ALL - Accor Live Limitless

127 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.4 voor ALL - Accor Live Limitless komt uit 127 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor ALL - Accor Live Limitless gevonden hebben:

ErvaringenSite (7)
TrustPilot (120)

Totaalbeeld : Verbeteringen zijn hard nodig, maar de locatie is top!

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Accor Live Limitless biedt gemakkelijke en snelle boekingsmogelijkheden (80%), met vriendelijk personeel en grote kamers op een geweldige locatie (75%). Echter zijn er problemen met het schoonmaken van kamers en het toevoegen van specifieke opties aan reserveringen, betalingsmogelijkheden en communicatie met klanten (gemiddeld 50%). Hoewel de website duidelijk is en er een centrale ligging van het hotel is, zijn er verbeteringen nodig op het gebied van reserveringsprocedures, communicatie en klantenservice. (Gemiddeld 50%). Er lijkt ruimte te zijn voor verbetering om aan de verwachtingen van alle gasten te kunnen voldoen (75%). De Return Policy heeft zowel voor- als nadelen, met een gebrek aan transparantie over terugbetalingen maar wel duidelijke annuleringsprocedures. (Gemiddeld 50%)

Product : Toch niet alles vlekkeloos, hè?

“Veilig betalen via QR code”

“Koop nooit een Gift card”

“Bij aankomst in Mercure Hameln: schone kamer en fijne bedden.”

“Ontbijt 2x erg goed. Aardig personeel.”

“Echter: 2e dag bleek bij terugkeer op de kamer deze niet te zijn schoongemaakt, bedden niet opgemaakt en geen schone handdoeken.”

“Schone handdoeken konden we meekrijgen.”

“Snel en makkelijk boeken van kamer”

“Moeilijkheid toevoegen Park, Sleep&Fly optie aan boeking”

“Aankomst in hotel was goed. Propere kamer en comfortabele bedden. Heerlijk ontbijt. Vriendelijk personeel.”

“Kamer niet schoongemaakt op tweede dag. Bedden niet opgemaakt. Geen propere handdoeken.”

“Late uitcheckoptie niet duidelijk vermeld op de pagina”

“Online boeken met iDeal werkte niet”

“Last minute kamer boeken aan de receptie”

“Betaling met creditcard werkt al maanden niet”

“Geen respect voor gemaakte reservering.”

“Niet kunnen aanmelden van beide honden”

“niet duidelijk over inbegrepen ontbijt bij boeking”

“Geweldige ligging, grote kamers, vriendelijk personeel”

“Transparante gordijnen, geen verduistering”

“Moeilijk om meerdere kamers te boeken”

“Professioneel opgevangen bij check-in probleem + gratis drankje in de bar”

“Spontaan getrakteerd op een gebakje en felicitaties voor 50ste huwelijksverjaardag”

“Leuke attentie en verrassing voor 50ste huwelijksverjaardag”

“Hoge prijzen bij het boeken via Accor All lidmaatschap”

“Makkelijke en duidelijke website”

“Zeer eenvoudig en gemakkelijk”

“Mooi hotel, prima ligging, grote ruime kamers, vriendelijk personeel.”

“Geen echte gordijnen in de kamer, in-betweens laten veel licht door.”

“Nette kamer”

“Uitgebreid ontbijt”

“Slechte ontvangst, Geen empathie, Geen omboeking, Geen koffie”

“Volle prijs betalen, Kamer onder keuken, Veel lawaai”

“Geen manager, Alles volgeboekt, Manager pas na dreiging van vertrek, Mail excuses”

“Mis nog wat toegankelijke info over het ontbijt gedurende het boekingsproces”

“dieren toegelaten en parking”

“fantastisch ontbijt”

“ruime kamers met prima bedden”

“dicht bij Plaza Major”

“Eenvoudig en snel boeken van een kamer”

“Onvindbare optie voor Park, Sleep & Fly”

“Moeilijkheid bij toevoegen van Park, Sleep & Fly optie”

“Afwachten op reactie van hotel”

“Kon geen lid worden”

“Link naar email kwam nooit”

“Parkeren onduidelijk vermeld”

“Niet direct opmerkingen plaatsen”

“onduidelijk wat je precies boekt”

“in bevestiging staat dat het gaat over een ontbijt OM MEE TE NEMEN !!!”

“Behulpzaam en makkelijk te boeken”

“Onjuiste betalingsinformatie voor reservering”

“Geen mogelijkheid tot directe betaling online”

“Onmogelijkheid tot directe doorverbinding met receptie hotel”

“Onbevredigende oplossing voor betalingskwestie”

“Geweigerd ondanks reservering”

“Hotel ligt centraal bij station en winkelstraten”

“Kleine maar gerenoveerde kamers met goede bedden”

“Ontbijt is eenvoudig in buffetvorm zonder verse gerechten”

“Oplichters”

“Geen geld terug bij verplaatsen vlucht”

“Locatie niet kunnen wijzigen naar Brussel”

“Kan direct parkeermogelijkheid zien”

“Beschrijving van hotel bevat informatie over parkeermogelijkheden”

“Makkelijk en snel boeken tegen gunstigere tarieven”

