Asus

21 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6 voor Asus komt uit 21 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Asus gevonden hebben:

ErvaringenSite (19)
TrustPilot (2)

Ervaringen met Klantenservice Klantenservice

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Asus scoort lager op het gebied van klantenservice, met slechte communicatie en langdurige processen om problemen op te lossen. Daarnaast zijn er klachten over het niet kosteloos repareren binnen de garantieperiode en het niet terug ontvangen van geld na problemen met een gaming-laptop. Echter, sommige klanten zijn wel tevreden met hun aankoop en zouden het aanbevelen aan anderen. Er zijn ook positieve opmerkingen over specifieke producten, zoals een nieuwe monitor. Over het algemeen lijkt Asus nog wat te kunnen verbeteren in hun klantenservice en professionele aanpak van problemen. (46%)

“slechte kwaliteit”

“niet kosteloos gerepareerd binnen garantieperiode”

“beter alternatief zoals Dell, HP, Lenovo en Acer”

“slechte kwaliteit”

“gebrekkige klantenservice”

“garantie verlopen ondanks problemen”

“teleurstellend merk”

“Slechte klantenservice”

“Fantastische ervaring met aankoop”

“Geen reactie ontvangen op e-mail klacht.”

👍 5   👎 30

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

alexia - 4 maanden geleden

  • slechte kwaliteit
  • niet kosteloos gerepareerd binnen garantieperiode
  • niet aan te raden
  • beter alternatief zoals Dell, HP, Lenovo en Acer

Lotte - 4 maanden geleden

  • slechte kwaliteit
  • gebrekkige klantenservice
  • garantie verlopen ondanks problemen
  • teleurstellend merk

R. Lenaerts - 4 maanden geleden

Fien - 5 maanden geleden

  • Slechte klantenservice
  • Defect product
  • Extra kosten voor reparatie
  • Gebrek aan communicatie

Léa - 5 maanden geleden

  • Fantastische ervaring met aankoop
  • Geen enkel probleem gehad met laptop
  • Kon upgraden naar nieuwste software
  • Twijfel door negatieve opmerkingen
  • Besluit om bij vertrouwde laptop te blijven

M. Robert - 6 maanden geleden

  • Verlengde garantie kon niet worden overgedragen.
  • Slechte communicatie over garantieoverdracht.
  • Onvoldoende communicatie vooraf.
  • Geen reactie ontvangen op e-mail klacht.
  • Asus moet professioneler worden.

Bourgeois - 6 maanden geleden

  • het duurt te lang voor reparatie
  • geautoriseerde reparaties worden niet terugbetaald
  • slechte behandeling door het bedrijf
  • het lijkt alsof ze niet echt om me geven

Elise Gilles - 6 maanden geleden

  • Slechte laptopkwaliteit
  • Onbetrouwbare prestaties
  • Geen controle over de cursor
  • Trage werking

Peeters - 6 maanden geleden

  • Fantastische specificaties en lange batterijduur
  • Perfect voor gaming dankzij Intel Core i9 en RTX 4080
  • Zeer tevreden met aankoop en zou aanraden aan anderen

R. Herman - 6 maanden geleden

  • De luidsprekers zijn super stil
  • Omslachtig contact met online ondersteuning
  • Niet professionele aanpak van het probleem
  • Amateuristische werknemers bij ASUS
  • Teleurstelling in de service

klant - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • de ASUS dienst zijn oplichters! Mijn laptop powerpoort is kapot 1 maand na garantie

louise - 7 maanden geleden

  • korte levensduur GPU
  • slechte klantenservice
  • gebrek aan communicatie
  • hoge reparatiekosten

Mehdi Daems - 7 maanden geleden

  • Mega blij met mijn nieuwe monitor
  • Koopje voor een 2K 180hz scherm met levendige kleuren
  • Monitor heeft een IPS-paneel voor levendige kleuren

Merel - 8 maanden geleden

  • Slechte communicatie tijdens reparatieproces
  • Geen geld terug ontvangen na problemen met gaming-laptop
  • Langdurig en frustrerend proces om probleem op te lossen

Nicolas - 8 maanden geleden

  • Slechte klantenservice
  • Defect product ontvangen
  • Gebrek aan communicatie
  • Geen duidelijkheid rond terugbetaling