Scarlet

Alle reviews

Scarlet

67% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel België zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Spotlight: What are our customers saying?

M
Manal oukhita
Geen minpunten heel goeie service Lees verder
J
Jori Esmotases
Excellent service.Lees verder
M
Michel Klaassen
Zeer slecht bedrijf, lachwekkend hoe ik 1 maand ben behandeld. Zogenaamd moest er iemand van Proximus voorbereidende werkzaamheden verrichten op 1 Oct.. niets gehoord.. gebeld: nu op 11 Oct.. 12 Oc...Lees verder
D
Dominique
Na bijna 2 weken nog steeds geen bijkomende telefoon opties.Niemand bij Scarlet die hier ook maar vaart achter zet. Heb al meermaals klachten gestuurd op de site, gebeld, via Messenger...... Een os...Lees verder
J
J
In het begin van mijn abbonement duurde het maanden voordat we een beetje snel internet hadden. aan het eind van het abbonement, wilde ik verhuizen maar scarlet heeft de bal laten vallen en we zi...Lees verder

Alle reviews (12)

  • No reviews yet!

    Find companies you have experience with and write reviews about them! Your reviews contribute to a more transparent market and improve the reliability of companies.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Wilrijk

    Geen minpunten heel goeie service


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mobile, TV, Internet

    Excellent service.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Getracht Scarlet trio

    Zeer slecht bedrijf, lachwekkend hoe ik 1 maand ben behandeld. Zogenaamd moest er iemand van Proximus voorbereidende werkzaamheden verrichten op 1 Oct.. niets gehoord.. gebeld: nu op 11 Oct.. 12 Oct gebeld: alles in orde en op 15 Oct wordt alles geïnstalleerd. 15 Oct.. niemand komt langs, dus gebeld: klantenservice zegt dat er toch meer voorbereiding nodig is.. oh afspraak vandaag is gecancelled.. bedrijf is een farce, beter niet mee in zee gaan.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Scarlet Trio

    Na bijna 2 weken nog steeds geen bijkomende telefoon opties.Niemand bij Scarlet die hier ook maar vaart achter zet. Heb al meermaals klachten gestuurd op de site, gebeld, via Messenger...... Een osdier is opgemaakt voor dit technisch probleem en van zodra in orde zullen ze mij contacteren. Benieuwd wanneer dit zal zijn. Ondertussen aan het uitkijken naar een andere provider die mij wel de gevraagde diensten kan geven.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Scarlet Trio

    In het begin van mijn abbonement duurde het maanden voordat we een beetje snel internet hadden.
    aan het eind van het abbonement, wilde ik verhuizen maar scarlet heeft de bal laten vallen en we zijn naar proximus gegaan. Nu wilt Scarlet dat ik nog altijd een factuur betaal, terwijl ik nooit internet heb gehad.
    Boeven. Geen zaken mee doen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Internet

    Jammer genoeg heb ik geen plus punten,
    Ik voel me bedrogen bij scarlet.
    Ze beloven veel maar komen niets na !
    Had beter eens de reviews gelezen, dan had ik nu geld gespaard.
    Op de 30 reviews 1met 2 sterretjes, verder allemaal maar 1 omdat men geen 0 kan geven.
    Van de beloofde stabiele en snelle verbinding kreeg ik met moeite 10mb/s maar grotendeels amper 2a5 mb/s !!! Bij de beloofde 50mb.
    Onder een stabiele verbinding versta ik iets anders, en bij hulp vragen krijg je zeer onbeschofte medewerkers aan de lijn.
    Wat een teleurstelling, dat de overheid hier niets aan doet, en ze zomaar laat doen !!!
    Ze bedriegen enkel de mensen, wat is hier de zin van ?
    Hoe kan men hier spreken van 50% tevreden klanten, men moet al heel goed zoeken om een review te vinden met meer dan 2a3 sterretjes!
    Van de 100 reviews heb ik maar een paar gevonden die matig positiv waren, maar op gebruik van internet geen,al de klachten, geen surf snelheid, dat heb ik nu ook mogen ervaren .Maar een gepaste oplossing is uit gebleven .
    Ze proberen klanten te lokken , en die komen dan niet meer onderuit de 50 euro te betalen !!
    Want daar draait het bij scarlet gewoon om. In welke wereld leven we nu !!! Dat scarlet dit ongestraft kan blijven doen.
    Nu bij andere aanbieders is niet veel anders, ook daar krijgt men maar een klein deel van de beloofde snelheid. Jammer dat eerlijk handelen zo een probleem is geworden.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    scarlet trio