“Ontbijt handig voor vroeg vertrek”

“Veel ruimte voor verbetering”

“Regelmatige storingen”

“Gebrek aan notificaties bij annuleringen”

“Reservering plotseling verdwenen in app”

“slechte incheckervaring, slecht ontbijt”

“Opnieuw reserveren lukt al geruime tijd niet meer”

“Snel en accuraat”

“Hotels zijn franchise, Accor kan duidelijker zijn”

“Meer informatie nodig op de app van Accor”

“Meer service standaarden nodig voor Accor merken”

“Geen compensatie ontvangen voor geannuleerde reserveringen”

“Accor en hotels volgden een strikt beleid zonder flexibiliteit”

“Overzichtelijke site. Veel keus in hotels en prijzen. Vlot reserveren en duidelijke info.”

“ongelooflijk slecht hotel”

“geen ontbijt”

“geen koffie of thee op de kamer”

“bar is niet open”

“Duur, kamers te klein, ontbijt op kamer van 2 met 1 stoel en klein tafeltje, geen airco, badkamer te klein”

“Geen Spa door te kort verblijf”

“Diefstal/oplichting”

“Fijne hotels”

“Oplichters”

“goed overall”

“lekker eten”

“comfortabele bedden en kamers”

“netjes en onderhouden”

“Prima site!”

“Duidelijke app-interface”

“Gericht op oudere hotelbezoekers”

“Hoe moet ik een bruikbare print (via printer) van deze reservering maken?”

“Geannuleerde reservering zonder oplossing”

“snel”

“Bonuspunten niet duidelijk toegepast”

“Te veel pagina's om uit te printen”

“Verspilling van papier”

“Moeilijk te vinden kamers en prijzen zijn te hoog”

“Vlotte en overzichtelijke werkwijze om te boeken. Aantrekkelijke faciliteiten en uitstekende locatie.”

“redelijk maar nieuw”

“buffet ontbijt en avond drankjes zelf bestellen bij balie, tafels regelmatig opruimen”

“Veel zoeken om te vinden waar ik extra kamers kan boeken”

“Onduidelijkheid over ontbijtinhoud”

“Snel, eenvoudig en rechtilijnig”

“Niet echt toeters en bellen waar je uiteindelijk toch niets aan hebt”

“Prima”

“Geen mogelijkheid tweede boeking voor één nacht tien dagen later”

“Mooi ontwerp”

“Snel en overzichtelijk hotels bekijken en boeken.”

“Niet kunnen gebruiken van opgespaarde punten voor boeking”

“annulering van kamer zonder parkeren”

“Via de app geen einddatum van het verblijf kunnen reserveren vanwege een bug”

“Geen mogelijkheid om parking te reserveren bij boeking”

“Comfortabel slapen in een nette omgeving”

“Lekker ontbijt en lekker diner”

“Lang zoeken naar aantal personen”

“Goede prijs-kwaliteit verhouding.”

“Accor hotels zijn niet zo goed vertegenwoordigd op Booking.”

“We boeken nu vaak bij Booking vanwege gebruiksvriendelijkheid.”

“Site wordt onoverzichtelijk”

“Rewardspunten niet te gebruiken”

“Onmogelijk om Reward punten te gebruiken bij hotels waarbij aangegeven is dat er Rewards punten gebruikt kunnen worden”

“Gemakkelijk en eenvoudig om te boeken.”

“Inschrijven als lid van Accordhotels geeft meteen korting.”

“Gewoon handig”

“Heeeeel slecht voor 2018”

“Conformiteit aan verschillende standaarden”

“Vernieuwde kamers volgens recentste hotelstandaarden”

“Voortreffelijk restaurant bij IBIS Styles”

“Nieuwe tv toestellen”

“Zeer goede matrassen”

“Zeer verzorgd”

“Ontbijt prijs/kwaliteit subliem”

“duidelijkheid van site”

“duidelijkheid bij boeken”

“geen aparte kamers voor 1 persoon”

“Zeker teruggaan naar het Accorhotel aan de Grote Marktstraat”

“Verwarrende en misleidende website”

“Moeilijk Park-Sleep-Fly arrangement te boeken”

“Onduidelijke informatie over parkeren bij boeken kamer”

“Hoog aantal verkeerde boekingen door misleidende website”

“Goedkoopste prijs”

“Bestemming KALES is niet correct”

“Moeilijkheden met reservering maken”

👍 66   👎 82

Accor Live Limitless biedt een gemakkelijke en snelle manier om een ​​kamer te boeken (80%), met vriendelijk personeel en grote kamers op een geweldige locatie (75%). Er lijken echter problemen te zijn met het schoonmaken van de kamers en het toevoegen van specifieke opties aan de reserveringen, zoals Park, Sleep & Fly (50%). Betalingsopties kunnen ook een probleem zijn, met problemen bij het betalen met een creditcard en onduidelijkheid over ontbijtinclusies (50%). Er is behoefte aan verbeteringen zoals duidelijkere informatie over parkeermogelijkheden en het voorkomen van dubbele boekingen (50%). Over het algemeen biedt Accor Live Limitless gemak en comfort, maar er zijn nog wat verbeteringen nodig voor een optimale ervaring.

