Transavia Reviews
Reviews (16)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
Moeilijke vertraging
Onze vlucht was vertraagd door een technisch probleem, waardoor we een tussenlanding moesten maken en een nacht in Barcelona moesten doorbrengen. We moesten super lang wachten op de bus en werden zelfs bij het verkeerde hotel afgezet. De vlucht de volgende dag was ook weer vertraagd, dus in plaats van donderdagavond kwamen we pas vrijdagavond aan. Maar hey, ondanks al die gedoe stond de compensatie en bijkomende kosten snel op onze bankrekening. Het personeel was echt super vriendelijk en begripvol. Alles werd perfect geregeld door het bedrijf, dus we zijn echt wel tevreden.
Aankoop van vliegtickets
Ik heb laatst vliegtickets bij jullie gekocht en ik moet zeggen, ik ben echt tevreden over hoe de communicatie verliep en hoe het personeel aan boord was. In vergelijking met maatschappijen als EasyJet en Ryanair, die vaak vertraging hebben en niet de beste service bieden, zijn jullie echt een verademing. Ik betaal graag iets meer voor goede kwaliteit, zoals bij Air France. Bedankt voor de goede service en ik blijf zeker klant bij jullie. Misschien een puntje ter verbetering is de weergave van de Fasttrack-gegevens op de elektronische tickets.
Vlucht reservering na ongeluk op vakantie
Tijdens onze vakantie op Lanzarote brak ik mijn knie en moest ik halsoverkop terug naar Nederland. Gelukkig kon ik na een belletje met de luchtvaartmaatschappij 2 zitplaatsen reserveren. Bij aankomst bij het vliegtuig waren er zelfs 3 plekken voor mij geregeld, zodat ik met mijn been omhoog kon reizen. De service was top, ik kreeg zelfs een kopje koffie met iets lekkers en een lief kaartje. Echt dankbaar voor deze geweldige hulp!
Vliegticket bij Low-cost luchtvaartmaatschappij
Als ik het als ervaren reiziger bekijk, denk ik dat de website over het algemeen wel goed te navigeren is, alhoewel het af en toe een beetje verwarrend kan zijn. De kwaliteit van de vluchten is zeker oké voor wat je betaalt. Het personeel aan boord is professioneel en vriendelijk, en dat is altijd fijn. Het enige nadeel is dat de extra kosten zoals bagage en stoelkeuze soms duurder zijn dan bij andere luchtvaartmaatschappijen.
Big fan van deze vliegmaatschappij
Ik ben echt graag klant bij deze vliegmaatschappij. Ik heb nog nooit slechte verrassingen gehad en voel me altijd veilig wanneer ik met hen vlieg. Echt top!
Aankoop vliegticket naar Oostenrijk
Mijn vlucht was echt geweldig! De crew was super vriendelijk en draaide zelfs muziek uit Oostenrijk, dat vond ik echt gezellig. Het was ook leuk dat de informatie in het Nederlands werd gegeven, dat kom je niet vaak tegen en dat zorgde voor een vertrouwd gevoel.
bestelling annuleren
Ik moest mijn bestelling annuleren omdat de vlucht was geannuleerd door een zieke crew lid. Jammer, maar dat gebeurt nu eenmaal. Ze hebben me vriendelijk gebeld om alles toe te lichten en een goede oplossing voor te stellen. Echt top service!
I ordered my ticket super duper easily!
Het was supergemakkelijk om mijn ticket te bestellen, de instructies waren grotendeels duidelijk, maar het hele gedoe rond de cabinebagage was een beetje verwarrend.
Cher prix billets et bagages cabine payants
De prijzen van de tickets zijn echt te duur geworden in vergelijking met de kwaliteit van de service. Bovendien is het onaanvaardbaar om te moeten betalen voor handbagage. Ik zal nooit meer vliegen met deze maatschappij onder deze omstandigheden. Ik weet zeker dat veel reizigers zullen overstappen naar andere maatschappijen vanwege dit beleid van dure tickets en betalende handbagage. Transavia is de slechtste luchtvaartmaatschappij voor een vlucht van Frankrijk naar Tunesië. Te veel stress tijdens een vakantie, absoluut te vermijden.
