Apollo

36 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.6 voor Apollo komt uit 36 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Apollo gevonden hebben:

ErvaringenSite (16)
TrustPilot (20)

Ervaringen met Website Website

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van Apollo biedt gebruikers de mogelijkheid om zelf interacties te regelen (80%), maar maakt nog steeds gebruik van verouderde technologie (40%). Hoewel het apparaat goed is, kan de werking problemen veroorzaken en is de klantendienst niet altijd volledig (60%). De batterij heeft een snelle leegloop en de oplaadtijd is niet handig (50%), waardoor de slaapfunctie niet optimaal bruikbaar is (70%). Er lijken ook connectiviteitsproblemen, een korte batterijduur en bandmislukkingen te zijn (50%). Het is essentieel dat Apollo de app moderniseert en verbetert om aan de behoeften van de klanten te voldoen.

“goed apparaat, problemen met werking, onvolledig antwoord van klantendienst, snelle leegloop batterij, oplaadtijd niet handig, slaapfunctie niet bruikbaar”

“verouderde technologie”

“zelf interacties regelen”

“Apollo's oplossing is om alle schema's te verwijderen en de app opnieuw te installeren”

“Moet de app uit het stenen tijdperk halen”

“Absoluut niets”

“Connectiviteit, batterijduur, mislukte band”

“Geen telefoonnummer voor ondersteuning, alleen e-mailcommunicatie”

“Onvoldoende informatie over de waterbestendigheid van Apollo Neuro”

👍 1   👎 6

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Tuur - 6 maanden geleden

  • goed apparaat, problemen met werking, onvolledig antwoord van klantendienst, snelle leegloop batterij, oplaadtijd niet handig, slaapfunctie niet bruikbaar

Margot Jacquet - 7 maanden geleden

  • niet kunnen syncen met klok
  • slechte oplossingen voor tijdveranderingen
  • verouderde technologie

Benjamin - 9 maanden geleden

  • toestel werkt goed
  • abonnementsdienst
  • contact met klantendienst
  • oplossing nog niet gevonden
  • zelf interacties regelen
  • niet abonneren

russ d - 11 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • App biedt geen manier om de app-klok te synchroniseren
  • Tijdswisseling in 2023 van zomertijd naar wintertijd heeft de schema's verstoord
  • Apollo's oplossing is om alle schema's te verwijderen en de app opnieuw te installeren
  • Moet de app uit het stenen tijdperk halen

LP - 12 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Absoluut niets
  • Geen verschil, niet rustiger, slaap niet beter, merk niet dat het werkt
  • Geen verbetering in HRV, volledig waardeloos
  • Werkt niet voor mij

Amy - 14 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Connectiviteit, batterijduur, mislukte band
  • Grootte van de band, ontbrekende garantie
  • Problemen met band en clip

Patricia Archer - 16 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Klantenservice is traag en ongeïnteresseerd
  • Geen telefoonnummer voor ondersteuning, alleen e-mailcommunicatie
  • Ondersteuningsreactietijd is lang en inefficiënt
  • Onvoldoende informatie over de waterbestendigheid van Apollo Neuro