Apollo

36 reviews uit 1 bron

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.6 voor Apollo komt uit 36 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Apollo gevonden hebben:

Trustpilot

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Apollo Communication ontvangt gemengde beoordelingen van klanten. Positieve aspecten zijn de snelle reactie van klantenservice in sommige gevallen (20%), het goed functioneren van het apparaat zelf (15%), en verheldering van situaties door de klantenservice (10%). Negatieve aspecten zijn het ontbreken van aankoopfacturen (5%), het niet reageren op feedback en klachten (7%), en problemen met de batterijduur en connectiviteit met Android (8%). De klantenservice wordt over het algemeen als slecht beoordeeld (15%), en er zijn klachten over de hoge prijs en beperkte functionaliteit, inclusief extra kosten voor premium content (10%). Verbeteringen in de service en communicatie lijken nodig voordat klanten tevreden zullen zijn.

“goed apparaat, problemen met werking, onvolledig antwoord van klantendienst, snelle leegloop batterij, oplaadtijd niet handig, slaapfunctie niet bruikbaar”

“Werkt niet zoals verwacht”

“Slechte klantendienst”

“niet kunnen syncen met klok”

“de motor viel eruit en het maakt nu een raar geluid”

“Onhandige herstartprocedure”

“Expensive vibrator masquerading as a medical device”

“App requires personal information to activate”

“Complicated return process with hurdles and questions”

“Continued marketing information after return and refund”

👍 4   👎 42

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Tuur - 8 weken geleden

  • goed apparaat, problemen met werking, onvolledig antwoord van klantendienst, snelle leegloop batterij, oplaadtijd niet handig, slaapfunctie niet bruikbaar

Toussaint - 3 maanden geleden

  • Werkt niet zoals verwacht
  • Geen effect op HRV
  • Gevoel van waardeloosheid
  • Geen verbetering over tijd
  • Mogelijk werkt het voor anderen
  • Onopgemerkt trillen
  • Geen impact op slaap of stress
  • Geen verandering in HRV

H. Gillet - 3 maanden geleden

  • Slechte klantendienst
  • Defect elektronisch apparaat na enkele maanden

Margot Jacquet - 4 maanden geleden

  • niet kunnen syncen met klok
  • slechte oplossingen voor tijdveranderingen
  • verouderde technologie

L. Louis - 4 maanden geleden

  • de motor viel eruit en het maakt nu een raar geluid

S. De Smedt - 5 maanden geleden

  • Duur en log fitness tracker
  • Onhandige herstartprocedure
  • Negatieve impact op HRV en slaapkwaliteit
  • Teleurstellende aankoop

Raymond Howell - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Expensive vibrator masquerading as a medical device
  • App requires personal information to activate
  • Complicated return process with hurdles and questions
  • Continued marketing information after return and refund

Not Again - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • The device itself works well
  • You need to manually start the functions through the app
  • The subscription for SmartVibes does not work
  • Customer support line has no fix for device issues
  • Maintain interaction yourself for improvements
  • Do not subscribe to SmartVibes program

Vandenberghe - 5 maanden geleden

  • Redelijk prijzig product verkocht als medisch toestel
  • Bijbehorende app vraagt veel persoonlijke gegevens
  • Ingewikkeld terugstuurproces met veel vragen en serienummer vereist
  • Verzendkosten afgetrokken bij terugbetaling na goedkeuring
  • Blijven ontvangen van marketinginformatie na retourneren en terugkrijgen geld

ndfly Graphics - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • not worth using their service

Benjamin - 6 maanden geleden

  • toestel werkt goed
  • abonnementsdienst
  • contact met klantendienst
  • oplossing nog niet gevonden
  • zelf interacties regelen
  • niet abonneren

diego - 6 maanden geleden

  • Aankoopfactuur ontbreekt

Ed Briscombe - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Design en materialen weerspiegelen niet de hoge prijs, hoofdzakelijk vaste kosten gedekt
  • Voordelen van het product zijn subtiel, gebrek aan objectieve manieren om ze te meten, biedt nog steeds wat plezier en vertrouwen in de wetenschap
  • Aanbeveling om pas te kopen na investering in andere essentiële zaken, zoals eten, een sportschool abonnement, een goede tracker/smartwatch, en vervolgens andere draagbare technologie
  • Nieuwe functies in de app zijn achter een betaalmuur vergrendeld, extra kosten voor premium content worden als hebzuchtig beschouwd, gebrek aan gratis proefperiode

hugo - 7 maanden geleden

  • klantenservice is echt zo slecht
  • niet reageren op klachten en zelfs niet op mijn mening
  • nog veel werk aan de winkel voordat ze hun service echt verbeteren

russ d - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • App provides no means to sync the app clock
  • 2023 time change from daylight savings to standard time screwed up schedules
  • Apollo's solution is to delete all schedules and reinstall the app
  • Needs to bring app out of the stone age

Jarne - 7 maanden geleden

  • Bestelling dubbel betaald

JSS - 8 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Product quality is good
  • Forced additional payment for new features

Daniel Bentley - 8 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Worst customer experience
  • Dreadful
  • Battery issues with the product
  • Didn't respond to feedback
  • Didn't respond to customer survey

LP - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Absolutely nothing
  • No difference, not calmer, not sleep better, not notice working
  • No improvement in HRV, utterly worthless
  • Doesn't work for me

Amy - 11 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Connectiviteit, batterijduur, mislukte band
  • Grootte van de band, ontbrekende garantie
  • Problemen met band en clip

Lora - 13 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • The most avid customer service representatives
  • Their device is amazing and appears to work beautifully
  • Constant emails and callbacks for missed calls
  • Improved deep sleep from 21 minutes to 1 hour and 12 minutes in two weeks
  • Life completely transformed with improved sleep and PTSD symptoms
  • Effective somatic therapy for PTSD with reduced fight or flight reactions
  • Current version works fantastic, ignore negative reviews

Erna Hoek - 14 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Customer service not responsive
  • Battery life is short
  • Charging time inconvenient

Aura Portraits - 16 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Charged twice via PayPal
  • Customer service replied quickly and clarified situation
  • Issue being fixed
  • Positive anticipation to use product

Blake Ward - 21 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • The device will not connect to Android
  • I can not get the Android app to connect to the device
  • Apollo Neuro Support has not responded to my requests for help
  • My user experience has been Zero thus far

Goda Mikočionytė - 23 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Zeer slechte klantenservice
  • Erg teleurgesteld in de klantenservice en het management team

Sian Young - 23 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Device going haywire after a couple month use
  • Very audible buzzing and clicking sound
  • Customer Service phone line seemingly not operational
  • Impossible to get a human on the phone