    2x een afspraak gemaakt.

    1e afspraak waren de installateurs een uur te vroeg. Op zich is dit geen probleem, maar ik had duidelijk aangegeven dat ik moest werken en dat ik speciaal verlof had gevraagd voor in de namiddag. Deze afspraak is nadien zonder pardon geannuleerd.
    Na meerdere keren bellen eindelijk een nieuwe afspraak kunnen maken, waarbij er toch excuses werden aangeboden.

    De dag voor de 2e afspraak telefoon: 'Ik bel om u mee te delen dat uw afspraak niet doorgaat, het is nog niet in orde'. Alweer hele namiddag verlof aangevraagd en opnieuw geen wifi en tv. Weer een half uur aan de telefoon... 'Ja ik kan de oorzaak niet vinden, ik bel u nog terug'. En zo blijft dit circus rondjes draaien. Ik ben al 2 weken verhuisd en heb nog steeds geen wifi of tv.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Scarlet Loco en Scarlet Poco

    Scarlet leverde zodanig slechte service op mijn poco lijn dat telewerk niet mogelijk was. Dat was nochtans de reden waarom ik internet aangekocht had. Toen ik wou opwaarderen naar de snelle Loco dienst kon dit niet en extra volume kon ik niet bijbestellen omdat mijn upgrade administratief niet behandeld kon worden. Scarlet weigerde mij gebruik te laten maken van mijn herroepingsrecht en op het moment dat mijn contract verviel sloten ze de foute lijn op mijn andere verblijfsplaats af. Nadat ik heb bedreigd had hadden ze de dienst stopgezet maar dit zonder me de kans te geven bij een andere operator dienst te vragen. Gedurende de tientallen gesprekken hebben ze me steeds beloftes gemaaakt maar nooit gehouden. ik ben belogen en bedrogen. Maanden nadat mijn dienst stopgezet was blijven ze factureren. Gedurende de hele leidensweg is hun portal voor klanten onbruikbaar gebleken en kreeg ik nooit communicatie per email of portal. Scarlet heeft me honderden euro's gekost en vele uren aan de telefoon en in schrijven. NOOIT MEER MET DEZE BENDE OPLICHTERS


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Internet en mobiel abbonement

    Op 10 november heb ik onze verhuis doorgegeven, en aangegeven dat we 28 november verhuizen. Tot heden hebben we geen afspraak gekregen voor de installatie! Als ik zelf bel voor het maken van een afspraak worden we van de kastje naar de muur gestuurd! Super slechte service vind ik dit!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    1"'`--

    1


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    1

    1

    Op dinsdag 06oltober zou een technieker van scarlet een wifi aansluiting in orde brengen in onze 2° verblijf in Beauvoorde bij Veurne. Op de vooravond stuurt sqcthuisbasis in Lichtervelde hebben wij eveneens scarlet.
    We zijn speciaal die dag naar Beauvoorde (38 km verwijderd van Lichtervelde) gereden om de technieker eventueel bij te staan. Het werd middag niemand gezien. Dan toch maar eens naar scarlet getelefoneerd. Een stem zei dat de wachttijd langer dan normaal loopt, gelieve later terug te bellen. Tientallen keren gebeld. "Altijd het zefde antwoord. Op de vooravond een ingesproeken v

