Air Caraï

18 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.8 voor Air Caraï komt uit 18 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Air Caraï gevonden hebben:

ErvaringenSite (15)
TrustPilot (3)

Ervaringen met Levering Levering

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De levering van Air Caraï heeft gemengde beoordelingen ontvangen. De vluchten verliepen vlot en sommige passagiers genoten van de Premium klasse. Echter, er waren hoge kosten voor het opnieuw afdrukken van tickets en problemen met stoelreserveringen. Vertragingen waren ook een veelvoorkomend probleem, met sommige passagiers die moesten wachten op het vliegtuig gedurende 3 uur. Over het algemeen lijkt Air Caraï te lijden onder inconsistentie in servicekwaliteit, met sommige positieve aspecten en enkele negatieve punten. (60%)

“Vlotte vluchten”

“Stoelen op de exit rij geboekt”

“3 uur vertraging”

“Vertraging bij vertrek”

“niet kunnen inchecken grote bagage als gevolg van staking, files en ongevallen in Parijs”

“Reservering met fout in namen kinderen”

“Hoge kosten voor opnieuw afdrukken tickets”

“Vol retardé”

“Mauvais service”

“Vliegtuig bleek een low-cost vliegtuig te zijn”

👍 1   👎 14

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Tibo Verheyen - 5 maanden geleden

  • Vlotte vluchten
  • Attent en vriendelijk cabinepersoneel
  • Gunstige prijs-kwaliteitverhouding
  • Mogelijkheid tot verbetering voor criticasters

Pierre - 6 maanden geleden

  • Stoelen op de exit rij geboekt
  • Kennis van het Frans werd als onvoldoende beschouwd
  • 3 uur vertraging
  • Teleurstellende ervaring

Linde Dubois - 6 maanden geleden

  • Vriendelijk personeel
  • Lekker eten
  • Vertraging bij vertrek

victor - 7 maanden geleden

  • slechte communicatie
  • gebrek aan hulp voor gehandicapte vrouw en kinderen die gebarentaal spreken
  • niet kunnen inchecken grote bagage als gevolg van staking, files en ongevallen in Parijs
  • moest nieuwe tickets kopen voor 700€
  • vervelende ervaring met klantenservice
  • gebrek aan communicatie

S. Dupont - 7 maanden geleden

  • Reservering met fout in namen kinderen
  • Hoge kosten voor opnieuw afdrukken tickets
  • Systeemfout met namen op reserveringen
  • Klacht afgewezen ondanks systeemfout

Massart - 8 maanden geleden

  • Vol retardé
  • Mauvais service

De Wilde - 9 maanden geleden

  • Vliegtuig bleek een low-cost vliegtuig te zijn
  • Comfortabele stoelen waren minder dan verwacht
  • Teleurgesteld over comfort van low-cost vliegtuig
  • Claim van reisbureau over dezelfde service was onjuist

Sofie - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Stoelen op exit rij
  • Verplichting om te helpen en Engels te begrijpen
  • Gedwongen om van stoelen te veranderen vanwege taalproblemen
  • Onvriendelijke behandeling op luchthaven
  • Oneerlijke behandeling in vergelijking met andere passagiers
  • Onmogelijkheid om stoelen met extra beenruimte te krijgen
  • 3 uur vertraging

Evrard - 10 maanden geleden

  • Zonder vooraankondiging gewijzigd
  • Plots naar economy verplaatst zonder waarschuwing na betaling voor business class
  • Bedrogen en teleurgesteld door plotselinge verandering zonder akkoord
  • Liever economy geboekt en geld bespaard als ik het had geweten

Kaya - 10 maanden geleden

  • Vlucht in Premium klasse
  • Duurde echt super lang om aan boord te gaan en het was echt een chaos
  • Stoelen waren echt super ongemakkelijk en er was bijna geen ruimte
  • Personeel was ook niet zo vriendelijk
  • Eten was maar zo-zo
  • Air France en Corsair waren veel beter