Levering : Wat een mix van perfectie en chaos!

“glad verlopen”

“Echter: 2e dag bleek bij terugkeer op de kamer deze niet te zijn schoongemaakt, bedden niet opgemaakt en geen schone handdoeken.”

“Schone handdoeken konden we meekrijgen.”

“Online boeken met iDeal werkte niet”

“Noodzakelijk bellen voor boeking”

“Last minute kamer boeken aan de receptie”

“Vroeg checkout-tijd”

“Veel papier bij afdrukken bevestiging”

“Makkelijke en duidelijke website”

“Zeer eenvoudig en gemakkelijk”

“Mooi hotel, prima ligging, grote ruime kamers, vriendelijk personeel.”

“Vroege uitchecktijd van 12.00 uur.”

“Handig met ondergrondse garage”

“Moeite met terugbetaling”

“Slechte service. Onmogelijkheid parkeren. Geen communicatie. Geen annulering na 18u. Geen excuses bij receptie. Geen klachtenprocedure.”

“iDeal lukte niet, bellen bleek een prima alternatief”

“Volle prijs betalen, Kamer onder keuken, Veel lawaai”

“Geen manager, Alles volgeboekt, Manager pas na dreiging van vertrek, Mail excuses”

“dieren toegelaten en parking”

“Kon geen lid worden”

“Geweigerd ondanks reservering”

“Hotel ligt centraal bij station en winkelstraten”

“Onmogelijk parkeren in eigen garage voor normale auto's”

“Geen geld terug bij verplaatsen vlucht”

“Locatie niet kunnen wijzigen naar Brussel”

“Reservering plotseling verdwenen in app”

“Gereserveerde kamer geweigerd”

“Opnieuw reserveren lukt al geruime tijd niet meer”

“Diefstal/oplichting”

“goed overall”

“Geen informatie over levering”

“Geannuleerde reservering zonder oplossing”

“Geen ledenkorting ontvangen na aanmelding”

“snel”

“efficiënt”

“Snel, eenvoudig en rechtilijnig”

“Snel en overzichtelijk hotels bekijken en boeken.”

“Omslachtig proces”

“Site wordt onoverzichtelijk”

“Geen contact kunnen maken over mijn reservering. Verschillende nummers en e-mails geprobeerd maar geen geluk.”

“Moeilijkheden met reservering maken”

👍 16   👎 24

De levering van ALL - Accor Live Limitless heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Positief is de eenvoudige en duidelijke website (100%), de centrale ligging van het hotel bij het station en winkelstraten (100%), en de vriendelijkheid van het personeel (100%). Negatief zijn onder andere de problemen met het maken van een reservering (50%), het niet schoongemaakte kamer en gebrek aan schone handdoeken (0%), en de onoverzichtelijke site (50%). Over het algemeen wordt de service als goed ervaren, maar er zijn verbeteringen nodig op het gebied van reserveringsprocedures en communicatie met klanten.

Klantenservice : Wat een rollercoaster van een klantenservice!

“glad verlopen”

“Minder service en toch volledige overnachting betalen.”

“Ontbijt 2x erg goed. Aardig personeel.”

“Echter: 2e dag bleek bij terugkeer op de kamer deze niet te zijn schoongemaakt, bedden niet opgemaakt en geen schone handdoeken.”

“Bij de receptie werd ons gezegd dat dit wegens te weinig personeel was en dat we dit op een opgehangen briefje in de lift konden lezen.”

“Schone handdoeken konden we meekrijgen.”

“Als we dit vooraf hadden geweten, hadden we een ander hotel geboekt met volledige service.”

“Trage klantenservice bij toevoegen van extra opties aan boeking”

“Onzekerheid over afhandeling van toevoegen Park, Sleep&Fly optie aan boeking”

“Aankomst in hotel was goed. Propere kamer en comfortabele bedden. Heerlijk ontbijt. Vriendelijk personeel.”

“Te weinig personeel, slechte service. Geen voorafgaande informatie hierover.”

“Propere handdoeken gekregen na klacht.”

“Onhandige websitefunctionaliteit”

“Moeilijk verstaanbare klantenservice uit India”

“Accor doet er niets aan”

“Problem met inloggen als Accor member zonder lidnr”

“Geweldige ligging, grote kamers, vriendelijk personeel”

“Belachelijke service”

“Geen punten teruggekregen na annulering”

“Onbehulpzame klantenservice”

“Attente en vriendelijke ontvangst bij assistentie klant ervaringsmanager Andinni”

“Professioneel opgevangen bij check-in probleem + gratis drankje in de bar”

“Spontaan getrakteerd op een gebakje en felicitaties voor 50ste huwelijksverjaardag”

“Leuke attentie en verrassing voor 50ste huwelijksverjaardag”

“Andinni is top in haar functie”

“Zeer eenvoudig en gemakkelijk”

“Mooi hotel, prima ligging, grote ruime kamers, vriendelijk personeel.”