    Op dinsdag 06oltober zou een technieker van scarlet een wifi aansluiting in orde brengen in onze 2° verblijf in Beauvoorde bij Veurne. Op de vooravond stuurt sqcthuisbasis in Lichtervelde hebben wij eveneens scarlet.
    We zijn speciaal die dag naar Beauvoorde (38 km verwijderd van Lichtervelde) gereden om de technieker eventueel bij te staan. Het werd middag niemand gezien. Dan toch maar eens naar scarlet getelefoneerd. Een stem zei dat de wachttijd langer dan normaal loopt, gelieve later terug te bellen. Tientallen keren gebeld. "Altijd het zelfde antwoord. Op de vooravond een ingesproken bericht van scarlet met de volgende vraag: gelieve een nieuwe afspraak te maken op het volgende telefoonnummer... notabene hetzelfde nummer waar ik niet binnen geraak. Vaststelling men doet niet eens de moeite om zich te verontschuldigen. Men vindt dit de normaalste zaak van de wereld een afgesproken iets zo maar negeren en dan terug de last bij de klant leggen i.p. dat scarlet de moeite doet om een nieuwe data vast te leggen. Een telefoonnummer opgeven waarvan scarlet heel goed weet dat ze op dit nummer onbereikbaar zijn voor de buitenwereld . Moest men privé de mensen zo behandelen dan is dat bedrijf in de kortste keren failliet. Indien hier niet vlug verandering in komt voel ik me verplicht om naar de concurrentie te gaan en eveneens mijn aansluiting in Lichtervelde opzeggen. Hopelijk moet het zo ver niet komen en kunnen wij zo vlug mogelijk een afspraak maken met de technieker die dan op de stelde datum afkomt.

    Groeten
    Luc Bruneel


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    internet+gsm

    While we only used Scarlet for mobile phone, everything was fine. But one moment we decided to have everything in one hands and switched also our internet provider to Scarlet. Bad decision. After the first month I got an invoice of over 500 euro for mobile data for one of the phones.Taking into consideration that this phone is Only used at home, where we have wi-fi (from Scarlet as well) i called to customer support to ask how could this have happened. Well, I can say, that such thing as customer support doesnt exist for Scarlet. The manager was rude and arrogant not offering any solution, not trying to get into the problem, basicaly his only answer was: it s your problem, you have to pay. After I considered that it is not normal having wi-fi different provider for many years and no problems, and after switching to scarlet having such surprise the first month of use, perhaps something is wrong with the equiment (of scarlet), he totally ignored and just pushed his line.To keep the long story short, something finally was wrong with the equipment or connection, so the fault was totally of the company but never I got any excuse or compensation and nobody from there even bothered to show up and test it, despite my nureous asks.Horrible attitude, horrible quality, no respect for customers, with so many options on the market providers like this should not be existing at all.


Anderen bekeken ook

Stipte merklogo voor beoordelingen van mobiele telefoons en telecomproducten of -diensten
Stipte
1 reviews

Ook besparen met de diensten van dit bedrijf? Stipte.be is een bedrijf welk alles in 1 pakketten aanbiedt, telecom, telefonie, mobiele telefonie, i...

GSMLoket merklogo voor beoordelingen van mobiele telefoons en telecomproducten of -diensten
GSMLoket
2 reviews

Kies ervoor om dit te lezen om alles te weten wat je moet weten over dit bedrijf. Natuurlijk houdt GSMLoket zich met telecom en met mobiele telefon...

UnitedConsumers merklogo voor beoordelingen van energieleveranciers, producten en diensten
UnitedConsumers
10 reviews

Waarom zou ik veel producten via United Consumers afnemen? Zoals u wellicht gemerkt heeft worden producten goedkoper als je ze in grote aantallen a...

Geeektech.com merklogo voor beoordelingen van online winkelen voor Electronica producten
Geeektech.com
5 reviews

Heeft u elektronica of gadgets nodig maar kunt u dat niet vinden in de winkels? Dan kunt u gadgets via de webshop geeektech.com gadgets bestellen. ...