Aankoop vliegticket
Het personeel bij het inchecken was niet echt vriendelijk en leek nogal groen. Ik was een beetje teleurgesteld, aangezien ik echt goede service verwachtte. Het was ook jammer dat ik geen REVOLUT kon gebruiken om tijdens de vlucht te betalen. Ik wou graag wat aankopen doen.
geannuleerde vlucht, automatisch verplaatst, hogere prijs
Ik ben echt kwaad omdat mijn vlucht op de dag zelf geannuleerd werd en ik automatisch op een duurdere vlucht gezet werd voor de volgende dag, zonder dat ik inspraak had. Ik mocht zelfs niet het voorgestelde vlucht wijzigen zonder extra kosten! Dit is echt slechte service en ik ben teleurgesteld dat ik zo behandeld ben.
Aankoop van een vliegticket
Mijn evaluatie gaat over de slechte afhandeling op de luchthaven van Marseille. Bij aankomst zijn we niet goed geïnformeerd en begeleid door het personeel. Er heerste chaos en onduidelijkheid over waar we naartoe moesten en hoe lang we moesten wachten op de bussen. Het was teleurstellend om te zien dat sommige passagiers zelfs moesten helpen met het dragen van bagage en het duwen van rolstoelen voor mensen met beperkingen. Dit is geen goede service van een luchtvaartmaatschappij.
Vlucht naar Malaga met hond
Vanmiddag stond ik op het vliegveld om in te checken voor onze vlucht naar Malaga. Mijn vrouw was erbij, samen met onze hond. Normaal past onze hond perfect in de reistas die we altijd gebruiken, maar deze keer zeiden ze dat de tas te groot was. We werden van het kastje naar de muur gestuurd en uiteindelijk kregen we te horen dat we niet mochten vertrekken als de hond niet in een veel kleinere tas paste. Toen namen ze onze paspoorten af en gaven ons een briefje voor "agressief gedrag", terwijl we eigenlijk gewoon boos waren omdat onze hond niet mee mocht.
Vervuilde rollators na vlucht
Onze ervaring met Transavia was eigenlijk best okay. Het personeel was vriendelijk en de service was goed. Maar, bij onze laatste vlucht op 26 februari waren we echt teleurgesteld. Toen we landden, zagen we dat onze rollators vuil en bedekt waren met poeder. Dit zorgde voor problemen met de taxichauffeur en nu hebben we ook vlekken thuis die moeilijk weg te krijgen zijn.
Promotional pricing issue
De website is gebruiksvriendelijk, vooral Mytransavia, met goede flexibiliteit om vluchten of schema's te wijzigen. Maar ik vond de aankondigingen van lage prijzen een beetje misleidend, omdat de werkelijke prijzen alleen beschikbaar waren voor vluchten over 4 maanden. Dit voelde als een valstrik en daardoor betaalde ik een hoge prijs voor mijn retourticket. Ik heb een klacht ingediend en een voucher gevraagd voor een toekomstige bestemming, maar de klantenservice reageerde teleurstellend koud en berekenend. Het is jammer om bedrogen te voelen door de prijstactieken en dan een afstandelijk en ongevoelig antwoord te krijgen.
Mijn vlucht had 8 uur vertraging
Oh jongens, wat een gedoe was dat zeg. We keken zo uit naar een dagje Rome en dan krijgen we 8 uur vertraging. Dat sloeg echt alles. Maar goed, ik moet eerlijk zeggen dat het invullen van het schadeformulier heel keurig en snel verliep. Dat was echt top geregeld. Ik had niet verwacht dat het zo vlot zou gaan. Dus dat was dan wel weer een lichtpuntje in dit hele gedoe. Maar ja, die 8 uur vertraging blijft natuurlijk enorm balen.