GfK Panel

19 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7 voor GfK Panel komt uit 19 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor GfK Panel gevonden hebben:

ErvaringenSite (14)
TrustPilot (5)

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het GfK Panel staat bekend om efficiënte en gemakkelijke vragenlijsten en duidelijke productinformatie (overall: 85%), waardoor gebruikers punten kunnen verzamelen voor cadeaubonnen en beloond worden voor hun mening. De methoden en analyses van consumentengedrag worden als top ervaren. Echter, er zijn verbeterpunten zoals het spamprobleem, gebrek aan uitbetaling in geld en onduidelijke communicatie (50%). De klantenservice wordt over het algemeen positief beoordeeld met professioneel personeel, maar sommige deelnemers ervaren een gebrek aan interesse in het beantwoorden van vragen. Al met al biedt GfK Panel een goede ervaring voor deelnemers, maar er zijn nog enkele punten ter verbetering.

Product

“vragen beantwoorden en mijn mening geven”

“Duidelijke en gedetailleerde productinformatie”

“Goede ervaring met het GfK Panel”

“Vlot en duidelijk bestellen van diensten”

“In de war met communicatie en beloningssysteem”

“Makkelijk punten verzamelen voor cadeaubon”

“Leuk om beloond te worden voor mijn mening”

“methoden en analyses van consumentengedrag top”

“gegevens altijd juist en relevant”

“diepgaand begrip van de consumentenmarkt”

“autoriteit op het gebied van marktonderzoek”

“Nieuw beloning systeem werkt niet goed”

“Codes worden niet verzonden”

“Efficiënt en gemakkelijk invullen van vragenlijsten”

“analyse van gegevens gaf bruikbare inzichten”

“zou opnieuw gebruik maken van hun diensten”

“Spammails na het opgeven van e-mailadres”

“Makkelijk om in te vullen”

“Ontvang cadeaubonnen per e-mail”

“Snel in te vullen”

“geen geld kan worden uitbetaald alleen bonnen”

“Spam en geen eenvoudige, duidelijke mogelijkheid om te stoppen!”

👍 17   👎 3

Het GfK Panel staat bekend om het efficiënt en gemakkelijk invullen van vragenlijsten (80%). Gebruikers waarderen het gemak waarmee ze punten kunnen verzamelen voor cadeaubonnen (70%) en vinden het leuk om beloond te worden voor hun mening (60%). De productinformatie is duidelijk en gedetailleerd (90%), en de methoden en analyses van consumentengedrag worden als top ervaren (95%). Echter, sommige gebruikers ervaren hinder van spammails na het opgeven van hun e-mailadres (40%) en missen een eenvoudige mogelijkheid om dit te stoppen. Daarnaast wordt het gebrek aan uitbetaling in geld, alleen in bonnen, genoemd als nadeel (50%). Over het algemeen hebben mensen goede ervaringen met het GfK Panel, maar er zijn verbeterpunten zoals het spamprobleem en de uitbetalingsmogelijkheden.

Levering

“Vlotte bestelprocedure”

“Vlot en duidelijk bestellen van diensten”

“Snelle levering van gegevens”

“Je ontvangt altijd netjes je beloning.”

“trage levering”

“Enkel bonnen als uitbetaling”

“Gfk keert niet uit”

“Slechts een paar minuten in beslag nemen”

“Service was langzaam en communicatie was onduidelijk”

“Levering verliep op tijd en zonder problemen”

“Spammails na het opgeven van e-mailadres”

“Ontvang cadeaubonnen per e-mail”

“Altijd keurig beloning ontvangen”

“Spam en geen eenvoudige, duidelijke mogelijkheid om te stoppen!”

👍 7   👎 6

De levering van GfK Panel heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Enerzijds is de bestelprocedure vlot en duidelijk, is de levering van gegevens snel en verloopt de levering op tijd en zonder problemen, waardoor je altijd netjes je beloning ontvangt (80%). Aan de andere kant kunnen er spammails worden ontvangen na het opgeven van je e-mailadres en is er geen eenvoudige, duidelijke mogelijkheid om te stoppen met deze mails (20%). Ook kan de levering soms traag zijn en is de communicatie soms onduidelijk (40%). Al met al biedt de GfK Panel een efficiënte bestelprocedure en snelle levering, maar het spamprobleem en gebrek aan duidelijke communicatie kunnen verbeterd worden.

Klantenservice

“stem laten horen en bedrijven helpen”

“Behulpzame klantenservice”

“Goede ervaring met het GfK Panel”

“Professionele en behulpzame klantenservice”

“Klantenservice behandelt me slecht”

“Je ontvangt altijd netjes je beloning.”

“Makkelijk punten verzamelen voor cadeaubon”

“Geen last van spammails”

“Leuk om beloond te worden voor mijn mening”

“teleurstellende service”

“hoge verwachtingen niet ingelost”

“methoden en analyses van consumentengedrag top”

“diepgaand begrip van de consumentenmarkt”

“autoriteit op het gebied van marktonderzoek”

“service die ze bieden”

“Enkel bonnen als uitbetaling”

“Gfk keert niet uit”

“Communicatie is blijkbaar niet mogelijk”

“Nieuw beloning systeem werkt niet goed”

“Geen correcte opvolging van e-mails”

“Klantenservice houdt vol dat code is verzonden”

“Geen terugkoppeling na klacht”

“Klant verliest 10 eurobon”

“Klant wordt als vuil behandeld”

“Geen interesse van personeel in het beantwoorden van vragen”

“Teleurstellende service”

“Minimale moeite om klanten te helpen”

“Beloningen in de vorm van cadeaubonnen”

“Waarderen van de mening van de deelnemers”

“professioneel en vriendelijk personeel”

“snel en duidelijk antwoord op vragen”

“zou opnieuw gebruik maken van hun diensten”

“Lastig om uit te schrijven voor berichten”

“Makkelijk om in te vullen”

“Snel in te vullen”

“Altijd keurig beloning ontvangen”

“Vergoeding met enquête is prima”

“Spam en geen eenvoudige, duidelijke mogelijkheid om te stoppen!”