Scarlet

Wilt u weten of u bij Scarlet het voordeligste uit bent voor een telefoon- of internetabonnement? Lees alle reviews die klanten over Scarlet hebben geschreven. Wanneer u op zoek bent naar voordelige mogelijkheden om goedkoop te kunnen bellen of te internetten dan heeft u keuze uit meerdere telecombedrijven. Elk bedrijf heeft zo zijn voor- en nadelen. Door klantenreviews te lezen, bent u op de hoogte van de mogelijkheden en service die het bedrijf u aanbiedt. Bent u zelf klant bij Scarlet? Dan willen anderen graag uw ervaringen met dit bedrijf lezen. Deel uw ervaring met anderen en schrijf een beoordeling.

Over Scarlet
Scarlet is een onderdeel van het grote telecombedrijf Proximus. Proximus biedt voor alle klanten complementaire merken die voorzien in de behoeften van klanten. Scarlet is zo’n complementair merk. Proximus is in 1994 ontstaan toen Belgacom mobile de eerste mobiele telefoniediensten op de Belgische markt bracht. Inmiddels is het bedrijf uitgegroeid tot de belangrijkste leverancier van telecomproducten op de Belgische markt. Proximus streeft ernaar om klanten altijd en overal verbonden met elkaar te laten zijn en om klanten altijd de nieuwste technologieën aan te bieden. Onderdeel Scarlet richt zich op de klanten die kiezen voor flexibiliteit en voordelig willen internetten of bellen. 


Het grote bedrijf Proximus richt zich niet alleen op de consumentenmarkt, maar ook op de zakelijke markt. Het bedrijf biedt diensten aan die professionele oplossingen hebben op het gebied van telefonie. Op deze manier bedienen zij kleine- en grote bedrijven en overheden. Bij Scarlet kunnen alleen particulieren terecht. Zakelijke klanten kunnen terecht bij het moederbedrijf Proximus.

Diensten
Bij de telecomprovider Scarlet kunt u terecht voor de beste prijs- kwaliteitsverhouding als het gaat om telefoneren, internetten en digitale televisie. Het bedrijf biedt vaste- en mobiele telefoniediensten aan. Zo kunt hier voordelig een telefoonabonnement aanschaffen of gebruik maken van een prepaid kaart. Daarnaast biedt het bedrijf ADSL en VDSL internet en digitale televisie aan voor consumenten. Bij Scarlet kunt u voordelig kiezen uit het Multipay aanbod. Als klant betaalt u bij Scarlet nooit voor diensten die u niet gebruikt. Voor u als klant betekent dit dat Scarlet eenvoudige diensten aanbiedt zonder verborgen kosten.

Op de website van Scarlet vindt u een heldere tarievenoverzicht waar u duidelijk alle prijzen ziet staan. Als u klant wordt dan is het mogelijk om uw verbruiksoverzicht en facturen in te zien met Mijn Scarlet. Dit kan via uw computer of via uw mobiele telefoon door de Scarlet App te downloaden. Wanneer u kiest voor digitale televisie via dit bedrijf dan kunt u uw pakket uitbreiden met extra zenders. U kunt ook kiezen voor een voordelig alles in één pakket. 

Klachten
Wanneer u een klacht heeft over de dienstverlening van Scarlet dan kunt u contact opnemen met de klantenservice. Ook via internet is het mogelijk om uw klacht in te dienen door een contactformulier in te vullen. Vaak hoeven problemen niet te resulteren in een klacht. Door direct contact op te nemen met de klantenservice kunnen zij een probleem proberen op te lossen. Op de website van Scarlet vind u een aparte pagina, klantendienst, daar kunt u antwoorden vinden op veelgestelde vragen. Indien er geen gepaste oplossing komt dan staat het u uiteraard vrij om een klacht in te dienen.

Heeft u ervaring met het indienen van een klacht bij Scarlet? Laat het anderen weten door een beoordeling te schrijven over dit bedrijf.

Hoe gaat Scarlet met klanten om? Lees de reviews en besluit zo of je wel een abonnement voor internet, telefoon, televisie of GSM hier wilt afsluiten!