AEG

18 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.6 voor AEG komt uit 18 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor AEG gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)
TrustPilot (10)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van AEG laat te wensen over volgens verschillende reviews. Klanten klagen over niet ontvangen bestellingen, geen terugbetaling na maanden, weigering van terugbetaling, onbetrouwbare garantievoorwaarden en annulering van leveringen zonder geld terug te krijgen. Daarnaast wordt er gesproken over onduidelijke prijzen op de website, slechte service tegen hoge kosten en onduidelijke garantievoorwaarden en registratie. Al met al lijkt de Return Policy van AEG niet betrouwbaar en transparant te zijn volgens de reviews. (53%)

“Annulering van levering, geld nog niet terug”

“Geld nog steeds niet terug”

“AEG wasmachine niet betrouwbaar”

“Onbetrouwbare garantievoorwaarden”

“Slechte service 130 euro!”

“Niet ontvangen bestelling”

“Terugbetaling nog niet ontvangen na 2 maanden”

“Bekend bedrijf weigert terugbetaling”

“Hoge prijs zonder duidelijke vermelding op website”

“Garantievoorwaarden en registratie onduidelijk”

👍 0   👎 12

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Luna - 6 maanden geleden

  • Annulering van levering, geld nog niet terug
  • Vreselijke ervaring met AEG
  • Mijn airco werd geannuleerd vanwege een 'fout' aan hun kant
  • Geld nog steeds niet terug
  • Verkeerde e-mail ontvangen over levering
  • Klantenservice is echt slecht
  • Vermijd dit bedrijf als de pest

An - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Technieker kan probleem niet oplossen
  • Klantendienst lachte me uit aan de telefoon
  • AEG rekent factuur aan zonder oplossing te bieden
  • Was wordt niet goed gecentrifugeerd
  • Communicatie van AEG is onduidelijk
  • AEG wasmachine niet betrouwbaar

Sam - 7 maanden geleden

  • Probleem met reparatie
  • Verborgen kosten
  • Onzin beloftes
  • Onbetrouwbare garantievoorwaarden

kaat De Proost - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte service 130 euro!

Y. Saidi - 8 maanden geleden

  • Niet ontvangen bestelling
  • Klantenservice onbereikbaar
  • Terugbetaling nog niet ontvangen na 2 maanden
  • Bekend bedrijf weigert terugbetaling

Joris - 11 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Makkelijk en duidelijk uit te leggen probleem via formulier
  • Positief over herstel
  • Technicus keek amper naar machine en zei meteen dat het niet hersteld kon worden
  • Hoge prijs zonder duidelijke vermelding op website
  • Garantievoorwaarden en registratie onduidelijk
  • Beloftes tijdens verkoop bleken niet waar te zijn na grondig onderzoek

Thomas - 13 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Geen product ontvangen
  • Levering geannuleerd zonder terugbetaling
  • Slechte klantendienst
  • Communicatiefouten en verwarring over levering

Glen De Jonghe - 19 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Terugbetaling wordt niet uitgevoerd