrijven aanvullende informatie als ze je niet als hun klant kunnen herkennen. Door meer details te vragen, kunnen bedrijven problemen snel identificeren, begrijpen en aanpakken.

Beoordeling Lijkt Misplaatst:

  • Als je beoordeling suggereert dat het op het verkeerde bedrijfsprofiel is geplaatst, kan het bedrijf vragen of je hun bedrijf specifiek bedoelde te beoordelen.

Overtreding van Richtlijnen:

  • Beoordelingen mogen geen vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als een bedrijf gelooft dat je dergelijke inhoud in je beoordeling hebt opgenomen, kunnen ze je vragen om het te verwijderen.

Twijfels over Geschiktheid:

  • Als een bedrijf vermoedt dat je beoordeling niet aan de publicatiecriteria van ErvaringenSite voldoet, kunnen ze om aanvullende informatie vragen om je ervaring te verifiëren.

Deze gids helpt te verduidelijken waarom en onder welke omstandigheden een bedrijf contact met je kan opnemen met betrekking tot je beoordeling, met als doel transparantie te waarborgen en eventuele problemen effectief aan te pakken.

Hoe werkt het?

Je ontvangt een bericht van het bedrijf op het e-mailadres dat aan je account gekoppeld is. Het is aan jou om te beslissen hoe je reageert. We geven een week de tijd om op de beschuldigingen te reageren. 

Wat gebeurt er als ik het niet eens ben met het verzoek of niet reageer?

Als je het niet eens bent met het verzoek van het bedrijf, ervoor kiest om niet te reageren, of niet voldoende informatie verstrekt, wordt je beoordeling hoogstwaarschijnlijk verwijderd na een laatste beoordeling door een deel van ons team.

Dit proces zorgt ervoor dat beide partijen een eerlijke kans hebben om eventuele zorgen met betrekking tot de inhoud van een beoordeling aan te pakken, waarbij de integriteit van het platform behouden blijft.