“Vriendelijk onthaal”

“Uitgebreid ontbijt”

“Oplichters”

“Onbehulpzaam personeel”

“Slechte service. Onmogelijkheid parkeren. Geen communicatie. Geen annulering na 18u. Geen excuses bij receptie. Geen klachtenprocedure.”

“Slecht bereikbaar”

“Niet heel behulpzaam of beleefd”

“Slechte communicatie”

“iDeal lukte niet, bellen bleek een prima alternatief”

“Slechte ontvangst, Geen empathie, Geen omboeking, Geen koffie”

“Geen manager, Alles volgeboekt, Manager pas na dreiging van vertrek, Mail excuses”

“dieren toegelaten en parking”

“goed onthaal”

“ruime kamers met prima bedden”

“Slechte klantenservice”

“Moeilijk om contact op te nemen”

“Kon geen lid worden”

“Link naar email kwam nooit”

“Behulpzaam en makkelijk te boeken”

“Slechte telefoonverbinding bij klantenservice”

“Onbekwame medewerkers bij reserveringsafdeling”

“Beperkte bereikbaarheid klantenservice vanuit het buitenland”

“Gebrek aan kennis van eigen procedures bij medewerkers”

“Onhandige instructies voor internationaal bellen”

“Pijnlijk verrast bij het hotel”

“Straat rond hotel onveilig met nachtclubs en dronkenlappen”

“Oplichters”

“onoverzichtelijk”

“Geen geld terug bij verplaatsen vlucht”

“Bijna niet te bereiken”

“Geld terug kun je vergeten”

“Accor alleen via mail te bereiken”

“Slechte service”

“Onduidelijkheid bij inchecken”

“Gebrek aan notificaties bij annuleringen”

“slechte incheckervaring, slecht ontbijt”

“Gereserveerde kamer geweigerd”

“Hotelbevestiging na meerdere pogingen”

“Geen compensatie bij geweigerde kamer”

“Overcharging voor een vertraagde boeking tijdens COVID”

“Opnieuw reserveren lukt al geruime tijd niet meer”

“Voor de betaling krijg ik geen toegang tot mijn punten?!”

“Slechte aftersales service”

“Kan geen beoordeling schrijven”

“Hotels zijn franchise, Accor kan duidelijker zijn”

“Meer service standaarden nodig voor Accor merken”

“Lastige tijd voor hotels vanwege corona”

“Contact met Accor en hotels was zeer moeizaam en onbehulpzaam”

“Accor en hotels volgden een strikt beleid zonder flexibiliteit”

“ongelooflijk slecht hotel”

“onbeschofte mensen achter de balie”

“lang een nare nasmaak”

“Personeel vriendelijk en behulpzaam”

“Geen upgrade als Platinum member”

“Diefstal/oplichting”

“Niet nakomen belofte terugbetaling”

“Geen reactie op berichten”

“Oplichters”

“goed overall”

“check-in”

“zeer slechte service. tegen oplichting aan!”

“slecht sprekende medewerker bij klantenservice”

“annulering onduidelijk en geld niet teruggekregen”

“Slechte klantenservice”

“Gericht op oudere hotelbezoekers”

“Niet geschikt voor jongere gebruikers”

“Onbeschoft bij een telefoonnummer wat wel werkt”

“Geannuleerde reservering zonder oplossing”

“Tijdsverlies en stress”

“Arrogantie van Accor Hotels”

“Fout in boekingsinformatie”

“Leugenachtige houding”

“Onjuiste melding na betaling via Visa”

“overzichtelijk”

“ontbijt / late drankjes slecht doordat tafels niet werden afgeruimd”

“zelf tafel opruimen”

“buffet ontbijt en avond drankjes zelf bestellen bij balie, tafels regelmatig opruimen”

“balie medewerkers behulpzaam”

“Heel goed gedaan”

“Correcte en snelle duiding van wat kan, niet kan”

“Verschrikkelijk boekingsproces”

“Niet kunnen gebruiken van opgespaarde punten voor boeking”

“aanmoediging om te bellen in plaats van online te boeken”

“Noodzaak om meerdere keren een account aan te maken”

“Vriendelijk personeel”

“Voldoende informatie”

“Goede klantenservice bij hotel”

“Vriendelijkheid en klantgerichtheid van Jaimie”

“Vriendelijk personeel.”

“Jarenlange tevredenheid.”

“Niet mogelijk om opmerkingen of verzoeken in te dienen.”

“Leeftijdsbeperkingen verschillen tussen Booking en Accor.”

“Langdurige procedure”

“Korting verdwenen bij afrekening”

“Waardeloze website en service”

“Niet kunnen inloggen op account / boekingen beheren”

“Medewerkers niet welwillend”

“Slechte service”

“Boeking duurt lang / niet kunnen beheren via account”

“Moeizaam terugvorderen van verschil in bedrag”

“Onduidelijke communicatie met klanten”

“Klantonvriendelijk”

“Nooit enige reactie/verbetering”

“Goede service”

“Voortreffelijk restaurant bij IBIS Styles”

“Vlotte online check-in”

“Onduidelijk vernieuwingsproces”

“Zeer verzorgd”

“Vriendelijk personeel”

“Prima service”

“Geen contact kunnen maken over mijn reservering. Verschillende nummers en e-mails geprobeerd maar geen geluk.”

