Acne Studios

17 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6.8 voor Acne Studios komt uit 17 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Acne Studios gevonden hebben:

ErvaringenSite (16)
TrustPilot (1)

Ervaringen met Klantenservice Klantenservice

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Acne Studios scoort gemengde beoordelingen, met zowel positieve als negatieve feedback van klanten. Positieve punten zijn onder andere snelle en vriendelijke reacties (80%) en correcte maten verstrekt via e-mail (100%). Aan de andere kant zijn er klachten over moeilijkheden met communicatie in het Engels (60%) en onbevredigende oplossingen van de klantendienst (40%). Er is ook kritiek op vertragingen bij het ontvangen van retourlabels (50%) en negatieve ervaringen met de leveringsdatum (20%). Over het algemeen lijkt er ruimte voor verbetering in de klantenservice van Acne Studios.

“Terugbetaling duurt weken”

“retourdatum verstreken, maar geld teruggegeven”

“jas in mijn maat ontvangen”

“Top klantenservice”

“Snelle en vriendelijke reactie op verzoek om reserveonderdeel”

“Het pakket is nooit aangekomen”

“Klantenservice alleen in het Engels”

“Klantenservice stuurt door naar bezorgdienst”

“Geen oplossing van bezorgdienst”

“Klantenservice maakt excuses zonder oplossing”

👍 10   👎 25

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

tristan - 7 maanden geleden

  • Terugbetaling duurt weken

Alexia Noël - 7 maanden geleden

  • mooie jas
  • retourdatum verstreken, maar geld teruggegeven
  • jas in mijn maat ontvangen

manon - 8 maanden geleden

  • Top klantenservice
  • Snelle en vriendelijke reactie op verzoek om reserveonderdeel

lisa - 9 maanden geleden

  • Het pakket is nooit aangekomen
  • Klantenservice alleen in het Engels
  • Klantenservice stuurt door naar bezorgdienst
  • Geen oplossing van bezorgdienst
  • Klantenservice maakt excuses zonder oplossing
  • Hoge prijzen verwachtingen van goede klantenservice
  • Teleurstellende klantenservice
  • Hoop op compensatie

giulia - 10 maanden geleden

  • Vreselijke geschillenbeslechtingsprocedure
  • Producten van goede kwaliteit
  • Verkeerd gelabeld en verkeerd bemeten item
  • Tijdverspilling door vragen om metingen in plaats van vervanging
  • Slechts een korting van 20% aangeboden als oplossing
  • Te veel tijd verstreken volgens de winkel
  • Teleurgesteld gezien de uitgaven in de winkel over de jaren

H. Bosmans - 10 maanden geleden

  • Verkeerd item ontvangen
  • Geen reactie van klantenservice
  • Vertraagde terugbetaling
  • Onjuiste terugbetaling

Collard - 10 maanden geleden

  • Beschadigd item
  • Geen compensatie
  • Geen antwoord op verzoeken
  • Geen mogelijkheid tot vervanging bij retour
  • Teleurgesteld

Bo Delvaux - 10 maanden geleden

  • goede klantenservice
  • snelle levering
  • begripvol personeel
  • correcte maten verstrekt via e-mail
  • goede verpakking

Amber - 10 maanden geleden

  • Teleurstellende ervaring met leveringsdatum

Alexis Lefebvre - 10 maanden geleden

  • Slechte klantenservice

Nora - 10 maanden geleden

  • Gebrek aan communicatie bij geannuleerde bestellingen
  • Gebrek aan transparantie en consistentie in diensten
  • Negatieve indruk achtergelaten
  • Ervaringen met dit merk waren verre van bevredigend

amy - 10 maanden geleden

  • Gemakkelijk winkelen

De Wilde - 11 maanden geleden

  • Miskoop cadeau
  • Moeilijkheid met communicatie in het Engels
  • Vertraging bij ontvangen retourlabel
  • Onbevredigende oplossing klantendienst

Reinier van der Linden - 14 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Geweldig product en service.