AirAsia

38 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3.8 voor AirAsia komt uit 38 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor AirAsia gevonden hebben:

ErvaringenSite (17)
TrustPilot (21)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van AirAsia heeft veel nadelen, met gebrek aan restitutieopties (20%) en frequent vertragingen en annuleringen (15%). Klanten klagen over geen terugbetaling ondanks belofte (10%) en vluchten die geannuleerd worden zonder tijdige terugbetaling (10%). Bovendien is er gebrek aan duidelijke informatie over het terugbetalingsproces (5%) en weinig transparantie bij het aanmaken van een credit account (5%). Overall lijkt het terugbetalingsbeleid van AirAsia problematisch met klanten die geld verliezen en lange wachttijden ervaren bij het proberen om geld terug te krijgen.

“Vlucht geannuleerd zonder tijdige terugbetaling”

“Gebrek aan duidelijke informatie over terugbetalingsproces”

“Weinig transparantie bij aanmaken credit account”

“Geldteruggave beloofd maar niet ontvangen na 2 maanden”

“Geld betaald voor iets niet terug krijgen”

“Teruggave van geld niet mogelijk, 'zoek het zelf uit' beleid”

“Gebrek aan restitutieopties”

“Geen terugbetaling ondanks belofte”

“Lange wachttijden en gebrek aan hulp bij terugbetaling van geannuleerde vlucht”

“Frequente vertragingen en annuleringen”

👍 0   👎 24

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

gabriel - 4 maanden geleden

  • Vlucht geannuleerd zonder tijdige terugbetaling

B. De Cock - 4 maanden geleden

  • Ingewikkelde terugbetalingsprocedure via virtuele hulplijn
  • Gebrek aan duidelijke informatie over terugbetalingsproces
  • Weinig transparantie bij aanmaken credit account

Jelle - 4 maanden geleden

  • Vlucht geannuleerd zonder alternatief
  • Onbereikbare klantenservice en rampzalige chat service
  • Geldteruggave beloofd maar niet ontvangen na 2 maanden
  • Geen reactie op e-mails

Mehdi - 5 maanden geleden

  • Verkeerde datum op boekingsbevestiging
  • Moeilijk om bedrijf te bereiken
  • Doorgestuurd naar vliegtuigmaatschappij
  • Niet kunnen bereiken van AirAsia
  • Geld betaald voor iets niet terug krijgen
  • Problemen leiden tot slechte klantenservice

Han Van de winkel - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Waardeloze luchtvaartmaatschappij
  • Visum niet in orde volgens Air Asia ondanks officiële documenten
  • Geen uitleg bij de gate, alleen 'geen vlucht vandaag'
  • Achteraf klagen niet mogelijk, alleen een vreemde chatbot
  • Teruggave van geld niet mogelijk, 'zoek het zelf uit' beleid

Benjamin - 6 maanden geleden

  • Mijn visum was niet in orde en mijn vlucht werd geannuleerd zonder uitleg
  • Klachten achteraf waren onmogelijk door onbehulpzame chat bot
  • Gebrek aan restitutieopties
  • Beleid van 'zoek het maar uit'
  • Verschrikkelijke ervaring met luchtvaartmaatschappij

Aaron - 6 maanden geleden

  • Slechte ervaring
  • Vertragingen, annuleringen, verplaatsingen zonder waarschuwing
  • Klantenservice enkel via Chatbox zonder oplossing
  • Geen terugbetaling ondanks belofte

F. Verbeke - 6 maanden geleden

  • Lange wachttijden en gebrek aan hulp bij terugbetaling van geannuleerde vlucht

Maëlle - 6 maanden geleden

  • Vertraagde vlucht met gemiste aansluiting
  • Onbehulpzame klantenservice
  • Onjuiste beloften over goedkope vluchten
  • Frequente vertragingen en annuleringen

E. Celik - 6 maanden geleden

  • Ongelooflijk hoe ze met klanten omgaan
  • Geen enkele bevestiging van klacht
  • Vluchttijden veranderd zonder overleg
  • Reisplanning moet omgegooid worden
  • Prijsverschil niet terugbetaald
  • Tijd van vlucht eenzijdig veranderd

J. - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • slechte klantenservice
  • 3 maanden geen terugbetaling ontvangen
  • onmogelijk om medewerker te spreken

Van den Bossche - 8 maanden geleden

  • annulering van vluchten en belachelijk terugbetalingsbeleid
  • geld blijft vastzitten in een travel fund
  • geen geld terug bij annulering vluchten
  • bedrijf ziet Europeanen als investeringsfonds

Elisa - 9 maanden geleden

  • Geen restitutie of voucher aangeboden
  • Onbereikbaarheid van AirAsia
  • Geld verloren
  • Voelt als oplichterij

Jean-Pierre Franssen - 16 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • vertragingen, annuleringen, slechte klantenservice

Ger Boelhouwer - 24 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Geannuleerde vlucht zonder alternatief
  • Onbereikbare klantenservice
  • Chaotische chat service met lange wachttijden
  • Terugbetaling nog niet ontvangen na bijna 2 maanden

Patrick - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Vlucht geannuleerd zonder alternatief
  • Moeilijkheid bij het verkrijgen van refund
  • Geen overzicht van terugbetalingen op de site

Chris Van Oevelen - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Geld kwijt na annulering vluchten
  • Onvriendelijke refundbeleid
  • Geen mogelijkheid tot geld terug
  • Twijfelachtige voortzetting vluchten

dhr. Peter Peters - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Klantenservice is alleen beschikbaar via chat en niet behulpzaam
  • Expedia verwijst je door naar Air Asia voor problemen met vluchten
  • Geen terugbetaling voor geannuleerde vlucht vanwege COVID-19

Nani catering indonesia - 5 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Onbereikbare klantenservice
  • Geen terugbetaling of voucher mogelijk

Judith Kroes - 5 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Onbereikbaar
  • Moeilijk te bereiken
  • Fout in boekingsbevestiging
  • Verwijzen naar vliegtuigmaatschappij
  • Geld verloren
  • Slechte klantenservice