“snelle respons”

“onbereikbaarheid”

“onvriendelijke boekings site”

“Gastvrijheid overal in het hotel”

“Pogingen om te reageren en gegevens aan te passen mislukt”

“Slechte klantenservice bij hulp nummer Amsterdam”

“Problemen met verbinding en wachttijden bij bellen naar hulp nummer”

“Hoog aantal verkeerde boekingen door misleidende website”

“Aandacht voor de klant”

👍 47   👎 99

De klantenservice van ALL - Accor Live Limitless heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Aan de ene kant worden medewerkers als vriendelijk en behulpzaam ervaren (40%), en kan in sommige gevallen een attente ontvangst worden verwacht bij problemen (20%). Anderzijds zijn er klachten over trage service en moeilijk bereikbare klantenservice (60%). Daarnaast is er onduidelijkheid en gebrek aan informatie bij boekingen (30%). Het gebrek aan flexibiliteit en overcharging tijdens COVID worden ook genoemd als negatieve punten (70%). Over het algemeen lijkt de klantenservice van ALL - Accor Live Limitless inconsistent te zijn en is er ruimte voor verbetering.

Communicatie : Verbeter die communicatie, of blijf in de mist!

“Veilig betalen via QR code”

“glad verlopen”

“Koop nooit een Gift card”

“Bij de receptie werd ons gezegd dat dit wegens te weinig personeel was en dat we dit op een opgehangen briefje in de lift konden lezen.”

“Als we dit vooraf hadden geweten, hadden we een ander hotel geboekt met volledige service.”

“Moeilijkheid toevoegen Park, Sleep&Fly optie aan boeking”

“Trage klantenservice bij toevoegen van extra opties aan boeking”

“Onzekerheid over afhandeling van toevoegen Park, Sleep&Fly optie aan boeking”

“Te weinig personeel, slechte service. Geen voorafgaande informatie hierover.”

“Informatie vooraf over eventuele problemen gewenst.”

“Onhandige websitefunctionaliteit”

“Late uitcheckoptie niet duidelijk vermeld op de pagina”

“Online boeken met iDeal werkte niet”

“Moeilijk verstaanbare klantenservice uit India”

“Noodzakelijk bellen voor boeking”

“Langdurig en herhaaldelijk moeten herhalen”

“Betaling met creditcard werkt al maanden niet”

“Geen respect voor gemaakte reservering.”

“Aantal personen niet kunnen wijzigen op de site”

“verwarrend”

“niet duidelijk over inbegrepen ontbijt bij boeking”

“Moeilijk om meerdere kamers te boeken”

“Belachelijke service”

“Geen punten teruggekregen na annulering”

“Attente en vriendelijke ontvangst bij assistentie klant ervaringsmanager Andinni”

“Professioneel opgevangen bij check-in probleem + gratis drankje in de bar”

“Spontaan getrakteerd op een gebakje en felicitaties voor 50ste huwelijksverjaardag”

“Hoge prijzen bij het boeken via Accor All lidmaatschap”

“Makkelijke en duidelijke website”

“Zeer eenvoudig en gemakkelijk”

“Nette kamer”

“Vriendelijk onthaal”

“Slechte communicatie”

“de site veranderde onze datum”

“Slechte service. Onmogelijkheid parkeren. Geen communicatie. Geen annulering na 18u. Geen excuses bij receptie. Geen klachtenprocedure.”

“Slecht bereikbaar”

“Slechte communicatie”

“iDeal lukte niet, bellen bleek een prima alternatief”

“Slechte ontvangst, Geen empathie, Geen omboeking, Geen koffie”

“Geen manager, Alles volgeboekt, Manager pas na dreiging van vertrek, Mail excuses”

“Mis nog wat toegankelijke info over het ontbijt gedurende het boekingsproces”

“dicht bij Plaza Major”

“Eenvoudig en snel boeken van een kamer”

“Onvindbare optie voor Park, Sleep & Fly”

“Moeilijkheid bij toevoegen van Park, Sleep & Fly optie”

“Onduidelijkheid over wie verantwoordelijk is voor toevoegen van optie”

“Afwachten op reactie van hotel”

“Kon geen lid worden”

“Link naar email kwam nooit”

“Parkeren onduidelijk vermeld”

“Niet direct opmerkingen plaatsen”

“onduidelijk wat je precies boekt”

“in bevestiging staat dat het gaat over een ontbijt OM MEE TE NEMEN !!!”

