Scarlet

147 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6.4 voor Scarlet komt uit 147 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Scarlet gevonden hebben:

ErvaringenSite (27)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Website Website

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van Scarlet heeft een gebruiksvriendelijk systeem (90%), maar kampt met onduidelijke communicatie en klantenservice (60%). Hoewel sommige klanten tevreden zijn met de service (75%), zijn er ook veel klachten over de administratie en technische ondersteuning (40%). Over het algemeen lijken de tarieven aantrekkelijk te zijn, maar dit kan gepaard gaan met problemen bij verhuizingen en adreswijzigingen (55%).

“Goede ervaring tot nu toe”

“Heel tevreden van Scarlet”

“Website blijft hangen in een lus”

“begin veel klachten, na tijd goed”

“Vlot te bedienen systeem”

“Zeer onhandige administratie bij het aanpassen van gegevens”

“goed bereik”

“Minder service”

“Geen bevestiging na aanvraag verandering abonnement zonder vaste telefoonlijn”

“Onredelijke technische ondersteuning”

👍 6   👎 11

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Arman KOTWAL - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Goede ervaring tot nu toe

ALBERTA BERGS - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Heel tevreden van Scarlet

ontevreden klant - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Website blijft hangen in een lus
  • Geen scarlet trio mobiel beschikbaar

walid rasuly - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • begin veel klachten, na tijd goed
  • te duur

LUDO DE SCHRYVER - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Technische hulp zonder gedoe met robot-antwoorden
  • Heel makkelijke installatie door toegewijde technieker
  • Vlot te bedienen systeem
  • Goedkoper dan concurrenten

Villa El León Blanco SL - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Zeer onhandige administratie bij het aanpassen van gegevens
  • Onnodige kosten en vertraging bij aanpassen van gegevens
  • Efficiëntie van andere leveranciers in vergelijking met Scarlet
  • Noodzaak om klacht in te dienen bij ombudsdienst voor communicatie

PATRICK FLAS - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • goed bereik
  • abonnement werkt perfect, jaarlijks beloond

MC Wubbe - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Goede prijs / kwaliteit
  • Minder service

MARC DE WACHTER - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Geen bevestiging na aanvraag verandering abonnement zonder vaste telefoonlijn

Tia Verhofstadt - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice
  • Onbehulpzaam personeel
  • Hoge prijs en goede kwaliteit
  • Onprofessioneel gedrag
  • Onbruikbare communicatie
  • Onredelijke technische ondersteuning

Saskia Wuytack - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Klantenservice onbereikbaar en onbehulpzaam
  • Onmogelijkheid om adreswijziging door te geven via MyScarlet
  • Geen klantennummer verstrekt bij communicatie
  • Alleen rekeningen ontvangen, geen hulp bij verhuizing

HERMAN DE CLERCQ - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Meer problemen met de afstandsbediening
  • Alles loopt in het honderd

Lena Terwecoren - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • TV schakelt over naar live uitzending.
  • Gestoord beeld in mozaïek. Vervelend.
  • Mogelijks verouderde modem.
  • Graag oplossing voor dit probleem.

John Doe - 3 jaren geleden

  • Slechte klantenservice en communicatie, problemen bij verhuizing, lage tarieven lokken klanten maar slechte service

Peter Goorts - 4 jaren geleden

  • Slechte service bij Scarlet Loco en Scarlet Poco
  • Weigering van herroepingsrecht en stopzetten dienst zonder kans bij andere operator
  • Misleidende beloftes en blijven factureren na stopzetten dienst
  • Onbruikbare klantenportal en gebrek aan communicatie per email of portal
  • Kost honderden euro's en vele uren aan telefoon en schrijven
  • Oplichters