Abonnementen

34 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.8 voor Abonnementen komt uit 34 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Abonnementen gevonden hebben:

ErvaringenSite (9)
TrustPilot (25)

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Abonnementen ontvangt gemengde beoordelingen van klanten. Pro: Efficiënte klantenservice die snel antwoord geeft (80%), Doen wat ze beloven (100%), Eenvoudig abonnementen opgezegd, snel en goed geregeld (100%). Con: Chaotische en moeilijk te navigeren website (50%), Ondoorzichtige prijzen en langdurig proces om abonnementskosten te achterhalen (60%), Slechte communicatie van de postcodeloterij na opzegging (40%). Over het algemeen lijkt de opzegservice effectief te zijn, maar verbeteringen in de communicatie en website zijn nodig.

“Efficiënte klantenservice die snel antwoord geeft”

“Chaotische en moeilijk te navigeren website”

“Ondoorzichtige prijzen en langdurig proces om abonnementskosten te achterhalen”

“Doen wat ze beloven”

“Eenvoudig abonnementen opgezegd, snel en goed geregeld.”

“Opzegging Vodafone abonnement perfect geregeld zonder gedoe”

“Snel en onderhoudend gedaan”

“Pro: Succesvol abonnement opgezegd via service”

“Abonnement opzeggen via aangetekende brief”

“Super goed geholpen, bleven doorgaan totdat het gelukt was, zeer tevreden.”

👍 19   👎 13

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Baptiste Meunier - 7 maanden geleden

  • Gemakkelijk tijdschriften kiezen en bestellen
  • Efficiënte klantenservice die snel antwoord geeft
  • Concurrerende prijzen in vergelijking met andere aanbieders
  • Betrouwbare en snelle levering van tijdschriften

Amrani - 9 maanden geleden

  • Chaotische en moeilijk te navigeren website
  • Ondoorzichtige prijzen en langdurig proces om abonnementskosten te achterhalen
  • Lang wachten op levering
  • Teleurstellende ervaring

Wiek Rutten - 12 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Doen wat ze beloven

Joost Bruin - 12 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Eenvoudig abonnementen opgezegd, snel en goed geregeld.

Ferdinand Schipper - 13 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Opzegging Vodafone abonnement perfect geregeld zonder gedoe

Ronald Griep - 14 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Snel en onderhoudend gedaan

Bert Westerbeke - 14 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Pro: Succesvol abonnement opgezegd via service

Anne - 15 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Goede service
  • Abonnement opzeggen via aangetekende brief

Rudy Steenbergen - 17 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Super goed geholpen, bleven doorgaan totdat het gelukt was, zeer tevreden.

Dulcy Valies - 18 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Prima opgestelde opzegbrief en vlot gebeurd.

Anne Marie Romers - 19 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Goed geregeld

Astrid Blom den heijer - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Ziggo telefonie opzegging
  • Moeilijk bereikbare site
  • Onprettige ervaring
  • Gegevens achteraf liever niet gegeven

jacqueline - 3 jaren geleden

  • Meer informatie nodig over leveringstijden
  • Niet mogelijk om abonnement als cadeau aan te geven
  • Gemiddelde ervaring
  • Prijs is in orde

Lm Roovers - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte communicatie van de postcodeloterij na opzegging
  • Onjuiste facturering voor de loten die niet ontvangen zijn

A Jansen - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Geen actie ondernomen na opzegging abonnement
  • Nog steeds rekeningen ontvangen voor contributie

DocentEC Claartje - 6 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Gebrek aan efficiëntie bij opzegging abonnement
  • Nood aan downloaden en printen van brief voor opzegging
  • Mogelijkheid tot betaling voor snellere opzegging
  • Noodzaak om opzegging zelf te regelen via post of betaling
  • Onvoldoende opzegservice door fake adres
  • Klantenservice van Quest biedt efficiëntere oplossing

Adrienne - 6 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Niet-aangetekende brieven verstuurd
  • Basic Fit claimt niets ontvangen te hebben
  • Abonnementopzeggen kan geen bewijs leveren
  • Gedupeerd voor 100euro
  • Geen aanrader!!

Patrick - 8 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Werkt prima
  • Opzeggen is prima verlopen
  • Goede brief, goed verwerkt
  • Veel mails

Krijn - 9 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Snelle reactie en gratis coupon
  • Nooit van dit bedrijf gehoord maar ik vind het Top!
  • Aanvraag geannuleerd
  • Gratis coupon gekregen voor volgende opzegging

W.F. - 9 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • eenvoudige manier om op te zeggen

H. de la Mar - 9 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • te veel verzoeken ontvangen na opzegging

Darlinda - 9 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Handig, snel en accuraat

Jan - 9 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Snelle goede service!

Heer v d Brink - 9 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Makkelijk opzeggen.
  • Overzichtelijke site.
  • Opzeggen eenvoudiger met complete invulbrieven.
  • Brief zelf uitprinten of laten doen tegen schappelijke prijs.
  • Gedane opzegging ongedaan gemaakt zonder problemen.
  • 2 tegoedbonnen ontvangen voor volgende opzegging.