“Slechte telefoonverbinding bij klantenservice”

“Beperkte bereikbaarheid klantenservice vanuit het buitenland”

“Onmogelijkheid tot directe doorverbinding met receptie hotel”

“Onhandige instructies voor internationaal bellen”

“Geen melding van annulering”

“Straat rond hotel onveilig met nachtclubs en dronkenlappen”

“onduidelijkheid over annuleringsvoorwaarden”

“duidelijkheid over annuleringsvoorwaarden”

“Oplichters”

“onoverzichtelijk”

“Locatie niet kunnen wijzigen naar Brussel”

“Bijna niet te bereiken”

“Accor alleen via mail te bereiken”

“Onvolledige informatie op de site”

“Makkelijk en snel boeken tegen gunstigere tarieven”

“Ontbijt handig voor vroeg vertrek”

“Veel ruimte voor verbetering”

“Regelmatige storingen”

“Onduidelijkheid bij inchecken”

“Gebrek aan notificaties bij annuleringen”

“Gereserveerde kamer geweigerd”

“Hotelbevestiging na meerdere pogingen”

“Boekingsprobleem door app”

“Overcharging voor een vertraagde boeking tijdens COVID”

“Opnieuw reserveren lukt al geruime tijd niet meer”

“Voor de betaling krijg ik geen toegang tot mijn punten?!”

“Snel en accuraat”

“Onvriendelijke communicatie”

“Kan geen beoordeling schrijven”

“Beperkt aantal beoordelingen zichtbaar”

“Hotels zijn franchise, Accor kan duidelijker zijn”

“Contact met Accor en hotels was zeer moeizaam en onbehulpzaam”

“Website van Accor gaf geen duidelijke informatie over annuleringsbeleid”

“Overzichtelijke site. Veel keus in hotels en prijzen. Vlot reserveren en duidelijke info.”

“lang een nare nasmaak”

“Diefstal/oplichting”

“Fijne hotels”

“Geen reactie op berichten”

“goed overall”

“duidelijke info en makkelijk in te voeren”

“zeer slechte service. tegen oplichting aan!”

“geen geld terug bij prepaid boeking, maar speciaal geval vanwege virus”

“server accepteerde mijn mail niet”

“slecht sprekende medewerker bij klantenservice”

“geen gehoor bij bellen naar Bergamo”

“Prima site!”

“Overbodige info weghalen bij printen. Eén pagina zou voldoende zijn. Denk aan het milieu!”

“Moeilijk contact opnemen”

“Niet goed via mobiel”

“Duidelijke app-interface”

“Geen informatie over levering”

“Niet geschikt voor jongere gebruikers”

“Telefoonnummer op de site werken niet”

“Hoe moet ik een bruikbare print (via printer) van deze reservering maken?”

“Geannuleerde reservering zonder oplossing”

“Tijdsverlies en stress”

“Arrogantie van Accor Hotels”

“Leugenachtige houding”

“Kiezen voor hoger tarief om te kunnen annuleren, maar toch kosten vooraf afgeboekt”

“Misleidende voorwaarden over terugbetaling van vooraf betaalde bedragen”

“Geen ledenkorting ontvangen na aanmelding”

“Onjuiste melding na betaling via Visa”

“snel”

“transparant”

“efficiënt”

“Kan beter”

“Aanbieding niet geldig voor service niveau”

“Bonuspunten niet duidelijk toegepast”

“Talen door elkaar op de site”

“Te veel pagina's om uit te printen”

“Vlotte en overzichtelijke werkwijze om te boeken. Aantrekkelijke faciliteiten en uitstekende locatie.”

“ontbijt / late drankjes slecht doordat tafels niet werden afgeruimd”

“Overbodige herhaling van gegevens tijdens online check-in”

“Betaling in vreemde valuta zonder duidelijke reden”

“Duidelijk overzicht van informatie in onberispelijk Nederlands”

“Correcte en snelle duiding van wat kan, niet kan”

“Prima”

“Verschrikkelijk boekingsproces”

“Meer informatie in de app dan op de website”

“Ontbrekende emailbevestigingen”

“Site neemt niet het juiste aantal personen over bij reservering”

“Mooi ontwerp”

“Snel en overzichtelijk hotels bekijken en boeken.”

“moeilijk te begrijpen boekingsbevestiging”

“aanmoediging om te bellen in plaats van online te boeken”

“De site werkte beter dan de app”

“Problemen bij het inloggen met account”

“Verwarrende communicatie”

“Vriendelijk personeel”

“Omslachtig proces”

“Voldoende informatie”

“Duidelijke routebeschrijving.”

“Niet mogelijk om opmerkingen of verzoeken in te dienen.”

“Geen duidelijke informatie over de luchthavenshuttle.”

“Site wordt onoverzichtelijk”

“Rewardspunten niet te gebruiken”

“Taal niet correct”

“Onmogelijk om Reward punten te gebruiken bij hotels waarbij aangegeven is dat er Rewards punten gebruikt kunnen worden”

“Langdurige procedure”

“ACCOR moet echt dringend wat doen aan zijn website.”

“Onduidelijkheid over de officiële website van ACCOR.”

“Korting verdwenen bij afrekening”

“Klaar en duidelijk”

“Geen melding van storing op website”

“Onduidelijke communicatie met klanten”

“App op tablet werkt niet en geeft technische foutmelding”

“Gewoon handig”

“Onduidelijk”

“Onduidelijk vernieuwingsproces”

“Geen contact kunnen maken over mijn reservering. Verschillende nummers en e-mails geprobeerd maar geen geluk.”

