Scarlet

147 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6.4 voor Scarlet komt uit 147 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Scarlet gevonden hebben:

ErvaringenSite (27)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Website Website

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van Scarlet heeft een gebruiksvriendelijk systeem (90%), maar kampt met onduidelijke communicatie en klantenservice (60%). Hoewel sommige klanten tevreden zijn met de service (75%), zijn er ook veel klachten over de administratie en technische ondersteuning (40%). Over het algemeen lijken de tarieven aantrekkelijk te zijn, maar dit kan gepaard gaan met problemen bij verhuizingen en adreswijzigingen (55%).

“Goede ervaring tot nu toe”

“Heel tevreden van Scarlet”

“Website blijft hangen in een lus”

“begin veel klachten, na tijd goed”

“Vlot te bedienen systeem”

“Zeer onhandige administratie bij het aanpassen van gegevens”

“goed bereik”

“Minder service”

“Geen bevestiging na aanvraag verandering abonnement zonder vaste telefoonlijn”

“Onredelijke technische ondersteuning”

👍 6   👎 11

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Arman KOTWAL - 13 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Goede ervaring tot nu toe

ALBERTA BERGS - 8 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Heel tevreden van Scarlet

ontevreden klant - 5 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Website blijft hangen in een lus
  • Geen scarlet trio mobiel beschikbaar

walid rasuly - 24 april 2024Trustpilot 🔗

  • begin veel klachten, na tijd goed
  • te duur

LUDO DE SCHRYVER - 17 april 2024Trustpilot 🔗

  • Technische hulp zonder gedoe met robot-antwoorden
  • Heel makkelijke installatie door toegewijde technieker
  • Vlot te bedienen systeem
  • Goedkoper dan concurrenten

Villa El León Blanco SL - 12 april 2024Trustpilot 🔗

  • Zeer onhandige administratie bij het aanpassen van gegevens
  • Onnodige kosten en vertraging bij aanpassen van gegevens
  • Efficiëntie van andere leveranciers in vergelijking met Scarlet
  • Noodzaak om klacht in te dienen bij ombudsdienst voor communicatie

PATRICK FLAS - 9 april 2024Trustpilot 🔗

  • goed bereik
  • abonnement werkt perfect, jaarlijks beloond

MC Wubbe - 5 april 2024Trustpilot 🔗

  • Goede prijs / kwaliteit
  • Minder service

MARC DE WACHTER - 3 april 2024Trustpilot 🔗

  • Geen bevestiging na aanvraag verandering abonnement zonder vaste telefoonlijn

Tia Verhofstadt - 3 april 2024Trustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice
  • Onbehulpzaam personeel
  • Hoge prijs en goede kwaliteit
  • Onprofessioneel gedrag
  • Onbruikbare communicatie
  • Onredelijke technische ondersteuning

Saskia Wuytack - 29 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Klantenservice onbereikbaar en onbehulpzaam
  • Onmogelijkheid om adreswijziging door te geven via MyScarlet
  • Geen klantennummer verstrekt bij communicatie
  • Alleen rekeningen ontvangen, geen hulp bij verhuizing

HERMAN DE CLERCQ - 11 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Meer problemen met de afstandsbediening
  • Alles loopt in het honderd

Lena Terwecoren - 27 februari 2024Trustpilot 🔗

  • TV schakelt over naar live uitzending.
  • Gestoord beeld in mozaïek. Vervelend.
  • Mogelijks verouderde modem.
  • Graag oplossing voor dit probleem.

John Doe - 12 maart 2022

  • Slechte klantenservice en communicatie, problemen bij verhuizing, lage tarieven lokken klanten maar slechte service

Peter Goorts - 12 februari 2021

  • Slechte service bij Scarlet Loco en Scarlet Poco
  • Weigering van herroepingsrecht en stopzetten dienst zonder kans bij andere operator
  • Misleidende beloftes en blijven factureren na stopzetten dienst
  • Onbruikbare klantenportal en gebrek aan communicatie per email of portal
  • Kost honderden euro's en vele uren aan telefoon en schrijven
  • Oplichters