Ervaringen ActievandeDag.nl

Bent u opzoek naar een leuk dagje uit met het gezin, of ben je gewoon opzoek naar leuke producten voor een acceptabel bedrag? Dan bent u bij het juiste adres bij ActievandeDag.be

Wij van ErvaringenSite verzamelen reviews van consumenten die al eerder een dagje uit of een vakantie hebben geboekt bij ActievandeDag.be

De consumenten hebben reviews geplaatst over de site www.ActievandeDag.be, op deze site kan je dus een dagje uit of een hotel boeken maar ook zijn er producten te koop voor een lage prijs. Elke dag hebben ze nieuwe acties. De reviews op de website van ErvaringenSite gaan voornamelijk over de medewerkers, hoe de klant geholpen is en wat ze vonden van hun vakantie. Wij zijn een onafhankelijk platform waart consumenten zijn of haar meningen kunnen achterlaten over een bedrijf. Met de reviews die zijn geschreven door ons en de consumenten kunnen de toekomstige klanten een idee krijgen over dit bedrijf. Wij horen graag uw mening over www.ActievandeDag.be zodat we samen de consumenten kunnen helpen die via deze organisatie een reis willen boeken.

Over ActievandeDag.be
    ActievandeDag.be is een onderdeel van het moederbedrijf Emesa België BV. Emesa is tevens bekend van www.vakantieveilingen.be. Actievandedag.be werkt als intermediair tussen consument en reisaanbieder en creëert samen met de reisaanbieder de aller-scherpste reisaanbiedingen! Iedere dag zijn er unieke en scherpe aanbiedingen die de consument vanaf 00:00 online kan boeken. De redactie van ActievandeDag.be tracht om het aanbod zo divers mogelijk te houden zodat er voor iedereen wat tussen zit. Een greep uit het aanbod van de acties: bungalowparken, hotelovernachtingen, zonvakanties, mini-cruises, beautyarrangementen, producten en pretparken.

Diensten
    ActievandeDag.be biedt dagelijks meerdere unieke superscherpe deals aan. Deze aanbiedingen zijn 1 of meerdere dagen tot middernacht te boeken, tenzij anders wordt aangegeven of de aanbieding eerder uitverkocht is. U dient eerst een account aan te maken voordat u een reis wilt boeken. Onder uw eigen account vindt u gemakkelijk al uw bestellingen terug en kunt u uw bevestiging uitprinten.

Tijdens het boeken heeft u een duidelijk kostenoverzicht, de totaalprijs van uw samenstelling ziet u direct op uw beeldscherm. U hoeft zich geen zorgen te maken tijdens het boekingsproces dat iemand anders uw aanbieding sneller heeft afbetaald waardoor die persoon met de aanbieding ervan doorgaat. Want tijdens dit boekingsproces wordt de boeking vast gehouden zodat niemand anders behalve u deze aanbieding aan de haak kan slaan. Dit doen ze zodat u de tijd heeft om de boeking af te ronden. Maar er hoeft niet per se alleen reisjes te worden aangeboden. ActievandeDag.be biedt ook producten aan met een scherpe aanbieding. Dus ook als u niet op zoek bent naar een voordelige vakantie kan je ook een kijkje nemen op deze site.

Klachten
    ActievandeDag.be heeft een goede klantenservice, als uw vraag niet tussen de veelgestelde vragen staat op hun site, kunt u een bericht sturen naar hun mail. Of je kunt een bericht achter laten op hun site. U kunt hun ook telefonisch bereiken in België via: 020 – 760 5077. Ze zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur.

Bent u opzoek naar een leuk dagje uit met het gezin? Lees dan ervaringen van klanten of het een goed idee is om dit te kopen bij actievandedag.be. Lees ze bij ErvaringenSite.be

ActievandeDag.nl

10