Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van AirAsia heeft veel nadelen, met gebrek aan restitutieopties (20%) en frequent vertragingen en annuleringen (15%). Klanten klagen over geen terugbetaling ondanks belofte (10%) en vluchten die geannuleerd worden zonder tijdige terugbetaling (10%). Bovendien is er gebrek aan duidelijke informatie over het terugbetalingsproces (5%) en weinig transparantie bij het aanmaken van een credit account (5%). Overall lijkt het terugbetalingsbeleid van AirAsia problematisch met klanten die geld verliezen en lange wachttijden ervaren bij het proberen om geld terug te krijgen.