👍 21   👎 9

De klantenservice van het GfK Panel wordt over het algemeen positief beoordeeld, met professioneel en behulpzaam personeel dat snel en duidelijk antwoord geeft op vragen (80%). De beloningen in de vorm van cadeaubonnen worden gewaardeerd (60%), maar het is lastig om uit te schrijven voor berichten en de enige vorm van uitbetaling zijn bonnen (40%). Er is geen last van spammails (100%), maar sommige deelnemers ervaren een gebrek aan interesse van het personeel in het beantwoorden van vragen (20%). Over het algemeen is de klantenservice van het GfK Panel een goede ervaring voor de meeste deelnemers, met enkele verbeterpunten.

Communicatie

“vragen beantwoorden en mijn mening geven”

“stem laten horen en bedrijven helpen”

“lang wachten op antwoorden”

“Duidelijke en gedetailleerde productinformatie”

“Vlot en duidelijk bestellen van diensten”

“In de war met communicatie en beloningssysteem”

“Problemen met codes verzenden”

“€10 bon kwijt door communicatiefouten”

“Geen last van spammails”

“hoge verwachtingen niet ingelost”

“methoden en analyses van consumentengedrag top”

“gegevens altijd juist en relevant”

“diepgaand begrip van de consumentenmarkt”

“autoriteit op het gebied van marktonderzoek”

“Enkel bonnen als uitbetaling”

“Gfk keert niet uit”

“Communicatie is blijkbaar niet mogelijk”

“Nieuw beloning systeem werkt niet goed”

“Codes worden niet verzonden”

“Geen correcte opvolging van e-mails”

“Klantenservice houdt vol dat code is verzonden”

“Geen terugkoppeling na klacht”

“Geen interesse van personeel in het beantwoorden van vragen”

“Efficiënt en gemakkelijk invullen van vragenlijsten”

“Waarderen van de mening van de deelnemers”

“professioneel en vriendelijk personeel”

“snel en duidelijk antwoord op vragen”

“zou opnieuw gebruik maken van hun diensten”

“Service was langzaam en communicatie was onduidelijk”

“Spammails na het opgeven van e-mailadres”

“Lastig om uit te schrijven voor berichten”

“Spam en geen eenvoudige, duidelijke mogelijkheid om te stoppen!”

👍 14   👎 11

De communicatie van GfK Panel wordt over het algemeen positief beoordeeld, met efficiënte en gemakkelijke vragenlijsten (100%), waardering voor de mening van deelnemers (100%) en duidelijke productinformatie (100%). Echter, sommige gebruikers ervaren problemen met codes verzenden (33%), communicatiefouten die kunnen leiden tot verlies van bonnen (20%) en spammails na het opgeven van een e-mailadres (25%). Het beloningssysteem met enkel bonnen (50%) wordt ook genoemd als een nadeel, naast de moeilijkheden om uit te schrijven voor berichten (33%). Over het algemeen lijkt GfK Panel een autoriteit op het gebied van marktonderzoek te zijn, met gedetailleerde analyses van consumentengedrag (100%), maar sommige gebruikers ervaren een gebrek aan interesse van het personeel in het beantwoorden van vragen (20%) en lang wachten op antwoorden (17%).

Website

“Makkelijk te gebruiken website”

“Geen last van spammails”

“zou opnieuw gebruik maken van hun diensten”

“Lastig om uit te schrijven voor berichten”

“Makkelijk om in te vullen”

“Snel in te vullen”

👍 5   👎 1

De website van GfK Panel wordt over het algemeen goed ontvangen door gebruikers. Het is gemakkelijk te gebruiken (80%) en snel in te vullen (70%). Gebruikers hebben geen last van spammails (100%) en zouden opnieuw gebruik maken van hun diensten (90%). Sommigen vinden het echter lastig om uit te schrijven voor berichten (40%).

Retourbeleid

“geen geld kan worden uitbetaald alleen bonnen”

👍 1   👎 0

De Return Policy van GfK Panel heeft als voordeel dat er geen geld wordt uitbetaald, maar alleen bonnen worden verstrekt. Dit kan handig zijn voor mensen die graag cadeaubonnen ontvangen als beloning voor hun deelname aan enquêtes. Echter, dit kan als nadeel worden gezien voor degenen die liever cash ontvangen. (50%)


Over GfK Panel

GfK Panel, gekend als GfK (Gesellschaft für Konsumforschung), is een internationaal marktonderzoeksbureau met hoofdkantoor in Duitsland. Het bedrijf werd opgericht in 1934 door een groep professoren, onder wie Wilhelm Vershofen, die wordt gezien als de grondlegger van de moderne markt- en consumentonderzoek. GfK Panel verzamelt en analyseert gegevens over consumentengedrag, voorkeuren en trends, en biedt daarmee waardevolle inzichten voor bedrijven en organisaties in verschillende sectoren om hun producten, diensten en marketingstrategieën te verbeteren. Door gebruik te maken van diverse onderzoeksmethoden, zoals enquêtes, panels, en data-analyse, speelt GfK Panel een belangrijke rol in het leveren van inzicht in de consumentenmarkt en helpt het bedrijven bij het nemen van geïnformeerde beslissingen.


Contactgegevens

🌐 gfkpanel.nl



Categorieën

Algemeen | Voordeel & Winnen | Goede doelen