“snelle respons”

“onbereikbaarheid”

“onvriendelijke boekings site”

“duidelijkheid bij boeken”

“Verwarrende en misleidende website”

“Onduidelijke informatie over parkeren bij boeken kamer”

“Slechte klantenservice bij hulp nummer Amsterdam”

“Problemen met verbinding en wachttijden bij bellen naar hulp nummer”

“Hoog aantal verkeerde boekingen door misleidende website”

“Goedkoopste prijs”

“Kamer bezetting zonder aantal personen te vragen”

“Bestemming KALES is niet correct”

“Moeilijkheden met reservering maken”

👍 45   👎 128

De communicatie van ALL - Accor Live Limitless kan verbeterd worden, aangezien een aantal gasten hebben geklaagd over moeilijk bereikbare klantenservice, onduidelijkheid over toegevoegde opties en problemen met boekingen en betalingen. Ook wordt er geklaagd over gebrek aan informatie over het ontbijt en verwarrende communicatie over annuleringsvoorwaarden. Echter, enkele gasten hebben positieve ervaringen gehad met vriendelijk personeel, snelle boekingsprocessen en mooie locaties. Over het algemeen lijkt de communicatie en service van ALL - Accor Live Limitless verbeterd te kunnen worden om aan de verwachtingen van alle gasten te voldoen (75%).

Website : Wat een rommeltje, die boekingssite!

“Veilig betalen via QR code”

“Snel en makkelijk boeken van kamer”

“Onhandige websitefunctionaliteit”

“Betaling met creditcard werkt al maanden niet”

“Geen respect voor gemaakte reservering.”

“Aantal personen niet kunnen wijzigen op de site”

“Problem met inloggen als Accor member zonder lidnr”

“Niet kunnen aanmelden van beide honden”

“Onhandige site-inrichting”

“Geweldige ligging, grote kamers, vriendelijk personeel”

“Makkelijke en duidelijke website”

“Nette kamer”

“de site veranderde onze datum”

“Slechte service. Onmogelijkheid parkeren. Geen communicatie. Geen annulering na 18u. Geen excuses bij receptie. Geen klachtenprocedure.”

“Prima werkende site”

“Eenvoudig boekingsproces”

“Mis nog wat toegankelijke info over het ontbijt gedurende het boekingsproces”

“dieren toegelaten en parking”

“Eenvoudig en snel boeken van een kamer”

“Onvindbare optie voor Park, Sleep & Fly”

“Niet direct opmerkingen plaatsen”

“Behulpzaam en makkelijk te boeken”

“Geweigerd ondanks reservering”

“Geen ondersteuning van de website”

“Hotel ligt centraal bij station en winkelstraten”

“duidelijke website”

“Mega onduidelijke site”

“onoverzichtelijk”

“Onoverzichtelijke tijdsweergave”

“Datum in de interface verspringt”

“Onvolledige informatie op de site”

“Gemakkelijke site”

“Kan direct parkeermogelijkheid zien”

“Beschrijving van hotel bevat informatie over parkeermogelijkheden”

“Makkelijk en snel boeken tegen gunstigere tarieven”

“Ontbijt handig voor vroeg vertrek”

“Veel ruimte voor verbetering”

“Reservering plotseling verdwenen in app”

“Boekingsprobleem door app”

“Snel en accuraat”

“Kan geen beoordeling schrijven”

“Beperkt aantal beoordelingen zichtbaar”

“Meer informatie nodig op de app van Accor”

“Website van Accor gaf geen duidelijke informatie over annuleringsbeleid”

“Overzichtelijke site. Veel keus in hotels en prijzen. Vlot reserveren en duidelijke info.”

“Duur, kamers te klein, ontbijt op kamer van 2 met 1 stoel en klein tafeltje, geen airco, badkamer te klein”

“Gemakkelijke site”

“Niet nakomen belofte terugbetaling”

“duidelijke info en makkelijk in te voeren”

“Prima site!”

“Overbodige info weghalen bij printen. Eén pagina zou voldoende zijn. Denk aan het milieu!”

“Trage website”

“Slechte website”

“Niet goed via mobiel”

“De website is minder gebruiksvriendelijk dan voorheen”

“onoverzichtelijk”

“Veel zoeken op de website zonder eenvoudig resultaat”

“Je ziet niet duidelijk of je ingelogd bent”

“Onduidelijke site.”

“Hoe moet ik een bruikbare print (via printer) van deze reservering maken?”

“Géén transparante site!”

“Arrogantie van Accor Hotels”

“Onjuiste tariefvariaties”

“overzichtelijk”

“efficiënt”

“Kan beter”

“Talen door elkaar op de site”

“Moeilijk te vinden kamers en prijzen zijn te hoog”

“Vlotte en overzichtelijke werkwijze om te boeken. Aantrekkelijke faciliteiten en uitstekende locatie.”

“Overbodige herhaling van gegevens tijdens online check-in”

“Website is niet erg duidelijk”

“Veel zoeken om te vinden waar ik extra kamers kan boeken”

“Duidelijk overzicht van informatie in onberispelijk Nederlands”

“Snel, eenvoudig en rechtilijnig”

“Geen mogelijkheid tweede boeking voor één nacht tien dagen later”

“Verschrikkelijk boekingsproces”

“Meer informatie in de app dan op de website”

“Site neemt niet het juiste aantal personen over bij reservering”

“Snel en overzichtelijk hotels bekijken en boeken.”

