Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Ashford wordt over het algemeen goed beoordeeld door klanten. Het bestelproces verloopt gemakkelijk en soepel, en de klantenservice reageert snel en duidelijk op vragen (90%). Klanten zijn tevreden met de producten en de snelle levering (85%). Echter, sommige klanten waren verrast door onverwachte invoerrechten bij ontvangst van hun bestelling (70%). Een tip die werd gegeven was om bestellingen te verzenden als een gift om mogelijke extra kosten te vermijden (75%). Over het algemeen hebben klanten positieve ervaringen met Ashford's communicatie, maar er zijn nog verbeterpunten met betrekking tot het informeren over invoerrechten.