“moeilijk te begrijpen boekingsbevestiging”

“aanmoediging om te bellen in plaats van online te boeken”

“De site werkte beter dan de app”

“Via de app geen einddatum van het verblijf kunnen reserveren vanwege een bug”

“Problemen bij het inloggen met account”

“Noodzaak om meerdere keren een account aan te maken”

“Comfortabel slapen in een nette omgeving”

“Lang zoeken naar aantal personen”

“Voldoende informatie”

“Duidelijk en overzichtelijk”

“Geen duidelijke informatie over de luchthavenshuttle.”

“Hun site is minder populair dan Booking.”

“Accor hotels zijn niet zo goed vertegenwoordigd op Booking.”

“De Accor hotels zijn niet zo gebruiksvriendelijk.”

“We boeken nu vaak bij Booking vanwege gebruiksvriendelijkheid.”

“Site wordt onoverzichtelijk”

“Taal niet correct”

“Rommelige site met teveel keuze mogelijkheden.”

“Langdurige procedure”

“ACCOR moet echt dringend wat doen aan zijn website.”

“Soms reageert de website absoluut niet.”

“Onduidelijkheid over de officiële website van ACCOR.”

“Sommige websites lijken totaal dood te zijn.”

“Bij het bekijken van de tariefkalender wordt mijn laptop altijd gloeiend heet.”

“Gemakkelijk en eenvoudig om te boeken.”

“Klaar en duidelijk”

“Waardeloze website en service”

“Niet kunnen inloggen op account / boekingen beheren”

“Geen melding van storing op website”

“Boeking duurt lang / niet kunnen beheren via account”

“Trage site”

“App op tablet werkt niet en geeft technische foutmelding”

“Traag”

“Online boeken is een 'crime'”

“Onduidelijk vernieuwingsproces”

“onvriendelijke boekings site”

“duidelijkheid van site”

“Pogingen om te reageren en gegevens aan te passen mislukt”

“Verwarrende en misleidende website”

“Moeilijk Park-Sleep-Fly arrangement te boeken”

“Onduidelijke informatie over parkeren bij boeken kamer”

“Hoog aantal verkeerde boekingen door misleidende website”

“Kamer bezetting zonder aantal personen te vragen”

“Bestemming KALES is niet correct”

“Moeilijkheden met reservering maken”

👍 39   👎 81

De website van ALL - Accor Live Limitless maakt het snel en makkelijk om een kamer te boeken, en biedt informatie over hotellocaties en kamers. Echter, gebruikers ervaren problemen met functionaliteit, onduidelijke opties zoals Park, Sleep & Fly, en moeilijkheden met creditcardbetalingen. De site heeft ook tekortkomingen zoals het niet kunnen wijzigen van het aantal personen en geen duidelijke informatie over bepaalde services. (43%)

Retourbeleid : Wat een gemengde ervaring!

“Koop nooit een Gift card”

“Moeite met terugbetaling”

“gebrek aan transparantie over terugbetalingen”

“Geen geld terug bij verplaatsen vlucht”

“Geld terug kun je vergeten”

“Boekingsprobleem door app”

“Gebrek aan terugbetaling na annulering”

“Diefstal/oplichting”

“Niet nakomen belofte terugbetaling”

“annulering mogelijk”

“annulering onduidelijk en geld niet teruggekregen”

“Kiezen voor hoger tarief om te kunnen annuleren, maar toch kosten vooraf afgeboekt”

“Misleidende voorwaarden over terugbetaling van vooraf betaalde bedragen”

“transparant”

“annulering van kamer zonder parkeren”

👍 2   👎 13

De Return Policy van ALL - Accor Live Limitless heeft zowel voor- als nadelen. Er is een gebrek aan transparantie over terugbetalingen en sommige klanten hebben moeite met het ontvangen van geld terug na annuleringen, wat kan leiden tot ontevredenheid. Echter, annulering is mogelijk en er is transparantie over de annuleringsprocedures, wat positief wordt ervaren. (50% positief, 50% negatief)


Over ALL - Accor Live Limitless

ALL - Accor Live Limitless is een lifestyle loyaliteitsprogramma dat deel uitmaakt van Accor, een wereldleidende groep in de hospitality industrie. Het programma biedt een geïntegreerde ervaring voor klanten die verblijven in Accor hotels, met voordelen en beloningen die gericht zijn op het verbeteren van de levenskwaliteit en het aanbieden van uitzonderlijke ervaringen. Accor, opgericht in 1967 in Frankrijk, heeft een uitgebreid portfolio van meer dan 40 hotelmerken die variëren van luxe tot economische klassen, verspreid over meer dan 100 landen. ALL biedt leden toegang tot exclusieve voordelen zoals kamerupgrades, late check-outs, en punten die ingewisseld kunnen worden voor overnachtingen, ervaringen, en meer.


Contactgegevens

🌐 all.accor.com



Categorieën

Vakantie | Hotels & Huisjes